![V-8 Dodge Charger رسما مرده است]()
Dodge Charger Daytona برقی اینجاست، اما این تنها نیست. آینده چارجر شامل قدرت احتراق داخلی است که ما گمان می کنیم بسیاری از به اصطلاح "برادری" دوج نفس راحتی می کشند. اما با این خبر تایید می شود که موتور زیر کاپوت شارژر V-8 نخواهد بود – Hemi یا غیره.
ما در جریان رویداد مطبوعاتی Charger Daytona از مدیر عامل دوج، تیم کونیسکیس در مورد Hemi V-8 پرسیدیم. فورد این روزها از داشتن یک موستانگ با موتور V8 خودداری نمی کند. با کاهش تقاضای خودروهای الکتریکی و نشانه هایی مبنی بر اینکه مقررات دولتی ممکن است برخی از آنها را عقب نشینی کند، ما فکر کردیم که آیا ممکن است در دوج فشاری برای دریافت V-8 در چارجر جدید وجود داشته باشد. اما کونیسکیس در مورد این موضوع سخنی کوتاهی نکرد. دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید
کونیسکیس به ما گفت: "ما یک V-8 در برنامه نداریم." هیچ هشداری وجود نداشت، هیچ تردیدی وجود نداشت. اگر همی شارژر در نقطهای برگردد، به این زودیها نمیشود.
اکنون سوال میلیون دلاری این است که آیا خریداران سرسخت دوج یک چارجر مستقیم شش توربوشارژ دوقلو را می پذیرند یا خیر. Charger Sixpack جدید در سه ماهه اول سال 2025 وارد بازار می شود، به این دلیل که از همان موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر Hurricane استفاده می کند که برای اولین بار با جیپ معرفی شد، نامگذاری شده است. آسیاب تقویتشده همچنین از امسال به کامیونهای Ram 1500 نیرو میدهد و در چارجر، 420 یا 550 اسببخار قدرت را در تریم پرتوان تولید میکند. این قدرت Hellcat نیست، اما هر شارژر همی تنفس طبیعی قبلی را شکست می دهد. گالری: عکس های دوج چارجر دیتونا 80 2024
همچنین چارجر دیتونا برقی نیز وجود دارد که در تابستان امسال با قدرتی نزدیک به 700 اسب بخار و عملکرد مستقیم به فروش می رسد که رقیب هلکت قدیمی است. اما هسته مشتاق خریداران دوج، آنهایی که تقریباً 20 سال است که همه چیزهای همی را زندگی کرده اند و نفس می کشند، ممکن است با یک مشعل شش سیلندر زیر کاپوت این برند را دنبال نکنند. امکان کاهش پول نقد برای شارژر برقی دیتونا، صرف نظر از قدرت، بسیار بعید به نظر می رسد.
بدون V-8 و نسل بعدی Challenger، آینده دوج به عنوان یک برند عضلانی ممکن است با دردسرهای جدی رو به رشدی در دنیای در حال تغییر خودرو مواجه شود.
شارژر جدید دیتونا: این شارژر جدید دوج است