
این خودرو 296GTB با عملکرد فنی برتر خود، توانسته است که خود را به عنوان یک اثبات کننده موفقیت نشان دهد. اکنون شرکت منصوری اقدام به انجام تغییرات ظاهری و فنی بر روی این خودرو کرده و آن را با نام تمپستا (Tempesta) معرفی کرده است.
این تیونر آلمانی با تغییر برنامه ECU و استفاده از سیستم اگزوز اسپرت، قدرت سامانه هیبرید را از 819 اسببخار به 870 اسببخار و 750 نیوتنمتر افزایش داده است. این سامانه شامل یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توئین توربو و دو موتور برقی است.

بهجای تقویت پیشرانه، مجموعهای گسترده از قطعات شامل دریچههوای گلگیرهای جلو، رکابهای جانبی، باله عقب، حاشیه چراغهای جلو، قاب ورودیهای هوا، زیرسپری، روکش آینههای جانبی، دیفیوزر عقب، حاشیه جلوپنجره، اطراف چراغهای عقب و حتی لوگوی فراری، همگی از جنس فیبرکربن ساخته شدهاند.
با رینگهای 19 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب، همراه با تایرهای 255/30 در جلو و 335/25 در عقب.
نگاهی به جلو و عقب از منصوری تمپستا، فراری FXX K نمایان میشود.

در کابین تمپستا، مانند دیگر اتومبیلهای ساخته شده توسط منصوری، طراحی زیبا و لوکس به چشم میخورد. از جزئیات چرم زرد روشن و تریم قرمز گرفته تا استفاده از فیبرکربن و کفپوشهای سفارشی، همهی این عناصر نشان دهندهی کیفیت و دقت در جزئیات است.
منصوری از اعلام قیمت تمپستا خودداری کرده است، اما با توجه به قیمت پایه تقریبی حدود 340 هزار دلار، احتمالاً قیمت نسخه تقویت شده توسط منصوری بسیار بالاتر خواهد بود.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.