فورد در حال بازرسی مجدد کیسه هوای تاکاتا برای کارهای ناقص و شلخته

مقالات خودرویی
فورد در حال بازرسی مجدد کیسه هوای تاکاتا برای کارهای ناقص و شلختهفورد در فراخوان‌ها با بدشانسی روبرو بوده است و در چند سال گذشته بیشترین سهم را از هر خودروسازی داشته است. اکنون، این شرکت باید وسایل نقلیه‌ای را که قبلاً تعمیر کرده‌اند، برای کارهای ناقص و شلخته مربوط به فراخوان عظیم کیسه هوای تاکاتا بازرسی کند. تحقیقاتی که توسط The Detroit Free Press انجام شد نشان داد که Blue Oval با مشکلی مواجه شده است که در آن تکنسین‌های نمایندگی نتوانستند تعمیر را انجام دهند و به هر حال برای آن صورت‌حساب دریافت کردند یا تعمیر را به اشتباه انجام دادند. فورد به این نشریه گفت که نزدیک به 42000 وسیله نقلیه را می شناسد که ممکن است با کیسه هوا مشکل داشته باشند. فورد برنامه بازرسی مجدد خود را در مارس 2022 آغاز کرد که طیفی از سال ها، ساخت و مدل ها را پوشش می داد. طبق پرونده فورد در اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها، این برنامه تا 31 مارس 2027 ادامه دارد. این گزارش نشان می‌دهد که فورد ظاهراً برای کار نامناسب برای فروشندگان جریمه‌هایی به مبلغ 10000 دلار برای هر تخلف صادر کرده است. این برنامه فورد موستانگ 2005-2014، فورد GT 2005-2006، فورد رنجر 2004-2011، فورد فیوژن 2006-2012، لینکلن MKZ/Zephyr، 2006-2012، MKZ/Zephyr، 2002-2006-2006، و میلان 201206-2006، 2004-2011 فورد رنجر را پوشش می دهد. 07 -2010 فورد MKX. سخنگوی فورد T.R. رید به فریپ گفت که تنها 1.5 درصد از خودروهای بازرسی شده مجدداً مشکل دارند. فورد در گذشته مجبور بود با وسایل نقلیه ثابت دست و پنجه نرم کند. سال گذشته، این خودروساز تقریباً 231000 رنجر قدیمی را فراخوانی کرد که ممکن است کیسه هوای هوای سرنشین جلوی آنها به درستی نصب نشده باشد. فراخوان‌های خود را رفع کنید: برخی از مدل‌های 2001-2003 هوندا، آکورا تحت Do Not Drive دستور تعمیر کیسه‌های هوای تاکاتا را دارند. فراخوان ایربگ تاکاتا با پوشش 67 میلیون خودرو از بیش از 30 برند خودرو، گسترده ترین فراخوان در تاریخ ایالات متحده است. میلیون ها نفر هنوز جایگزین نشده اند و خودروسازان اقدامات شدیدی را برای حذف بادکننده های مرگبار از خودروها انجام داده اند. ایربگ های معیوب تنها در ایالات متحده باعث کشته شدن 26 نفر و مجروح شدن بیش از 400 نفر شده است. تویوتا، بی‌ام‌و، هوندا و دیگران تا آنجا پیش رفته‌اند که برای خودروهای قدیمی‌تر با کیسه‌های هوای تعمیر نشده، دستور عدم رانندگی صادر کرده‌اند. علت انفجار بادکننده‌ها، پیشرانه‌ای است که می‌تواند به مرور زمان در معرض رطوبت و نوسانات دما تخریب شود و خودروهای قدیمی را به‌ویژه خطرناک کند. پیشران تخریب شده می تواند باعث منفجر شدن بادکننده و ارسال ترکش به داخل کابین شود. دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ