ونتیج GT4 جدید استون مارتین دارای گیربکس هشت سرعته با شش دنده قابل استفاده است.

مقالات خودرویی
ونتیج GT4 جدید استون مارتین دارای گیربکس هشت سرعته با شش دنده قابل استفاده است.درست مانند استون مارتین ونتیج GT3 جدید که در رولکس 24 در دیتونا چرخید، ونتیج GT4 بعدی نیز آنجا بود. اگرچه شما آن را به این شکل ندیدید، زیرا هنوز لباس های مبدل هوشمندانه ای به تن داشت تا حداقل برخی از تغییرات را پنهان کند. اکنون زمان آن رسیده است که خودروی مسابقه ای ونتیج GT4 در کانون توجه قرار گیرد. از آنجایی که قوانین GT4 ماشین‌های مسابقه‌ای را ملزم می‌کند که با مدل‌های تولیدی ارتباط نزدیکی داشته باشند، جدیدترین ونتیج متمرکز روی پیست تفاوت چندانی با خواهر و برادر خیابانی‌اش ندارد. در حقیقت، استون مارتین می‌گوید Vantage GT4 تقریباً 80 درصد از قطعات مکانیکی و ساختاری خود را با خودروهای جاده‌ای از جمله شاسی آلومینیومی، موتور، گیربکس و اکثر پانل‌های بدنه به اشتراک می‌گذارد. شما متوجه یک بال با مشخصات GT4 در پشت، یک شکاف بزرگ در جلو و یک کاپوت تهویه برای جریان هوای بهتر خواهید شد. این تغییرات طبق گفته استون مارتین باعث افزایش نیروی رو به پایین و کاهش درگ در مقایسه با ونتیج GT4 قدیمی می شود. گالری: Aston Martin Vantage GT4 16 Photos وقتی صحبت از جریان هوا شد، برای خنک‌سازی بهتر باید به سراغ یک رادیاتور بزرگ‌تر رفت. همچنین هوای بیشتری به ترمزها می رسد. آن‌ها پشت چرخ‌های 18 اینچی می‌نشینند، که در مقایسه با 21 اینچ خودروی جاده، یک پله پایین‌تر است. به جرات می‌توان گفت، Vantage GT4 با چرخ‌های کوچک‌تر بهتر به نظر می‌رسد - لاغرتر و فقط کمی پست‌تر. مسلماً، تغییرات کلی هوا می تواند دید ما را تیره کند. همه چیز در زیر پوست نیز تا حد زیادی یکسان است. از نظر سیستم تعلیق، GT4 دارای دمپرهای قابل تنظیم و قابلیت تنظیم بیشتر برای تنظیمات کمبر است. هیچ اشاره ای به تغییرات سخت افزاری برای توربوشارژ دوقلو 4.0 لیتری V8 نشده است، اما توسط ECU مسابقه ای اختصاصی بوش موتور اسپورت اداره می شود. استون مارتین یک لحن سفارشی نصب می کند و چیزی مشابه با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک انجام می شود. از نظر فنی، هنوز هشت چرخ دنده در داخل وجود دارد، اما یک نقشه مجدد نرم افزاری، دو چرخه بالا را قفل می کند و تعویض خودکار را غیرفعال می کند. شش مورد باقی مانده به صورت دستی از طریق پدال های روی چرخ جابجا می شوند. دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید بزرگترین تغییرات در کابین خلبان رخ می دهد که به نظر می رسد کاملاً برای انجام وظیفه مسابقه تغییر کرده است. نمایشگرهای دیجیتال جایگزین تجهیزات استاندارد می شوند و کنسول مرکزی شیک مدت هاست که با جعبه فیبر کربنی حاوی کنترل های مختلف پر شده است. رول کیج و سیستم های اطفاء حریق الزامات واضحی هستند، اما فراتر از آن، این استون مارتین ونتیج تا حد زیادی همان استون مارتین ونتیج است که می توانید در نمایندگی های محلی خریداری کنید. آدام کارگر، رئیس بخش موتوراسپرت استقامتی استون مارتین می‌گوید: «وانتیج GT4 جدید بسیار تکامل یافته خودروی قبلی است. هم‌افزایی نزدیک‌تر بین برنامه‌های جاده‌ای استون مارتین و خودروهای مسابقه‌ای، AMR را قادر می‌سازد تا از پیشرفت‌های صورت گرفته در خودروی جاده‌ای جدید Vantage برای افزایش سرعت و کارایی استفاده کند و در عین حال ویژگی‌های اصلی را حفظ کند که باعث محبوبیت GT4 در بین تیم‌ها و رانندگان شد. استون مارتین که اولین مسابقه خود را در دیتونا انجام داد، سخت در تلاش است تا سفارشات تیم های مسابقه را انجام دهد. بیش از 40 دستگاه Vantage GT4 برای تولید امسال برنامه ریزی شده است. عملکرد بالا، سبک استون مارتین: استون مارتین می خواهد موتور V12 را زنده نگه دارد 2024 استون مارتین والهالا: هر آنچه می دانیم

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم