![Drive To Survive فصل 6 در واقع مقداری ماده دارد]()
این الهام یا خشم دنیای موتوراسپورت است: فرمول 1: رانندگی برای زنده ماندن برای فصل ششم درام، ویرایش تصادفی، و شایعات آبدار پادوک بازگشته است. داستانهای جدید، چهرههای جدید و یک سال تماشایی درام خارج از مسیر به این معنی است که فصل ششم تمام ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت را داشت. با بزرگترین ستاره ممکن، جدیدترین فصل نشان می دهد که یک DTS شستشو و تکرار چگونه باید باشد. این کاملاً آن چیزی نیست که طرفداران مسابقه ممکن است بخواهند.
برای روشن بودن، DTS هرگز به دنبال جذابیت برای طرفداران مسابقه هاردکور نبوده است، و علیرغم انتقاداتی که در مورد بازخوانی تهاجمی رادیو گفتگو و تیم وجود دارد، هیچ چیز زیادی در آنجا تغییر نکرده است. در هر صورت، تمرکز DTS بر این که یک آخر هفته مسابقه واقعی چگونه به نظر می رسد، با پرش های گیج کننده به مسابقات مختلف و استفاده مجدد سخاوتمندانه از ارتباطات خشمگین رانندگان در طول مسابقات، مه آلودتر شده است.
اوه، و البته، سرهای سخنگو برگشته اند و بهتر از همیشه هستند. ویل باکستون بازمیگردد و میگوید چیزهای شگفتانگیز بدیهی است، اما دو نفر جدید به عنوان مفسران یک فصل برای اولین بار حضور دارند: کلر ویلیامز، مدیر سابق تیم ویلیامز، و دانیکا پاتریک، راننده حرفهای سابق و مفسر مسابقه. با این آغاز، فصل شش مطمئناً یک سفر خواهد بود. بازدیدها
فراتر از ویرایش عجیب و غریب که اکنون به عنوان علامت تجاری DTS شناخته می شود، فصل ششم واقعاً با اکشن خارج از مسیر پیشرفت می کند. پادوک F1 چرخه کاملی را با چشمها و گوشهای همیشگی نتفلیکس پشت سر گذاشته است: فصل اول تصویری واقعی از درام و سیاست F1 بود. فصلهای میانی برخی از چهرههای مهم را از دست داده بودند، زیرا تصویر فصل اول از فرمول یک تیمهای روابط عمومی را به خطر انداخت، در حالی که دو فصل آخر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده میشد. این تغییر نگرش DTS را نیز تغییر داده است.
اکنون، آن صحنههای میکروفون داغ دیگر چندان صریح نیستند. جلسات بسیار محرمانه بین چهره های اصلی پدوک (مثلاً توتو وولف و لوئیس همیلتون در مورد انتقال او به فراری بحث می کنند) اکنون به درخواست ظاهری تیم ها کاملاً برگزار می شود. معمولاً این امر بسیار آزاردهنده خواهد بود، اما تیمها تا حدی با آرامش و سرگرمی موافقت کردهاند و رهبران و رانندگان خود را در پهپادهای روابط عمومی خفه نکردهاند. اصول تیمی حرف خود را می زنند و رانندگانی که شخصیتی دارند درخشش دارند.
دو شخصیت برجسته جیمز وولز و لاندو نوریس بودند. وولز به نوعی جذابتر و دوستداشتنیتر از چیزی بود که هست، و آشکارا در مورد مبارزات ویلیامز به عنوان یک تیم پشتیبان صحبت کرد. در همین حال، نوریس فقط یک چهره خنده دار برای کل فصل بود.
قسمت اول حول محور جهش شوک استون مارتین به جلوی بسته بود که بیشتر یک تبلیغ برای خانواده استرول بود. طرفداران مشتاق F1 به یاد دارند که لنس استرول در یک تصادف دوچرخه سواری پیش فصل مچ دستش شکست و تقریباً افتتاحیه فصل بحرین را از دست داد. بر خلاف احتمالات، او موفق شد. در صحنهای که او، نوریس و کارلوس ساینز در آخر هفته مسابقه با هم ملاقات میکنند، نوریس بهترین خط کل فصل را مینویسد: «آیا میتوانی هنوز بخوابی؟» او همچنین مرتباً دیوار چهارم را می شکند و دوربین های نتفلیکس را مانند جنا فیشر از The Office نگاه می کند.
برخی از قسمت ها به پایان رسید. اپیزود دو حول حماسه Nyck de Vries است، که در نیمه راه کنار گذاشته شد تا دانیل ریکاردو را دوباره به F1 بازگرداند. صحنههایی که اعتماد به نفس دو وریس فوراً از او بیشتر میشود، داستان متفاوتی را برای طرفداران روایت که نزدیک به یک سال است میدانند نشان میدهد. اپیزود زیر مک لارن را پوشش میدهد و چند صحنه پرفشار با رئیس تیم زاک براون دارد که توسط اعضای هیئت مدیره و سهامداران مک لارن کباب میشود.
در واقع، کل نیم فصل اول قوی است. اینجا جایی است که داستان سریال در بهترین حالت خود قرار دارد، شیرجه رفتن در اعماق، و در واقع نگاهی به آنچه که طرفداران در طول فصل مسابقه نمی توانند ببینند، ارائه می دهد. و همچنین باید گفت که سطح جدیدی از زمان بندی کمدی توسط ویراستاران DTS وجود دارد که بخش های انسان محور را سرگرم کننده نگه می دارد. اما جایی که کمی صاف تر می شود، نیمه دوم مسابقه محور است. خانم ها
خوب، ویرایش و جدول زمانی مسابقات به طور غیرقابل قبولی بد است. برای طرفداران هاردکور F1 مانند من گیج کننده و اغلب نادرست است. به عنوان مثال، یک قسمت به حماسه لیام لاوسون اختصاص دارد که به جای دنیل ریکاردو پس از شکستن مچ دستش در زاندفورت ایستاده است. ویراستاران به جای نشان دادن چشمانداز منطقی و هیجانانگیزتر تماس لاوسون برای مسابقه با یک لحظه، از زاندوورت تا سنگاپور را شکستند و سعی کردند سنگاپور را به عنوان اولین مسابقه F1 لاوسون به تصویر بکشند.
سپس، البته، استفاده سخاوتمندانه از رادیو تیمی بیمکان قویتر از همیشه است. فکر میکنم شنیدم که سرجیو پرز هر بار که روی پرده میافتد همان لعنها را میگفت. DTS در گفتگوهای رادیویی حتی سختتر عمل کرد و در جاهایی که هیچ فعالیتی ندارد، شوخیهای کلیتر را اضافه کرد. DTS همچنین به برخی از تحولات اخیر پس از فصل انتقال لوئیس همیلتون به فراری یا تحقیقات کریستین هورنر در مورد اتهاماتی که هنوز نامش فاش نشده است، رسیدگی نکرد. و همچنین، صحنه بابانوئل هورنر با خانواده اش، کابوس های خنده دار بود.
رانندگی برای زنده ماندن - نتفلیکس
اما بزرگترین گناه این است که بیشتر سرهای سخنگو در فصل شش چقدر بی فایده بودند. با حضور عالی جنی گو، روزنامهنگار F1 که به دلایل سلامتی در این فصل غایب بود، تهیهکنندگان DTS برای تقویت ویل باکستون، دانیکا پاتریک و کلر ویلیامز را زیر نظر گرفتند. باکستون دوباره نقش خود را به عنوان Saying Obvious Things Guy بازی می کند، در حالی که پاتریک اکنون Saying Obvious Things Girl است. مایه شرمساری است زیرا او به عنوان یک راننده مسابقه بینش واقعی دارد، بینشی که توسط DTS به کار گرفته نشده یا ویرایش نشده است.
لطف نجات دهنده سرهای سخنگو ویلیامز بود. تجربه او به عنوان مدیر تیم به او اجازه داد تا در مورد روانشناسی پرفشارترین مشاغل در موتوراسپرت صحبت کند، چیزی که در این مجموعه گم شده است. با توجه به حضور روسای تیم بسیار زیاد، تفسیر و بینش ویلیام نفس تازهای در میان تفسیرهای کلی (اما ضروری) به سبک واقعیتنمای باکستون و پاتریک بود. مثل یک کیسه چیپس
یک لحظه واقعی باشیم DTS مستند ورزشی هاردکور مورد نظر برخی از طرفداران بوده و نخواهد بود. این تعادلی را ایجاد می کند که قطعاً طرفداران عادی و حتی غیر موتوری را هدف قرار می دهد. با این زاویه، بسیاری از ساده سازی ها به وجود می آید. ورزش موتوری پیچیده است، حتی اگر همه چیز به این بستگی دارد که چه کسی زودتر به خط پایان می رسد.
من می توانم استدلال کنم که خطاهایی که طرفداران ورزش های موتوری در DTS می بینند برای یک ناظر معمولی واقعاً واضح نیستند. مطمئناً ما را عصبانی میکند، اما افرادی که فقط میخواهند سرگرم شوند، آن را در سریال خواهند یافت. این مانند یک کیسه چیپس است: بسیار خوشمزه، یک خوراکی خوب، اما نه آنقدر ماده که شما را برای یک وعده غذایی واقعی تماشای F1 غرق کند. این یک درام، یک تله نوول است. اول سرگرمی است و برای آن، سرهای سخنگو مانند باکستون و پاتریک در خدمت ناظران معمولی هستند که فقط سعی می کنند اصول مسابقه را بفهمند.
DTS شروع به رسیدن به تعادل بهتر برای همه می کند. طرفداران هاردکور می بینند که داستان های درونی فصل به گونه ای روی صفحه نمایش داده می شود که مقالات و گمانه زنی ها هرگز نمی توانند ارتباط برقرار کنند. برای آن، فصل شش ارزش دیدن را دارد. فقط بخش هایی که شامل مسابقه واقعی هستند را نادیده بگیرید.
موارد بیشتر F1 موفقیت IMSA GTP کادیلاک باعث می شود که F1 رد شده بدتر به نظر برسد.