![تویوتا گرند هایلندر هیبریدی مکس 2024 زندگی را آسان می کند]()
من بچه ندارم، اما می توانم با والدینی که به تویوتا گرند هایلندر جدید به دلیل ترکیبی از فضای داخلی و تطبیق پذیری آن چشم دوخته اند، ارتباط برقرار کنم. در این کسبوکار، ما انواع آزمایشهای بزرگ را انجام میدهیم، از مقایسه چند خودرو تا انفجارهای پایان سال. این تمرینات همیشه به یک وسیله نقلیه پشتیبانی برای حمل افراد و اشیا نیاز دارند. بهترین وسایل نقلیه پشتیبانی بسیار بزرگ هستند و از رانندگان خود درخواست بسیار کمی دارند.
به طور معمول، وسیله نقلیه پشتیبانی ایده آل یک مینی ون است. آنها عالی هستند: حملکنندگان راحت افراد و اشیا، با درهای کشویی و کف بار کم که به نظر میرسد برای عکاسی از ماشین به ماشین ساخته شده است. در کوتاه مدت، یک SUV بزرگ نیز این کار را انجام خواهد داد.
می توانید ببینید این به کجا می رود. تقریباً بلافاصله پس از سوار شدن به تویوتا گرند هایلندر سه ردیفه جدید، متوجه شدم که آن را به یک ماشین پشتیبانی عالی تبدیل می کند. این یک دکل بزرگ و قابل استفاده است که در سفر در پسزمینه محو میشود و به راننده و سرنشینان اجازه میدهد تا روی سفری که در دست دارند تمرکز کنند. آیا وسیله نقلیه خانوادگی این نیست؟ مشخصات سریع 2024 تویوتا گرند هایلندر هیبریدی مکس موتور توربوشارژ 2.4 لیتری چهار سیلندر خروجی 365 اسب بخار / 400 پوند فوت ظرفیت بار 20.6 / 57.9 / 97.5 فوت مکعب قیمت پایه 59،480 دلار
گرند هایلندر سال گذشته برای پرکردن چیزی که به نظر می رسد یک شکاف فوق العاده کوچک در خط تولید تویوتا بین هایلندر و سکویا معرفی شد. این در واقع یک محصول زیرک است، برای کسانی که به فضای زیادی نیاز دارند، اما سبک مینی ون را دوست ندارند و دینامیک رانندگی یکپارچه را به شاسی بلندهای نردبانی مانند سکویا ترجیح می دهند، جذاب است.
جای تعجب نیست که Grand Highlander یک موفقیت است. تویوتا فروش خود را تنها در ژوئن گذشته آغاز کرد، اما تا دسامبر 2023، بیش از 48000 نمونه جابهجا شد. با در نظر گرفتن فروش کمتر از نصف تعداد سکویا تویوتا در کل سال 2023، جایگاه گرند هایلندر چندان کوچک به نظر نمی رسد. دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید
در دنیای امروزی فناوری به خاطر فناوری، Grand Highlander با طراوت به نظر می رسد. صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی بزرگ است، اما جالب نیست، و استفاده از آن آسان است. کنترل های فیزیکی آب و هوا با دستگیره های بزرگ خوب برای تنظیم دما وجود دارد. صفحه نمایش خوشه سنج در ابتدا برای پیکربندی کمی گیج کننده است، اما وقتی آن را فهمیدید، آن را تنظیم کرده و فراموش می کنید. به غیر از آن، هیچ منحنی یادگیری برای Grand Highlander وجود ندارد. مزایا: پیشرانه هیبریدی بزرگ، روان و قدرتمند، فناوری محجوب
چندین ویژگی مناسب برای خانواده نیز دارد. همه جا پورت های شارژ USB، فضای ذخیره سازی زیادی، و جای فنجان/تلفن مرتبی وجود دارد که بین صندلی های کاپیتان ردیف دوم قرار دارد که قابل جابجایی است. بنابراین میتوانید از ردیف سوم بالا بروید، یا وقتی بچهتان (یا روزنامهنگار خودروی بزرگ هزاره) به ناچار نوشیدنیاش را ریخت، آن را تمیز کنید. شش پاورقی ممکن است ردیف سوم را دوست نداشته باشند، اما برای هر کسی که قد کوتاهتری دارد به اندازه کافی بزرگ است و اتاق بار مناسبی با همه صندلیها در جای خود وجود دارد. ردیف سوم را تا کنید و قسمت عقب بزرگ است.
تستر ما یک نسخه پلاتینیوم درجه یک با برچسب قوای محرکه هیبرید مکس جدید تویوتا با قیمت 59870 دلار بود. فضای داخلی با چرم قهوهای زیبا و رنگ اولتراسوید به رنگی که تویوتا آن را پورتوبلو مینامد تزئین شده است، و اگرچه نمیتوانم بگویم کاملاً مجلل است، اما خوب است. به عبارت دیگر، لکسوس نیست، اما احساس ارزانی هم ندارد.
سیستم Hybrid Max جالب است. در حالی که سیستم هیبریدی تویوتا طولانی مدت - موجود در تریم های پایین گرند هایلندر - از گیربکس سنتی دوری می کند، هیبرید مکس دارای یک موتور الکتریکی است که بین موتور و یک اتوماتیک شش سرعته قرار گرفته است. به علاوه در مدلهای چهار چرخ متحرک مانند این، یک موتور اضافی در محور عقب وجود دارد. این سیستم نسبت به سیستم هیبریدی معمولی کارآمدتر است، اما Hybrid Max قدرت و گشتاور زیادی را به میز می آورد، 362 اسب بخار قدرت و 400 پوند فوت گشتاور.
در جاده، پیشرانه عالی کار می کند. گشتاور کافی وجود دارد، و انتقال بین نیروی برق و گاز یکپارچه احساس می شود. موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری توربو، که در میان سایر مدل ها با تاکوما جدید مشترک است، به طور مبهم شبیه یک V-6 به نظر می رسد، و با وجود اینکه به اندازه موتور 3.5 لیتری V-6 تویوتا موزیکال نیست، اما صدایش بیشتر است. به خصوص زمانی که موتورهای الکتریکی به آنها کمک کند. اگر از یک SUV فول سایز با V-8 وارد این کار شوید، ناامید نخواهید شد. معایب: درایوهای بزرگ، خوشه گیج پیچیده، چهار سیلندر نه به نرمی تویوتا V6 قدیمی
پیشرانه قطعاً در اینجا برجسته است. در غیر این صورت، گرند هایلندر خوب رانندگی می کند. این یک SUV بزرگ و سنگین است و مانند هر پوند وزن پایین آن احساس می شود. چرخش بدنه زیاد و حس سنگینی در هنگام ترمزگیری وجود دارد.
کیفیت سواری به طور کلی خوب است، اما برخی از دست اندازها در جاده نشان می دهد که سیستم تعلیق چقدر باید انجام دهد تا این مرد بزرگ تحت کنترل باشد. همچنین فضایی را برای خواهر و برادر گرانتر Grand Highlander یعنی Lexus TX باز میکند. مزدا CX-90 ممکن است کمی شیرینتر در رانندگی باشد، اما فضای داخلی آن نیز کمی کمتر است، و تصور میکنم که بسیاری از خریداران سه ردیفه را به سمت تویوتا سوق دهد.
در هر صورت، خریدار گرند هایلندر به احتمال زیاد از چیزهایی در زندگی فراتر از ماشین خود استفاده می کند. آنها چیزی به اندازه کافی خوب می خواهند که افراد و چیزهای زیادی را ببلعد.
من هم همین را می خواستم در پایان یک روز 12 ساعته، سه تا شش نفر از همکاران خسته و بداخلاق خود را رانندگی کنید. شما فقط به یک ماشین نیاز دارید تا وسایل را جابجا کنید و از سر راه خارج شوید. دفعه بعد که در یک عکسبرداری بزرگ قرار گرفتم، یا خودم را پدر سه فرزند دیدم، این تویوتا را امتحان خواهم کرد.
بررسی های بیشتر در مورد سه ردیف لکسوس سرانجام شاسی بلند سه ردیفه را کشف کرد کیا EV9 2024 سه ردیفه برقی است خانواده هایی منتظر نظرات رقبای شورلت تراورس هیوندای پالیز جیپ گرند چروکی L کیا تلوراید مزدا CX-90 بودند.