![خرابی موتور میتسوبیشی نشان می دهد که وقتی یک پیستون منفجر می شود چه اتفاقی می افتد]()
بوست یک داروی جهنمی است. یک دقیقه میتواند شما را در بالای جهان قرار دهد، با ارائه چندین تن قدرت و گشتاور به شما کمک میکند بهترین زمان دور را در پیست محلی خود تنظیم کنید. دقیقه بعد، ممکن است شما را در کنار مسیر با روغنی که از زیر ماشین شما میریزد، داشته باشد. ما شرط می بندیم این دقیقاً همان چیزی است که برای هر کسی که آخرین بار از این موتور توربوشارژر میتسوبیشی استفاده کرده است، رخ داده است.
اریک از کانال یوتیوب I Do Cars می خواست ببیند که این میتسوبیشی 4B11T که از یک لنسر رالیارت خارج شده بود، دقیقاً چگونه به پایان رسید. از پرش میتوانیم حفرهای عظیم در بلوک ببینیم که آسیبهای زیادی به اطراف وارد شده است. فقط زمانی بدتر می شود که اریک عمیق تر می شود.
از آنجایی که این موتور مسافت پیموده شده زیادی نداشت، سطوحی وجود دارند که به طرز شگفت آوری تمیز به نظر می رسند. منطقه زنجیر تایم مانند نو است و سرسیلندر با سالها روغن تغییر نکرده لکهنشده است. اما پس از برداشتن میلبادامکها، اریک به آسیبدیدگی ژورنالها اشاره میکند که به این معنی است که این قطعات هنوز قابل استفاده مجدد نیستند و این نشاندهنده وقوع قتل عام است.
برداشتن سرسیلندر مشکل اصلی را نشان میدهد: سیلندر سه یا به هر حال آنچه از آن باقی مانده است. به نظر می رسد که پیستون به معنای واقعی کلمه منفجر شده است و قسمت بالایی در سیلندر شل شده و به قطعات تقسیم شده است. ظرف روغن پر از قطعات غول پیکر پیستون، میله، بلبرینگ و مواد بلوک است. این حادثه به حدی شدید بود که صفحه پایه بلوک را به دو تکه تقسیم کرد. این باید مانند یک نارنجک در محفظه موتور منفجر شود.
تخریب بیشتر موتور وحشی Teardown 6.75 لیتری V8 بنتلی اثرات فاجعه بار Hydrolock Teardown را نشان می دهد نشان می دهد که چرا کشتن 3.8 لیتری V6 افسانه ای جنرال موتورز بسیار سخت است
اریک مشکوک است که با توجه به تخریب خالصی که در نتیجه خرابی به وجود آمده است، هنگام از کار افتادن موتور، باید مقدار زیادی تقویت شده باشد. فرسودگی یاتاقانهای شاتون که زنده ماندهاند نشان میدهد که ممکن است کمبود روغن و دور در دقیقه زیاد نیز وجود داشته باشد. ترکیب خوبی برای سالم نگه داشتن موتور نیست.
بوست معشوقه ظالمی است.