10 پرچمدار لوکس فراموش شده که در صدر قرار گرفتند

مقالات خودرویی
10 پرچمدار لوکس فراموش شده که در صدر قرار گرفتندخودروهای لوکس پرچمدار معمولاً یک اثر هاله ای را بر روی خودروسازان مربوطه ارائه می دهند. شرکت‌ها می‌دانند که قرار نیست همه با بهترین پیشنهاد، نمایندگی را ترک کنند، اما مشتریان ممکن است از این که بدانند مدل ابتدایی آن‌ها دارای نشانی مشابه با خودرویی است که دو یا سه برابر قیمت دارد، افتخار کنند. اما فقط به این دلیل که برچسب قیمت بالایی دارد به این معنی نیست که بهترین انتخاب است. برخی از پرچمداران فراموش شده در این لیست به دلیل بدتر بودن نسبت به پیشینیان خود آسیب دیدند. برخی از آنها خواهر و برادرهای بچه داشتند که در کل ماشین های بهتری بودند. برخی از خودروها در زمان نامناسب انتخاب درستی بودند. و برخی از آنها فقط خسته کننده بودند. این 10 پرچمدار، خواه ناخوانده، کم ارزش یا غیرقابل دوست داشتن، آشکارا نیاز به پولیش بیشتر برای آن هاله داشتند. Acura RLX Sport Hybrid باور اینکه مدلی به افسانه‌ای که Acura Legend در نهایت به فراموشی RLX تبدیل شود سخت است. RLX که برای مدل سال 2014 عرضه شد، اولین استفاده از چراغ‌های جلوی LED Jewel Eye این شرکت را نشان می‌دهد، اما سیستم اطلاعات سرگرمی پیچیده با دو صفحه و نمای بیرونی ملایم برای مصرف‌کنندگان سخت بود. اگرچه همه چیز بد نبود. RLX محرک جلو، «فرمان تمام چرخ دقیق» را در محور عقب دریافت کرد، در حالی که سیستم چهار چرخ محرک اختیاری Super Handling دارای دیفرانسیل عقب گشتاور بردار برای کاهش کم فرمانی بود. حتی یک تریم اسپرت هیبریدی 372 اسب بخاری وجود داشت که تفاوت معمولی عقب را برای دو موتور الکتریکی کنار گذاشته بود، با موتور سومی که بین موتور و گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نصب شده بود - مشابه آکورا NSX که فقط 180 درجه چرخید توربوشارژرها اما عملکرد سریع و فیس لیفت شدید 2018 برای نجات RLX از فراموشی کافی نبود. تولید آن در سال 2020 متوقف شد. Cadillac CT6-V / Platinum یکی از بهترین سدان‌های کادیلاک در سال‌های اخیر، CT6 2016 تقریباً همه چیز را داشت: ظاهر زیبا، عملکرد چابک، چندین فن‌آوری و قیمت مناسب. با این حال، چیزی که همه سدان های پرچمدار باید داشته باشند را از دست می داد: قدرتی جذاب و اگزوز حتی درخشان تر. کادیلاک در سال 2019 زمانی که بلک وینگ دو توربوشارژر 4.2 لیتری V-8 را به خط تولید CT6 معرفی کرد، این موضوع را اصلاح کرد. موتور بلک وینگ که در دو مدل CT6-V عملکرد محور یا CT6 پلاتینیوم لوکس موجود است، خدایی بود. CT6 Platinum 2019 همچنین اولین وسیله نقلیه جنرال موتورز با فناوری دستیار راننده Super Cruise بود. با وجود آن سخت افزار چشمگیر، مصرف کنندگان با زیبایی های بلک وینگ طنین انداز نشدند. مصرف کنندگانی که برای یک سدان 100000 دلاری خرید می کنند ممکن است به دلیل گیربکس داخلی سایز متوسط ​​CT6 و سطل قطعات و همچنین شهرت Mary Kay کادیلاک از کار افتاده باشند. اگرچه CT6 با پیشرانه بلک‌وینگ بهترین خودروی لوکس این خودروساز در دهه‌های اخیر بود، کادیلاک پس از سال 2020 از این خودرو خارج شد. Hyundai Equus اکثر مردم هیوندای جنسیس را به یاد می آورند که اولین تلاش این خودروساز برای یک سدان اسپرت لوکس بود. اما یک خودروی فول سایز نیز وجود داشت که این خودروساز به عنوان رقیب کلاس S و سری 7 به نام Equus در نظر گرفته بود. Equus که به عنوان یک مدل 2011 وارد ایالات متحده شد، تقریباً کاملاً از جعبه بارگیری شد، با یک موتور V-8 5.0 لیتری با قدرت 385 اسب بخار، سیستم تعلیق بادی، کروز کنترل تطبیقی، سیستم صوتی Lexicon با 17 بلندگو و حتی یک آی پد در جعبه دستکش به جای دفترچه راهنمای مالک. و درست به شکل هیوندای، Equus 58900 دلار قیمت دارد که 7000 دلار کمتر از لکسوس LS460 و 30000 دلار کمتر از مرسدس کلاس S است. با این حال، Equus هرگز بازیکنی در فضای سدان های لوکس جدی نبود. اگرچه هیچ نشان هیوندای در داخل یا خارج نداشت، هم آن و هم برادر بچه جنسیس آن، برای متقاعد کردن تعداد زیادی از دارندگان لکسوس و آئودی برای معامله کردن، به سختی توانستند بالاتر از برند پلبی شوند. نام تجاری خود را که مصرف کنندگان واقعاً شروع به خرید کالاهای لوکس کره جنوبی کردند. اینفینیتی Q45 اینفینیتی Q45 در اولین معرفی خود در سال 1990 نوید یک نوع لوکس متفاوت و ظریف تر را داد. فضای داخلی فاقد تزئینات چوبی بود و قسمت جلویی حتی دارای جلوپنجره نبود - یک شات واضح در سرتاسر کمان در سدان های مرسدس بنز و جگوار با رنگ های کرومی و چوبی سنگین. اما در حالی که لکسوس LS400 معاصر سطوح لوکس و آشنا از آرامش و راحتی را با قیمت و قابلیت اطمینان ژاپنی ارائه می‌کرد، Q45 اول آنقدر باطنی بود که چیزی بیش از یک ضربه در رادار پرچمدار سدان بود. خودروی نسل دوم حتی ناشناس تر، با قدرت کمتر و عملکرد بدتر از قبل بود. آخرین نسل سوم Q45 جسورتر بود، با چراغ‌های جلوی تفنگ تهاجمی Gatling، تزئینات داخلی مدرن افرای چشم پرنده، و کروز کنترل تطبیقی ​​با هدایت لیزری موجود. اما همچنان محصولات اینفینیتی مانند سدان عالی G35 و کراس اوور بیگانه FX45 Q45 را تحت الشعاع قرار دادند و پس از سال 2006 لغو شد. جگوار XJR575 جگوار سدان شیک و باشکوه XJ را در سال 2019 بازنشسته کرد، اما نه قبل از اینکه آن را با یک نسخه 575 اسب بخاری XJR به بازار عرضه کند. سوپرشارژر 5 لیتری V-8 آن، مشترک با F-Type SVR، آن را در همان کلاس مرسدس-AMG S63 و BMW M760i قرار می دهد و با قیمت پایه 124325 دلار ارزان تر از هر دو بود. همچنین صدها پوند از هر دو سبک تر بود، که برای چنین سدان جادار، بازتاب های تیز به آن می داد. اما علیرغم فرمان تیز، هندلینگ پویا، و استایل آوانگارد، جگوار XJ برای این دنیا چندان جالب نبود. چند سالی است که شایعات مربوط به XJ redux با باتری الکتریکی مطرح شده است، اما تاکنون شایعات در مورد یک محصول واقعی ناکام مانده است. این بدان معناست که امروز، پرچمدار چهار در جگوار، XF چهار سیلندر و 300 اسب بخار است. در اینجا امیدواریم که گربه به زودی به بازی سدان بزرگ بازگردد. کیا K900 ظهور کیا در حدود یک دهه اخیر نتیجه بسیاری از خودروهای مختلف بوده است: سدان های اپتیما و K5، شاسی بلندهای خانواده Telluride و مجموعه ای از کراس اوورهای برقی. یکی از خودروهایی که احتمالاً به عنوان یکی از بزرگان کیا در تاریخ ثبت نخواهد شد، سدان لوکس K900 است. K900 2015 مانند پلتفرم هیوندای Equus خود، ویژگی‌ها و امکانات رفاهی زیادی را نسبت به قیمت ارائه می‌کرد و برای متقاعد کردن خریداران لوکس قدیمی برای خرید کیا، کار سختی داشت. با این حال، خودروساز شانس دوم K900 را گرفت و نسل جدیدی را برای سال 2019 معرفی کرد. گزینه‌های موتور V-6 و V-8 تنفس طبیعی با موتور 3.3 لیتری V-6 توربوشارژ دوقلو به عنوان تنها پیشرانه موجود از بین رفتند. . استایل بیرونی کمی پیچیده‌تر و سنتی‌تر از نسل اول تقریباً فست‌بک بود، اما مصرف‌کنندگان همچنان به سدان بزرگ کیا اهمیت نمی‌دادند. K900 پس از مدل سال 2020 بی سر و صدا در ایالات متحده تبر شد. لکسوس LS600h L نسل چهارم لکسوس LS اولین تلاش واقعی این خودروساز برای وارد کردن احساسات به سدان لوکس فول سایز بود. همچنین این اولین باری بود که این خودروساز قدرت خود را در یک پرچمدار هیبریدی، LS600h L امتحان کرد. با این حال، نسبت به رقیب مدل‌های 12 سیلندر ارائه شده توسط آئودی، بی‌ام‌و و مرسدس بنز، کارایی کمتری داشت. LS هیبریدی دارای یک موتور 5.0 لیتری V-8 (نه 4.6 لیتری مورد استفاده در LS460) بود و به لطف یک موتور الکتریکی تنها 439 اسب بخار قدرت داشت. چراغ‌های جلوی LED مهره‌دار LS600hL و نشان‌های آبی رنگ نشان‌دهنده قدرت گازی-الکتریکی آن بود، اما در غیر این صورت، این یک هیبریدی با طراحی ظریف بود. اما آرزوهای لکسوس برای عملکرد V-12 با مصرف سوخت V-8، به خصوص در قیمت، کاملاً محقق نشد. در زمانی که تولید آن در سال 2016 متوقف شد، قیمت پایه LS600h L از 120000 دلار فراتر رفت، با این حال توان خروجی آن نسبت به پرچمداران آلمانی فوق حدود 100 کاهش داشت. اما فرمول لوکس برقی شده با 600 از بین نرفت - نسل پنجم لکسوس LS هنوز هم یک پیشرانه هیبریدی در مدل 500h ارائه می دهد. لینکلن MKT EcoBoost ماشین لینکلن تاون به دلیل عمر طولانی و محبوبیت بی‌نظیرش در شرکت‌های لیموزین و تاکسی، احتمالاً پرمخاطب‌ترین خودروی لوکسی است که در بازار وجود دارد. بنابراین، وقتی زمان تعویض سدان چهار در فرا رسید، لینکلن با یک SUV سه ردیفه - منتظر آن باشید؟ درست است. شرکت های لیموزین و لیموزین که به یک سدان بدنه روی فریم عادت کرده بودند، اکنون یک کراس اوور یونی بادی برای مبارزه با آن دارند. MKT بسیار کسل کننده بود، همه چیز را در نظر گرفت. CUV 3.7 لیتری V-6 دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک، تجربه رانندگی ملایمی را ارائه می‌دهد، اگرچه اگر موتور 3.5 لیتری دو توربوشارژ اختیاری را انتخاب کنید که قدرت را به 355 اسب بخار افزایش می‌دهد، بسیار زنده می‌شود. (365 در 2013 و مدل های بعدی). با این حال، تعداد کمی از مردم نگاهی دوباره به MKT با استایل غیرمعمول انداختند. بین سال‌های 2009 و 2020، لینکلن 50000 دستگاه از MKT را جابه‌جا کرد که در سال 2012 به 7094 دستگاه رسید. Lincoln Continental Coach Door Edition لینکلن که در ابتدا به 80 دستگاه برای مدل سال 2019 محدود شده بود، Continental Coach Door Edition را برای سال 2020 بازگرداند. نسخه Coach Door که در همکاری با Cabot Coach Builders تولید شد، دارای فاصله بین دو محور 6 اینچی بلندتر و درهای لولایی عقب با قدرت بود. ویژگی Soft-close نسخه ویژه لینکلن کانتیننتال در مقایسه با رولزرویس گوست با قیمت 300000 دلار - ارزان‌ترین خودروی بعدی با درهای باز شونده از عقب - قیمت مناسبی دارد. اما درخواست بیش از 100 دلار برای چیزی که پلتفرم مشترک با فورد تاروس داشته باشد ممکن است قرص بزرگی برای بلعیدن باشد، به همین دلیل است که لینکلن در اواخر سال 2021، یک سال پس از پایان تولید Conti، تخفیف هایی را برای نسخه Coach Door ارائه کرد. . ولوو S80 V8 یاماها در برخی از بهترین موتورهای تاریخ، از تویوتا 2000GT تا لکسوس LFA، با نقاط توقف در فورد تاروس SHO در طول مسیر، دستکش‌های خود را داشته است. اما شرکت مهندسی ژاپنی همچنین به ولوو پیوست تا یک موتور V-8 4.4 لیتری در نظر گرفته شده برای SUV 2005 XC90 بسازد که 311 اسب بخار قدرت و 325 پوند فوت تولید می کند. در عرض چند سال، V-8 نیز در زیر کاپوت سدان لوکس S80 ظاهر شد. برای نصب عرضی موتور در هر دو مدل XC90 و S80 یک زاویه 60 درجه غیرعادی ضروری بود، اما به موتور خرخره‌ای می‌داد که هیجان‌انگیز و غیر شبیه به ولوو بود. با این حال، S80 یک جانور سنگین بود و بیشتر وزن خود را روی محور جلو حمل می کرد. و شخصیت V-8 با شخصیت غیررام کننده و ایمن سدان در تضاد بود. یک پیشنهاد غیرمعمول برای شرکتی که در آن زمان به ریسک‌پذیری معروف نبود، S80 V8 یک سدان لوکس باصفا است و اگر چیز دیگری نباشد، شجره مهندسی عالی دارد. این فهرست 8 خودروی متوقف شده را که به سال 2025 راه پیدا نمی کنند را بررسی کنید 20 بهترین خودروهای اسپرت مقرون به صرفه 2024

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ