تفاوت هوندا پرولوگ با شورولت بلیزر EV

مقالات خودرویی
تفاوت هوندا پرولوگ با شورولت بلیزر EVهوندا می خواست به سرعت وارد بازی EV شود، بنابراین به یک شریک عجیب - جنرال موتورز روی آورد. Prologue EV اولین ثمره این همکاری است که بر روی پلت فرم باتری Ultium جنرال موتورز سوار شده است. بر روی کاغذ، به نظر می رسد که این خودرو دوقلو از بلیزر EV جدید شورولت است که بر روی همان فاصله بین دو محور 121.8 اینچی سوار شده و یک بسته باتری لیتیوم یونی 85.0 کیلووات ساعتی دارد. اما این فقط یک شغل مهندسی نشان نیست. جان هوانگ، مهندس ارشد Prologue می‌گوید: اساساً، ریل‌های قاب، کف، زیرفریم‌های تعلیق جلو و عقب، این‌ها به وضوح رایج هستند. «زمانی که GM شروع به کار کردیم، نقاط سختی را که ورق فلز باید به آن متصل شود، به اشتراک گذاشت، و سپس آنها گفتند، «به آن برو.»  دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید. هوانگ اضافه می کند که جعبه پدال، پایه فرمان، پایه شیشه جلو و فایروال نیز بین Blazer و Prologue مشترک است. او می‌گوید: «وقتی آن‌ها رایج هستند، انعطاف‌پذیری و کارایی زیادی را به وجود می‌آورند، اما همچنان آزادی کافی برای طراحان می‌دهد. بنابراین، پنل‌های بدنه متفاوت هستند، و در حالی که Prologue دارای وضعیت کم و عریض مشابه Blazer است، به نظر یکسان نیست. صرفا مرتبط یک تفاوت کلیدی تنظیم است. هوانگ به ما می‌گوید: «ما جلساتی با جنرال موتورز داشتیم و گفتیم: «ماشین‌های ما چنین حسی دارند، ما می‌خواهیم چنین بیانی داشته باشیم». بنابراین، ما چند ماشین هوندا و چند ماشین دیگر آوردیم و آنها را محک زدیم و با هم رانندگی کردیم. و بر اساس آن گفتیم، "بیایید برای تنظیم روی این مناطق تمرکز کنیم." پرولوگ از فنرها و دمپرهای منحصربه‌فرد استفاده می‌کند و هوانگ می‌گوید کالیبراسیون فرمان کمی متفاوت از بلیزر است. بدون راندن آنها پشت به پشت، تشخیص دقیق تفاوت دشوار است، اما به من گفته می شود که Prologue سیستم تعلیق نرم تری دارد و فرمان نیز کمی سبک تر است. در داخل Prologue نیز همه چیز متفاوت است. در حالی که فضای داخلی بلیزر ظاهری اسپرت دارد، کابین پرولوگ به سبک معمولی هوندا آرام تر است. تعویض دنده از سطل قطعات بزرگ جنرال موتورز می آید، اما هوانگ می گوید طراحان و مهندسان هوندا ظاهر و احساس منحصر به فردی را برای فضای داخلی Prologue ارائه کرده اند. مکان دکمه ها و سوئیچ ها نیز منحصر به فرد هستند و مطابق با استانداردهای طراحی هوندا انجام شده است. هوندا همچنین از نمایشگر سرگرمی بزرگ و خمیده بلیزر اجتناب می‌کند و از صفحه نمایش لمسی کوچک‌تر استفاده می‌کند. این مثال خوبی از این است که چگونه اتومبیل ها می توانند قسمت های زیادی را در زیر به اشتراک بگذارند اما ظاهر و احساس کاملاً متفاوت دارند. پرولوگ علیرغم ریشه های جنرال موتورز، شبیه هوندا است. همه چیز درباره بلیزر GM می‌گوید کنار گذاشتن Apple CarPlay حواس‌پرتی را کاهش می‌دهد. به جز این که شورولت بلیزر EV مدل 2024 اگر ارزان تر بود، شاسی بلند خوبی بود

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ