هوندا پرولوگ 2024 یک کراس اوور EV خوب است، اما مقدار آن نامشخص است

مقالات خودرویی
هوندا پرولوگ 2024 یک کراس اوور EV خوب است، اما مقدار آن نامشخص استچیزهای زیادی در مورد هوندا پرولوگ 2024، اولین خودروی برقی دوربرد این خودروساز در بازار ایالات متحده وجود دارد. برای شروع، کاملاً خوش تیپ است، با حالتی کم، پهن، فاصله بین دو محور بلند و ظاهری ساده. معماری اختصاصی EV آن به فضای داخلی فوق‌العاده جادار کمک می‌کند، فناوری به خوبی یکپارچه و محجوب است، و تجربه رانندگی با راحتی روان است. و با این حال، هیچ یک از اینها ممکن است مهم نباشد. هوندا نیز مانند دیگر خودروسازان ژاپنی با تاخیر وارد بازی EV شد. به منظور عرضه سریع خودروهای برقی به بازار، هوندا با جنرال موتورز وارد همکاری شد تا از پلت فرم Ultium EV جنرال استفاده کند. بنابراین در حالی که Prologue دارای نشان های هوندا و بدنه منحصر به فرد است، شباهت های زیادی با شورلت بلیزر EV جدید دارد تا هر هوندا. همان بلیزر که Chevy به دلیل مشکلات نرم افزاری که در زمان انتشار، دو ماه است که وجود داشت، یک توقف فروش برای آن اعمال کرد. مشخصات سریع 2024 هوندا پرولوگ الیت باتری AWD موتورهای لیتیوم یونی 85.0 کیلووات ساعتی آهنربا دائمی جلو سنکرون / خروجی القایی AC عقب 288 اسب بخار / 333 پوند فوت برد 273 مایل، 39 مایل، قیمت پایه 05 دلار این نیز همان بلیزر است که در آزمایشی توسط سایت خواهر ما، InsideEVs، DNF به دست آورد، و همان موردی است که در ناوگان آزمایشی بلندمدت Edmunds و Consumer Reports بسیار مشکل‌ساز است. پلتفرم Ultium همچنین زیربنای Cadillac Lyriq است، که علاوه بر افزایش تولید یخبندان، مشکلات نرم افزاری خود را نیز تجربه کرده است. با Prologue، هوندا راه حل کوتاه مدت EV خود را دریافت کرد، اما راه حلی که در زیر ابری از عدم اطمینان زندگی می کند. مزایا: دینامیک رانندگی پیشرفته، استایل زیبا، فضای داخلی جادار هوندا ما را به دره ناپا کالیفرنیا برای آزمایش مختصری از یک Prologue پیش از تولید برد. تاکید بر مختصر ما فقط یک ساعت و نیم پشت فرمان زمان داشتیم - تقریباً نیمی از زمانی که در یکی از این برنامه های رسانه ای انتظار داشتیم - در مسیری از میان کوه ها و در آزادراه 101. تنها مدلی که برای رانندگی در دسترس بود، تریم تمام چرخ متحرک Elite بود که دارای قیمت 59295 دلاری MSRP است و مسافت 273 مایلی را نوید می دهد. (پرولوگ پایه و محرک جلو از 48795 دلار شروع می شود و 296 مایل برد دارد.) دریافت خبرنامه Motor1 امروز ثبت نام کنید شرم آور است که مشکلات جنرال موتورز Prologue را تحت الشعاع قرار می دهد زیرا ماشین خوبی است. مگر اینکه بدانید چه چیزی را باید جستجو کنید، به نظر نمی رسد که بلافاصله یک محصول GM باشد. جان هوانگ، مدیر پروژه خودروهای پلتفرم اولتیوم هوندا، توضیح می‌دهد که در حالی که Prologue از تابلو برق GM استفاده می‌کند، طراحی داخلی و چیدمان کاملاً هوندا است. بنابراین، نسبتا کم بیان، معقول و آسان برای استفاده. برخلاف بسیاری از خودروهای برقی، دستگیره‌ها و سوئیچ‌های واقعی برای کنترل تهویه مطبوع وجود دارد، و داشبورد تحت تسلط یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی عظیم نیست. این یک تغییر سرعت است و طرفداران هوندا را خوشحال می کند. (تنها جزئیات عجیب و غریب داخلی این است که مانند سایر محصولات جدید جنرال موتورز، سوئیچ نور خارجی اختصاصی وجود ندارد؛ چراغ ها از طریق صفحه نمایش لمسی سرگرمی اطلاعاتی کنترل می شوند.) بلافاصله، Prologue در جاده نیز تأثیر خوبی می گذارد. این خودرو همان ظرافت بی‌صدایی را دارد که از یک خودروی الکتریکی انتظار می‌رود، و 288 اسب بخار قدرت و 333 پوند فوت گشتاور، شتاب خارج از خط خوبی را به آن می‌دهد، اگر نه نیروی رانش گردن. هوندا رقمی برای وزن Prologue منتشر نکرده است، اما خودروهای Ultium بسیار سنگین هستند و می‌دانیم که Blazer EV پایه ۵۳۳۷ پوند وزن دارد. با وجود اندازه، Prologue هرگز احساس چوب نمی کند، و به آرامی سوار می شود. هوانگ به Motor1 می‌گوید که هوندا فنرها و دمپرهای مخصوص به خود را برای Prologue مشخص کرده است، و آن‌ها آسایشی را که از یک SUV بزرگ و با قیمت بالا انتظار دارید را فراهم می‌کنند. من هنوز بلیزر EV را رانندگی نکرده‌ام، اما در لیریک وقت دارم و هوندا نیز مانند کادیلاک راحت است. همکار من از InsideEVs، کوین ویلیامز، نیز به من می گوید که Prologue بهتر از بلیزر اسپرت است. به غیر از فنرها و دمپرها، Prologue از سخت افزار مشابه بلیزر استفاده می کند، اگرچه هوانگ می گوید هوندا یک لحن منحصر به فرد را روی همه چیز اعمال می کند. نقشه برداری پدال گاز صاف است، اگرچه در حالت اسپورت کمی تهاجمی تر است، و همه حالت های رانندگی با یک پدال به خوبی کالیبره شده اند. گالری: عکس های Honda Prologue Elite AWD 28 2024 با این حال، فرمان Prologue عجیب است. بهترین توصیف کننده ای که می توانم به آن دست یابم «معروف» است. وزن بلافاصله در هنگام چرخش وجود دارد، اما به نظر می رسد که تلاش استرلینگ هرگز با افزایش زاویه فرمان افزایش نمی یابد. حالت اسپرت فقط به تلاش بیشتری برای هدایت Prologue نیاز دارد، اما روند هدایت خودرو را طبیعی تر نمی کند. در واقع برعکس است. اگر یک خودروی برقی اسپورت‌تر با قیمتی مشابه می‌خواهید، یک کیا EV6 یا یک فورد موستانگ Mach-E تهیه کنید. اما، Prologue دارای مزیت قابل توجهی در فضا برای پول نه چندان بیشتر است. و شکایات در مورد فرمان به کناری، Prologue به گونه‌ای رانندگی نمی‌کند که برای کسی قابل اعتراض باشد. یکی از مشتریان هدف بزرگ هوندا برای Prologue، خریداران موجود هوندا هستند. اگر از یک CR-V Hybrid وارد این می شوید، باید احساس آشنایی داشته باشید. پلت فرم Ultium دارای انعطاف پذیری برای حرکت در جلو، عقب و تمام چرخ است. هوانگ می گوید هوندا برای مدل های پایه خود دیفرانسیل جلو را انتخاب کرد زیرا تجربه رانندگی سنتی تری را برای هوندا فراهم می کند. در مدل‌های چهار چرخ متحرک، موتور عقب بسیار کوچک‌تر از جلو است، بنابراین خودرو عمدتاً چرخ‌های جلو را احساس می‌کند. معایب: عدم قطعیت در مورد پلتفرم GM Ultium، سرعت شارژ کندتر نسبت به رقبا من فکر می‌کنم هوندا با معماری Ultium کار خوبی انجام داده است و افراد در این شرکت می‌گویند که نگران مشکلات اخیر قابلیت اطمینان جنرال موتورز نیستند. هوانگ می‌گوید: «نرم‌افزار، در اصل، یکسان است، اما ما در شاخه‌های مختلفی هستیم، بنابراین هر یک از درس‌های آموخته شده از Blazer در این برنامه اعمال می‌شود. در پیروی از بلیزر (و Lyriq و Hummer) یک مزیت وجود دارد. همچنین دلگرم کننده این واقعیت است که به نظر می رسد Prologue از سیستم اطلاعات سرگرمی ساده تری نسبت به بلیزر استفاده می کند، با صفحه نمایش کوچکتر که بیشتر شبیه چیزی است که مثلاً در یک Tahoe استفاده می کنید. با این حال، فرد تصور می کند که مردم در هوندا نگران هستند. چرا آنها نباشند؟ Prologue ممکن است یک نقطه توقف باشد و تا زمانی که پلتفرم EV خود خودروساز آماده شود، سوراخی در خط تولید ایجاد کند، اما همچنان نشان هوندا را بر روی خود دارد. و این به معنای چیزی است. قابلیت اطمینان، قابلیت اطمینان، کیفیت. اگر Prologue ارائه نشود، آیا به شهرت هوندا لطمه می زند؟ من فکر می کنم یک رویکرد انتظار و دید در اینجا بهترین است. Prologue یک ماشین بسیار دوست داشتنی است. شیک، زیبا و بسیار جادار است. به عنوان یک تجربه رانندگی به یاد ماندنی نیست، اما فکر می کنم با توجه به این بخش، خوب است. بعلاوه، هوندا انتظار دارد که واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی EV برای اجاره و فروش باشد - یکی از مزیت های واضح ساخت در آپارتمان جنرال موتورز - بنابراین قیمت باید معقول باشد. اما چگونه می توان مشکلات Ultium را نادیده گرفت؟ هوندا همیشه باید یک شرط مطمئن باشد، و در حال حاضر، Prologue شبیه آن نیست. اطلاعات بیشتر در مورد هوندا هوندا آکورد یک مورد قوی برای هیبریدی ها ایجاد می کند هوندا CR-V هیدروژن 2025 قهوه ساز شما را تقویت می کند نظرات رقبای شورلت بلیزر EV Ford Mustang Mach-E هیوندای آیونیک 5 کیا EV6

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ