
مازاراتی MC20 نسخههای کوپه و روباز دارای ظاهری مشابه، به جز بخشهایی از سقف و عرشه عقب هستند، که به تیونرها این امکان را میدهد که یک کیت بدنه را برای هر دو نسخه گسترش دهند.
شرکت منصوری یک کیت بدنه جدید را معرفی کرده است که به طور کلی به ارتقاء های ظاهری نسخه کوپه در سال گذشته شباهت دارد. این کیت، با تغییرات ظاهری از هر زاویهای دیده میشود. به عنوان مثال، در بخش جلو، یک اسپلیتر بزرگ با بالههای یکپارچه وجود دارد. همچنین، ورودیهای روی کاپوت و تزئینات فیبرکربنی اطراف جلوپنجره نیز اضافه شدهاند.

رینگهای FV.5 در اندازه ۲۱ اینچ برای محور جلو و ۲۲ اینچ برای محور عقب قرار دارند، و ردیابیهای متعددی روی نمای جانبی دیده میشود. همچنین، بال و دیفیوزر بزرگی در بخش عقب نصب شده است، که به آرم مازراتی MC20 Cielo منصوری زیبایی و سختی بیشتری میبخشد.
تنها یک جفت رنگ زنگ و مشکی قوی در فضای داخلی وجود دارد.

در تطابق با نسخه کوپه، پیشرانه ۳ لیتری با توربوشارژر از این خودرو طوری تنظیم شده است که توانایی تولید ۷۱۰ اسببخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این به معنای افزایش ۸۹ اسببخار قدرت و ۱۲۰ نیوتنمتر گشتاور نسبت به نسخه معمولی محسوس شده است. شتاب این خودرو از ۳ ثانیه به ۲.۷ ثانیه کاهش یافته و حداکثر سرعت آن از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت به ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است.
منصوری قیمت این کیت را اعلام نکرده است؛ اما با توجه به استفاده از حجم زیادی از فیبرکربن، احتمالاً قیمت آن بالاست.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.