Mini JCW Countryman 2025 یک SUV جمع و جور با جذابیت کوچک است

مقالات خودرویی
Mini JCW Countryman 2025 یک SUV جمع و جور با جذابیت کوچک استمینی می‌گوید خودرویی که در اینجا می‌بینید، جان کوپر ورکز کانتریمن 2025، «سادگی کاریزماتیک» را تجسم می‌کند. الیور هیلمر، رئیس طراحی مینی، چند هفته پیش هنگام ارائه کانتریمن جدید در لیسبون، چندین بار از این عبارت استفاده کرد. پس از راندن نسخه JCW، می توانم تأیید کنم که در این کراس اوور دو جعبه ای مقداری جذابیت وجود دارد. سادگی؟ من در مورد آن خیلی مطمئن نیستم. نسل سوم کاملاً جدید Countryman بزرگترین عضو خانواده کاملاً اصلاح شده Mini است. هر سه مدل - سقف سخت سنتی، Aceman پنج در که اواخر امسال معرفی شد، و Countryman - با حرکت Mini به سمت الکتریکی شدن کاملاً بازطراحی شده اند. و اشتباه نکنید، Countryman بزرگ است و بیش از 2 اینچ بلندتر و 5 اینچ بلندتر از مدل قبلی خود رشد کرده است. تقریباً همان ردپای برونکو اسپورت است، اگرچه خط سقف فورد به اندازه چهار اینچ از مینی بالاتر است. مشخصات Quick 2025 Mini John Cooper Works Countryman موتور توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر با خروجی 312 اسب بخار / 295 پوند فوت 0-62 مایل در ساعت 5.4 ثانیه قیمت پایه 47895 دلار تاریخ فروش می 2024 کانتریمن جدید تقریباً به اندازه‌ای بزرگ است که می‌توانید در طول جاده‌های باریک ساحلی پرتغال بچرخید. در این مسیرهای تنگ و پرپیچ و خم، ممکن است کورکورانه در اطراف یک پیچ بچرخید تا اتوبوسی که از روبرو می‌آید، تمام خط خود و بخش خوبی از شما را طی می‌کند. در اینجا، جادار بودن جدید کانتریمن کاملاً مشهود بود. در بزرگراه‌های آمریکا، در سایه‌ای که وانت‌های اطرافتان ایجاد می‌کنند، خنک می‌مانید. تریم JCW قدرت بسیار زیادی را به ارمغان می آورد: 312 اسب بخار و گشتاور 295 پوند فوت برای مدل های آمریکایی، که از یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر که منحصراً به گیربکس 7 سرعته دوکلاچه و چهار چرخ متحرک متصل می شود. مینی می گوید این ترکیب برای سرعت 5.4 ثانیه تا 62 مایل در ساعت و حداکثر سرعت 155 مایل بر ساعت مانند سدان اسپرت خوب است. قیمت از 47895 دلار شروع می شود و انتظار می رود تحویل ایالات متحده در ماه می آغاز شود. مزایا: به درستی سریع، سواری خوب، فضای داخلی مینیمالیستی در جاده، به خوبی سریع احساس می شود. موتور در 6500 دور در دقیقه قرمز می شود، اما قدرت خود را در میان رده تولید می کند. این کار مفیدی است، زیرا گیربکس کمی بیشتر از آنچه از یک دوکلاچه انتظار می‌رود، واکنش نشان می‌دهد. بهتر است گیربکس را از D به S تغییر دهید، که دنده‌ها را طولانی‌تر نگه می‌دارد و در یک جاده پرپیچ‌وخم دنده را برای خودش تعویض می‌کند. کشش طولانی پدل دنده پایین دنده حالت Boost را درگیر می کند و تمام تنظیمات حداکثر عملکرد را برای 10 ثانیه فعال می کند. برخلاف سایر مدل‌های JCW، اگزوز چند حالته کلابمن حتی در بلندترین حالت خود، بی‌خطا مودب است. بیشتر صدای موتور که می شنوید از طریق بلندگوها می آید، غرغر مصنوعی اسپرتی که روی ناله چهار سیلندر قرار گرفته است. Mini جزییات زیادی در مورد تغییرات سیستم تعلیق که با پکیج JCW ارائه می شود، ارائه نکرده است، به جز اینکه تایید کند این نسخه دارای دمپرهای تطبیقی ​​و فرمان اسپرت است. در جاده، JCW کیفیت سواری و کنترل بدنه خوبی دارد، حتی با وجود دمپرها در محکم‌ترین حالت خود. فرمان سریع و دقیق است، اگر از نظر الکتریکی بی حس شود، و ترمز مطمئن است. مینی به خاطر فضای داخلی کاملاً کارتونی‌اش معروف است، اما فکس پلاستیکی کانتریمن از داشبورد دوران Issigonis بسیار وفادار است. از نظر مفهومی، من عاشق مینیمالیسم سریع این چیدمان هستم. هیچ "پشته مرکزی" برای صحبت وجود ندارد. همه دکمه‌های فیزیکی در یک شیار پست کوچک در زیر صفحه نمایش داشبورد عظیم قرار دارند، یک دیسک 9.5 اینچی که ادعا می‌شود اولین نمایشگر OLED دایره‌ای در یک خودروی تولیدی است. شما از ارقام قدیمی خود برای چرخاندن کلید استارت موتور (یک تماس اسکیومورفیک به کلید احتراق)، چرخش از معکوس به درایو، جابه‌جایی در حالت‌های درایو، یا - خداروشکر - تغییر صدای استریو استفاده می‌کنید. برای هر چیز دیگری، باید آن صفحه به اندازه بشقاب شام را لکه کنید. اینجاست که «سادگی کاریزماتیک» شروع به از بین رفتن می کند. قرار دادن سرعت‌سنج، سرعت‌سنج، سنج سوخت، تنظیمات استریو، کنترل‌های تهویه هوا، سیستم ناوبری و خدا می‌داند که چه چیز دیگری در یک صفحه نمایش پرپر شده، بیشتر از اینکه جذاب باشد، خسته‌کننده است. بعلاوه، در تمام طول رانندگی من، صفحه نمایش لمسی معطل بود و GPS به طور مداوم چند ثانیه عقب تر کار می کرد - نه آن چیزی که می خواهید وقتی تنها توریستی هستید که ترافیک را در مرکز تار عنکبوتی یک شهر ناآشنا حفظ می کنید. من مایلم برخی از مشکلات صفحه نمایش را به دلیل نرم افزار پیش تولید و اتصال سلولی ناقص مقصر بدانم. اما حتی در شکل بالای صفحه، بیشتر روی شانه‌های بدون حاشیه صفحه نمایش قرار می‌گیرد. مینی همه چیز در مورد شخصی سازی سواری شما است. قبلاً از طریق نوارهای کاپوت و جک‌های یونیون به اندازه سقف استفاده می‌شد، اما با Clubman جدید، تغییرات دیجیتالی هستند. از این رو، هشت حالت رانندگی وجود دارد که هر کدام فونت و طرح رنگی جدیدی را روی صفحه نمایش پخش می‌کنند، نور محیطی را تنظیم می‌کنند و به شما اطلاع می‌دهند که آیا در حالت Vivid، Core، Green، Timeless، Balance هستید یا خیر. حالت شخصی، تریل یا برو کارت. (خوشبختانه، هدآپ نمایشگر راننده همچنان سرعت و GPS شما را نشان می دهد در حالی که صفحه وسط تمام این کار را انجام می دهد.) معایب: صفحه نمایش به اندازه بشقاب شام، فرمان الکتریکی بی حس، بزرگ و سنگین کانتریمن مدل حجمی مینی است که قصد دارد آن را در میان تمام خودروهای پنج دری دیگر که مانند گونه های مهاجم بازار خودروهای ایالات متحده را تسخیر کرده اند، قرار دهد. خطی از بیانیه مطبوعاتی این بازی را نشان می دهد: "با تطبیق پذیری و ابعاد افزایش یافته، Mini Countryman کاملا جدید اکنون به عنوان یک SUV در بازار ایالات متحده طبقه بندی می شود." کانتریمن قبلی، حداقل از نظر سازمان حفاظت محیط زیست ایالات متحده، یک خودروی سایز متوسط ​​بود. به دلایل پیچیده زیادی، برای Mini سودمند است که کانتریمن را به عنوان یک SUV طبقه بندی کند. رسیدن به آنجا مستلزم بزرگ‌تر و سنگین‌تر کردن مدل و همچنین ایجاد فاصله مناسب برای SUV بود. این کاملاً با کل چیز Mini مخالف است. جالب است که این شرکت توانسته از چنین بسته‌ای کاریزمایی را به ارمغان بیاورد، حتی اگر اجرای آن چندان ساده نباشد. بررسی های بیشتر Mini Cooper SE Prototype First Drive: Driving The Droptop Future 2022 Mini John Cooper Works بررسی کانورتیبل: رقبای پرفروش BMW X1 M35i AMG GLA-Class

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ