من یک سوبارو BRZ جدید خریدم و بلافاصله آن را به لاگونا سکا بردم

مقالات خودرویی
من یک سوبارو BRZ جدید خریدم و بلافاصله آن را به لاگونا سکا بردممن دو هفته است که سوبارو BRZ جدید خود را دارم و فقط به دو سوال در مورد آن پاسخ داده ام. مکرر. آیا شما نگران مشکلات فشار روغن نیستید؟ مرد شماره یک ماشین، مرواریدهایش را در چنگ می‌زند. مرد ماشین شماره دو، در حالی که مکث می‌کند، می‌گوید: «چرا یک هوندا سیویک تایپ R را به قیمت می‌فروشید؟» بعد از اینکه به Car Man Two اجازه دادم یک لحظه در پرچین نزدیک استفراغ کند، با آرامش افکارم را تکرار می کنم. سوبارو BRZ نسل دوم یکی از بهترین خودروهای اسپرتی است که تا به حال ساخته شده است، علیرغم استعداد تاسف بار برای انفجار. من سفرم را با سیویک تایپ R، از اولین روزهای پیست خود با ماشین، تمام مسیرهای عبور از سکوها و رکوردهای پیست در Gridlife و Global Time Attack شرح دادم. ماشین فوق العاده و توانا بود. اما از اولین جلسه آهنگ در CTR، می دانستم که چیز دیگری می خواهم. من یک ماشین اسپرت خالص می خواستم، نه هاچ بک داغ فرانکشتاین. مواد تشکیل دهنده یک خودروی اسپورت خوب عموما ساده هستند، اما همانطور که گفته می شود، اهمیت کمتری نسبت به مجموع آن دارند. این در مورد اندازه گیری دقیق و آماده سازی قطعات فروتن در یک کل منسجم است. بسیاری از خودروها آنچه را که BRZ امتحان می‌کند امتحان کرده‌اند - گیربکس دستی، دیفرانسیل عقب، تنفس طبیعی - اما همه آنها مانند نسل دوم BRZ به عظمتی متعالی نرسیده‌اند. هر تعداد پورشه 911 GT3، فراری‌های دستی دروازه‌دار، و خودروهای BMW M مطمئناً به آن دست یافته‌اند، اما تقریباً هیچ‌کدام با قیمت پایه BRZ: 31315 دلار این کار را انجام نداده‌اند. فروش در روز جمعه، مسابقه در یکشنبه به دلایل مختلف مالی خسته کننده، در 16 ژانویه 2024 خودم را در یک خودروی شش سرعته جدید BRZ 2023 Limited در رالی آبی جهانی دیدم. برنامه ریزی کردم که بیشتر منتظر بمانم، اما ماشین مناسب موجود بود، و یک هدف داشتم: چهار نفره BRZ را شکسته و آماده برای یک روز پیست در لاگونا سکا با Socal Drivers Club در ۲ فوریه کنید. قبل از اینکه بتوانم ماشین را به خوبی در مسیر حرکت کنم، چند مورد در لیست وجود داشت: مرحله 1: در 1000 مایل اول از 4000 دور در دقیقه یا گاز کامل نروید مرحله 2: تعویض شکسته روغن مرحله 3: خنک کننده روغن، پیچ و مهره ها، لنت ترمز و روغن ترمز را نصب کنید مرحله 4: از رنگ محافظت کنید بیت اول به اندازه کافی ساده بود. در 1000 مایل اول، ماشین را طوری رانندگی کردم که انگار نیمی از اسب بخار قدرت داشت، دریچه گاز روشن بود، آخرین ذره حرکت را حفظ کردم، و مسیرهایی را ترسیم کردم که تغییراتی در سرعت ایجاد می کرد. بارها و شرایط مختلف برای خرابی موتور مناسب است، و در زمان توقف در بزرگراه، حتماً دنده‌ها را مرتباً تعویض می‌کنم تا دور در دقیقه تغییر کند. در عرض یک هفته، ماشین مایل‌های لازم را طی کرد و من مستقیماً به مددینگ رسیدم. من با پسران در گاراژ کانترسپیس (CSG)، یک لباس کوچک LA که در BRZ و GR86 تخصص دارد، توقف کردم. بنیانگذاران دیوید لیونگ و مایک کانگ این خودروها را به خوبی هر کس دیگری می شناسند و به من مشاوره دادند و قطعات را به من فروختند. من از آنها یک خنک کننده روغن جکسون ریسینگ، لنت ترمز CSG Spec CP داخلی آنها، مقداری روغن ترمز Endless RF-650 و پیچ و مهره های کمبر Whiteline از آنها گرفتم. آنها همچنین نظرات خود را در مورد موضوع فشار نفت ارائه کردند و به من گفتند که زیاد نگران این موضوع نباشم. تا آنجا که از سرمایه‌گذاری خود محافظت می‌کنم، و صادقانه می‌گویم که حداقل ماهی یک‌بار آن را ردیابی می‌کنم، XPEL را برای اطلاعاتی در مورد نحوه زیبا نگه داشتن رنگ BRZ انتخاب کردم. آنها پیشنهاد کمک به یک رول Tracwrap را دادند که بعد از ظهر در گاراژم نصب کردم. این یک لایه محافظ موقت از رنگ (PPF) است که به اندازه کافی ضخیم است تا از رنگ محافظت کند، اما به خودروی خاصی مانند PPF معمولی XPEL از قبل بریده یا شکل داده نشده است. برای مقاصد بحران زمانی، Tracwrap به زیبایی کار می کرد، به خصوص با برخی برش های استراتژیک. برای کاپوت فوق‌العاده خوب کار کرد، به اندازه‌ای خوب که شاید آن را بگذارم، اما سپر مطمئناً کمی خشن به نظر می‌رسد. گالری: عکس های BRZ Project XPEL 17 با در دست داشتن قطعات جدید، مدتی را برای نصب قطعات از دوستم ویل آزاد کردم. خنک کننده روغن نیاز به جداسازی قسمت جلویی داشت اما در غیر این صورت ساده بود، در حالی که تعویض لنت 15 دقیقه طول کشید. یکی از ویژگی‌های خوب سوبارو، استفاده از همان پیچ‌های سر 14 میلی‌متری برای هر دو کالیپر ترمز جلو و عقب بود و ترمز دستی یک درام است که در وسط دیسک‌های ترمز عقب پنهان شده است. گالری: BRZ Project Parts Install 13 Photos نیازی به ابزارهای کالیپر یا ابزار اسکن نیست، فقط چند قفل کانال. سپس، پیچ‌های کمبر به سادگی جایگزین پیچ‌های پایه استاندارد شدند، و من آنها را روی حداکثر قرار دادم، که باید من را در حدود 2- تا 2.5- درجه کامبر در جلو قرار داد. ما برای لاگونا سکا آماده بودیم. هر چیزی که من همیشه می خواستم بالاخره با ماشین جدیدم فرصت نفس کشیدن پیدا کردم. من ماشین را 300 مایل از پایگاهم در لس آنجلس تا مونتری برای آخر هفته پیست رانندگی کردم. چیزهای دوست داشتنی در بارگیری وسایل و دویدن به یک روز پیست، جک زمینی در صندوق عقب، ابزارهایی که قسمت عقب ماشین را سنگین می کنند، و کلاه ایمنی به عنوان تنها مسافر شما وجود دارد. BRZ آرام‌ترین یا مجلل‌ترین چیز نیست، اما فضیلت قدیمی سادگی را به تصویر می‌کشد. هیچ چیز در مورد آن من را ناامید نمی کند. هیچ کنترل لمس مزخرفی یا سیستم های کمکی راننده به من زنگ نمی زند. دستگیره‌ها، دکمه‌ها، فرمان، شیفتر و میزان مناسبی از خاموش‌کننده صدا دارد که باعث می‌شود آن را زنده نگه دارد، اما اضافه وزن نداشته باشد، با وزنی بیش از 2800 پوند. چهار چرخ و لاستیک، ابزار و تجهیزات را برای آخر هفته پیست حمل می کند. موتور 2.4 لیتری باکسر صدایی ندارد، اما نرم و روان است و در دورهای پایین دارای گشتاور است و دارای یک باند قدرت غیرخطی خوشمزه است که پس از 5500 دور در دقیقه به طرز تهاجمی تولید می شود. و این اولین بار است که پشیمانی خریدار را در مورد یک ماشین احساس نمی کنم. این یک ماشین ساده و لذت بخش است. راندن آن روی آسفالت جدید و شفاف لاگونا سکا عشق من را عمیق تر کرد. فرمان نازک است و کالیبراسیون فرمان سوبارو به آن اجازه می‌دهد در دست‌ها بچرخد و با ذخایر کشش باقی‌مانده لاستیک‌ها ارتباط برقرار کند. قبلاً اشاره کردم که BRZ کارهایی را انجام می‌دهد که تقریباً هیچ خودروی مدرن دیگری انجام نمی‌دهد، و فقط همین است: ارتباط. غلت می زند، زمین می زند، شیرجه می زند، و اطلاعات ثابتی در مورد کارهایی که هر تایر انجام می دهد به شما می دهد. رانندگی با BRZ مانند رانندگی در یک دایره کشش غول پیکر است. در جایی که برخی از خودروها به حداکثر رساندن فاصله‌های میان پیچ‌ها (یعنی نقاط باز شدن ترمز و دریچه گاز) را دشوار می‌کنند، BRZ کار را به اندازه یک کتاب رنگ‌آمیزی آسان می‌کند. این ابزار نهایی آموزش راننده کم هزینه با گارانتی است. علاوه بر میاتا. اما این تازه شروع کار است. BRZ من برای مدت طولانی در انبار باقی نماند، و بقیه سفر اینجا در Motor1 انجام خواهد شد. مردم، ما خودمان یک ماشین پروژه داریم. خودروهای اسپرت مقرون به صرفه تر 20 بهترین خودروهای اسپرت مقرون به صرفه 2024 سوبارو BRZ tS 2024 هنوز جادویی است

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ