معرفی محصول جدید سوزوکی، موتورسیکلت GSX-S1000GS نسخه 2024، راهی جدیدی برای ما باز کرده است. این محصول جدید، بیشتر از یک موتورسیکلت مسافرتی است. به علاوه، تغییرات طراحی و فنی مانند سیستم تعلیق الکترونیکی نیمه فعال، باعث میشود که این سوزوکی تجربههای بسیار جذابی را برای کاربران به ارمغان آورد.
طراحی سوزوکی GSX-S1000GS
ورژن GSX-S1000GS، در مقایسه با نسخه GT، قدبلندتر است. دلیل این امر این است که توجه بیشتری به رانندگی در جاده در این محصول جدید شده است. در واقع، تیپ GT کارهای آفرود را به نسخه V-Storm 1000 اختصاص داده است.
در این متن جستجوگر موتورسیکلت (با نام خودکار آهنگر) به دنبال مسیری است که قبلاً توسط رقیب سرسخت باموتوراد S1000XR طی شده است. مدلهای دیگری که به عنوان مدعی مورد نظر در نظر گرفته میشوند، Yamaha Tracer 9GT+ و Kawasaki Versys 1000 است.
مشخصات فنی سوزوکی GSX-S1000GS
تأکید بر رانندگی در جاده به فروشنده این سوزوکی، فرصتی برای معرفی قابلیت های جدید موتورسیکلت K5 999 سی سی خود را به او میدهد. اطلاعات دقیقی درباره قدرت خروجی این موتورسیکلت در دسترس نیست، اما با توجه به نمونه مرجع GSX-S1000GT میتوان در این مورد حدس زد که خروجی تقریبی حدود 152 اسب¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
تکنولوژی برتر این محصول بدون شک سیستم تعلیق نیمه فعال الکترونیکی سوزوکی (SAES) است که در چهار حالت حرکتی کنترل شده قرار دارد: حالت سخت (H)، حالت متوسط (M)، حالت ملایم (S) و حالت سفارشی (U). این حالت های رانندگی به طور خودکار وضعیت حرکت موتورسیکلت را با توجه به شرایط سواری تنظیم میکنند.
این تغییرات، برای اولین بار، نسخه SRAS سیستم تنظیمکننده تطبیقی مسیر را در این دسته از موتورسیکلتها استفاده کرد. این سیستم تنظیمکننده تطبیقی مسیر، به طور یکپارچه بر روی سطوح مختلف مانند سنگفرش و جادههای ناهموار نظارت میکند و در واقع بهبود در خنثی کردن ضربهها را ایجاد میکند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.