شرکت Icon تحت مدیریت جاناتان خودروهای کلاسیکی را بازسازی کرده و به فروش میرساند. آخرین عضو این سری یک شورولت سابربن مدل 1970 است که با هزار اسب بخار قدرت و برخی تغییرات دیگر به ارزش یک میلیون دلار میباشد.
مثال مذکور در سال ۱۹۷۰ ساخته شده است. به طور دقیق، این مدل در میان دوره زمانی ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۲، که نسل هفتمی شورولت سابربن عرضه شده بود، میباشد. همین به دلیل، آن از شاسی مستقل استفاده میکند.
شخص خریدار تمایل دارد جدیدترین عضو سری Reformer را خریداری کند، که یک خودروی آفرودر سریع با ارتفاع کم باشد. آیکان تصمیم گرفته برای این خودرو یک در عقب به سمت راننده اضافه کند، در حالی که در سال 1970 با دو در سمت سرنشین و یک در در طرف راننده عرضه می شد.
کاربر به من یک پاراگراف ارسال کرده که میخواهد آن را بهترسازی و بازنویسی کنم. در زیر میتوانید نتیجه را مشاهده کنید:
علاوه بر این چالش مهم، طراحی و ساخت یک جلو پنجره آلومینیومی نیز طی ۵۰ ساعت زمان صرفه جویی شده است، همچنین دستگیره درها، داشبورد، فرمان و بسیاری از قطعات کابین بازطراحی و بهبود یافته اند، به علاوه رینگهای HRE نیز زیر بدنه ماشین نصب شده اند.
پس از آن، وظیفه نصب یک موتور سوپرچارژر 427 اینچ مکعبی V8 با توربو در خودرو با نام تئین باقی میماند. این موتور توسط شرکت Nelson Racing Engines ساخته شده است و توان 1000 اسب بخار و گشتاور 580 نیوتنمتر را از طریق یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک به دیفرانسیل Dana 60 در بخش عقب خودرو منتقل میکند.
پاراگرافی که کاربر برایتان ارسال کرده را مورد بازنویسی قرار دهید: عایق کاری منحصر به فرد برند برمبو، همراه با سیستم تعلیق مستقل در هر دو محور و فرمان قابل کنترل در چرخهای عقب، به همراه ترمز هیدروبوست با کالیپر شش پیستون در جلو و عقب، یکی از خصوصیات فنی متفاوت این خودرو است.
مواجهه در فضای کابین با چرم ایتالیایی و یک سیستم صوتی قوی است که قابلیت کنترل از طریق دکمه های موجود روی آینه مرکزی و همچنین توسط دستیار صوتی را دارد.
با توجه به عملکرد فنی فوق العاده این شورولت سابربن سال 1970، حتی میتوان از همین لحظه قبض داد که نه تنها طرفداران خیلی زیادی را جذب خود کند، بلکه راننده نیز با عملکرد بی نظیر آن خشنود خواهد شد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.