برای ساخت یک موتورسیکلت سفارشی بسیار خاص و زیبا، ابتدا به یک پایه قوی و مناسب نیاز داریم. به همین دلیل، Jacek Mulak، یک طراح مجرب اهل لهستان که در شرکت Cardsharper Customs فعالیت میکند، با یک هوندا CB550 مدل ۱۹۷۷ شروع به کار کرده است تا آن را به یک نمونه خارقالعاده تبدیل کند. همچنین تعامل نزدیکی بین Jacek Mulak و طراح گرافیک Michal Cwiek نیز در این پروژه دیده میشود.
نمونهای که برای انجام این پروژه انتخاب شد، از نظر طراحی توسط مالک قبلی تغییراتی داشت که به دلچسبیِ دو طراح نبود. در گام اول، سیستم تعلیق و ترمزهای قدیمی حذف شدند و جای آنها تعلیق جلویی چنگالی شوا از موتور سوزوکی GSX-R که با کاهش 25 میلیمتری ارتفاع تنظیم شده بود و کالیپر ترمز توکیکو قرار گرفت. همچنین، چراغهای جلو به نوع LED تغییر کردند و یک صفحه نشاندهنده MMB-Messtechnik و آینههای جانبی دیگر نصب شدند.
بازنویسی شده:
به طور کامل، سیمکشی سیستم برق و ساب فریم عقب جایگزین و به روز شده است. همچنین، یک صندلی جدید با روکش چرم مشکی و سیستم ترمز Gixxer و چراغ نواری LED در پشت ماشین نصب شده است.
رینگ های ۱۷ اینچی از یک برند ناشناخته استفاده شده اما تایرهای Metzeler Tourance در هر دو محور نصب شده اند. همچنین، فیلتر هوا، کاربراتور و اگزوز جدیدی هم نصب شده است که این تغییرات فنی دیگر آپشن های این نسخه را تحت تاثیر قرار داده است.
ماموریت تزئین بدنه با نقوش طلائی در رنگ های مشکی و خاکستری توسط Michal Cwiek انجام گرفت. همچنین، باک و کالیپر های ترمز نیز با رنگ طلایی مجهز شده اند و جزئیات دیگر با روکش پولیش خورده گالوانیزه تزئین شده است.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.