کرایسلر ایرفلو مرده است و هالسیون اینجاست. در حالی که Airflow این احساس را داشت که می تواند یک خودروی تولیدی باشد، Halcyon قطعاً یک مفهوم تمام الکتریکی است. کرایسلر هیچ اشارهای به پیشرانهها، عملکرد، یا تخمین محدوده ارائه نمیکند، اما بر اساس یک پلت فرم واقعی است. و با سیستم هایی که برای کمک به رانندگان در ایجاد "ارتباط با وسیله نقلیه" طراحی شده اند، تا آبشش ها بسته بندی شده است.
کرایسلر هالسیون بسیار پایین است و دماغه آن فقط چهار اینچ از زمین فاصله دارد. درهای جلو و عقب کاملاً 90 درجه باز می شوند و فضای داخلی جادار و عاری از ستون B را نشان می دهند. برای آسانتر کردن ورود، پانلهای سقف به سبک gullwing باز میشوند و چیزی شبیه به T-top دهه 1980 است تا یک مفهوم آیندهنگر. در عقب یک صندوق عقب ساده قرار دارد که در زیر شیشه صاف عقب و شکل صاف بند های خودرو پنهان شده است. از نظر ما، شکل بسیار تمیزی است که اگر کمی ناشناس باشد، جذاب است.
در زیر پوست پلتفرم Stellantis STLA Large قرار دارد. این همان تنظیماتی است که Dodge Charger Daytona EV از آن استفاده خواهد کرد و اتصالات دیگری نیز وجود دارد که قابل ذکر است. کرایسلر بیان میکند که Halcyon از معماری 800 ولتی استفاده میکند، چیزی که در شارژر با کارایی بالا Daytona Banshee انتظار میرود. بدنه دارای بسیاری از ترفندهای هوایی است، از جمله یک گذرگاه بزرگ در جلو که هوا از طریق مشبک و روی کاپوت هدایت می شود. این یکی دیگر از ویژگی های Charger Daytona است، با توجه به اینکه Dodge برای اولین بار در 5 مارس برنامه ریزی شده است، جالب است. شاید Halcyon آنقدرها که ما فکر می کردیم مفهومی نباشد.
نگاهی به لیست سیستم های فنی کرایسلر شما را در غیر این صورت متقاعد می کند. کرایسلر می گوید Halcyon دارای قابلیت رانندگی خودران سطح 4 است که با فرمان و آرایش پدال مشخص می شود که می تواند به طور کامل جمع شود و به راننده اجازه می دهد به سادگی یک مسافر برای سفر باشد. برای این منظور، یک حالت تماشای ستارگان منظم وجود دارد که تیرگی شیشه را تغییر میدهد و صندلی را دراز میکشد تا بتوانید به خوبی ستارگان را تماشا کنید. یک صفحه نمایش شفاف ستون به ستون بزرگ در جلو وجود دارد، و یک صفحه نمایش تمام صفحه تقویت شده، هدآپ میتواند اطلاعات را در اختیار افراد داخل خودرو، چه در حال رانندگی باشند و چه نباشند. انرژی دادن به همه چیز یک باتری لیتیوم سولفور با خروجی ناشناخته است.
اینجاست که کمی عجیب و غریب (و حتی کمی ترسناک) می شود. کرایسلر در مورد Halcyon صحبت میکند که از هوش مصنوعی برای تجربه راننده قابل تنظیم استفاده میکند، تجربهای که در آن خودرو با یک صفحه نمایش نور و صدای خاص در هنگام نزدیک شدن به شما خوشامد میگوید. با در نظر گرفتن همه چیز از شرایط آب و هوایی گرفته تا تقویم روزانه شما (که به ماشین متصل است) خود را برای رانندگی آماده می کند. دیدگاه کرایسلر برای هالسیون این است که ماشین و راننده یک ارتباط شخصی و قانونی دارند.
با یک سلام تمام نمی شود. اسکنرهای بیومتریک شما را می شناسند و وقتی داخل آن می شوید، ماشین صداهای آرام بخشی پخش می کند و همه چیز را همانطور که دوست دارید تنظیم می کند. صدای کاهش دهنده استرس بر روی صفحه نمایش خودرو تجسم می شود و تجربه صوتی و تصویری ایجاد می کند که ما را به یاد فانتزیای دیزنی می اندازد. و وقتی به هر جایی که میروید میرسید، ماشین انواع ارسالهای ویژه را با صداها و چراغهای بیشتر به شما میدهد. کرایسلر آن را "هارمونی در حرکت" می نامد. گالری: Chrysler Halcyon Concept 75 Photos
هیچ نشانه ای از کرایسلر وجود ندارد که Halcyon به هر شکلی که در اینجا دیده می شود وارد تولید شود. اما این یک گام دیگر به سوی این شرکت است که اولین خودروی برقی خود را در سال 2025 عرضه کرده و تا سال 2028 به یک برند تمام الکتریکی تبدیل شود.
کریس فئول، مدیرعامل کرایسلر گفت: "مفهوم کرایسلر هالسیون سطحی از آرامش را ایجاد می کند که به طور کامل نام هالسیون را نشان می دهد."
گذشته و آینده کرایسلر: برنامه ریزی کرایسلر به روز رسانی قابل توجهی برای مینی ون Pacifica مردم در حال حاضر بیش از MSRP برای کرایسلر 300s پرداخت می کنند