جیکو در نیمه دوم سال جاری، خودروهای آفرود جدیدی با طراحی منحصر به فرد و پیشرفته را در بازارهای اروپای شرقی، آسیا-اقیانوسیه و آمریکای مرکزی و جنوبی معرفی کرده است. این خودروها دارای تکنولوژی های پیشرفته و امکانات زیادی می باشند.
در نوامبر سال گذشته، یک همایش برند جیکو در کشور مکزیک برگزار شد. در این همایش، اصحاب رسانه و خبرههای صنعت خودرو حضور داشتند. هدف این همایش، گسترش ارتباطات جهانی برند جیکو بود. سپس، محصولات این برند در کشور آفریقای جنوبی معرفی شدند. این امر باعث شد تا خودروهای آفرود مدرن برند جیکو بهتر شناخته شوند و همچنین نظرات و فیدبکهای کاربران و خبرهها درباره محصولات دریافت شود.
JAECOO یک شرکت پیشرو در زمینه ارتباطات رسانهای است که در حال راهاندازی برند جدید خود است. این شرکت با استفاده از استراتژیهای خلاق و نوآورانه، توانسته است تحسین جهانی را به دست بیاورد.
JAECOO تمرکز خود را بر ارائه خدمات رسانهای به شرکتها و مشتریان آنها قرار داده است. این شرکت با استفاده از تکنولوژیهای روز و استراتژیهای بازاریابی هوشمندانه، به شرکتها کمک میکند تا با تعامل بهتر با مشتریان خود، رقابتی توانمند را در بازار داشته باشند.
جدیدترین برند JAECOO به نام "مدیریت 360 درجه ارتباطات رسانهای" است که به شرکتها کمک میکند تا از طریق برنامهریزی استراتژیک و مدیریت هوشمندانه ارتباطات خود، به بهبود استقامت و رشد کسب و کار خود بپردازند.
تعهد JAECOO به ارائه خدمات با کیفیت بالا و بهبود مداوم، آن را به یکی از شرکتهای معتبر در صنعت ارتباطات رسانهای تبدیل کرده است. این شرکت در تمامی زمینههای ارتباطات رسانهای از جمله تبلیغات، رسانههای اجتماعی و روابط عمومی خدمات ارائه میدهد.
JAECOO به خاطر خلاقیت، اعتماد بنفس و توانایی جذب مشتریان جدید، به یک نام معروف در صنعت ارتباطات رسانهای تبدیل شده است. با ارائه خدمات حرفهای و استفاده از روشهای جدید، این شرکت هر روز موفق به جلب برندهای جدیدی در سراسر جهان میشود.
در نهایت، JAECOO آماده است که برند جدید خود را به شرکتها و مشتریانش معرفی کند و در برپاسا دهد آنها را در بهبود استراتژیهای ارتباطات رسانهای خود یاری دهد.
در جلسهای که در کشور مکزیک برگزار شد، برند جیکو با صاحب نظران این صنعت در کشور مکزیک ارتباط سازندهای برقرار کرد. همچنین در تاریخ 23 نوامبر، محصولات جیکو با نام "سفر به یاد ماندنی" در کشور آفریقای جنوبی و شهر زیبای کیپ تاون معرفی شدند. رسانهها و کاربران در این کشور بیشتر از همه درباره شکل ظاهری خودرو جیکو 7 صحبت میکنند، که ظاهری کلاسیک و منحصر به فرد دارد ولی در عین حال باطن هوشمند و کارآمدی را در خود جای داده است و برای استفاده در شهر و خارج از شهر طراحی شده است.
با استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته و تواناییهای حرکتی در زمینه جاده و ارتباطات گسترده، جیکو به دنبال شناساندن برند خود در راستای توسعه جهانی است.
کیفیت، عامل جدابیت و تمایزی است که در هر محصول یا خدمتی نقش بسزایی در جذب مشتریان دارد. کیفیت محصول یا خدمت به میزان وفق داده شده با نیازها و انتظارات مشتریان تعریف میشود. هرچقدر کیفیت کالا یا خدمت بالاتر باشد، مشتریان بیشتری به آن جذب میشوند و ارتباط با مشتریان قویتر و ثابتتر میشود. یکی از مزایای کیفیت ارائه شده در محصول یا خدمت، خوشنامی و اعتماد مشتریان است که به دنبال آن، نمایندگیها و فروشندگان نیز بهرهوری بیشتری خواهند یافت. بنابراین، داشتن استانداردها و منابع ضروری برای بهبود کیفیت یکی از اصلیترین مسائل در تولید محصول مناسب و جذاب است.
محصولات جیکو از تکنولوژی هوشمند برای بهبود عملکرد خود در آفرود استفاده میکنند. برای مثال، سیستم ARDIS (سیستم اطلاعات همهجانبه) که به طور اخص برای محصولات جیکو توسعه داده شده است، قابلیتهای بینظیری را ارائه میدهد که با رقبای بسیاری از برندها قابل مقایسه است.
خودروهای برند جیکو به لحاظ ایمنی، به دلیل طراحی هوشمندانه و ساختار مقاوم بدنه، تماما مجهز به ایمنی ۵ ستاره هستند. در صورت وقوع تصادف، این خودروها قابلیت جذب بسیاری از ضربه ها را دارند. همچنین نصب سیستم ADAS کمک بزرگی به ایمنی این خودروها می کند، زیرا این سیستم یک سیستم هوشمند رانندگی است.
با وجود باطن و تکنولوژی مدرن ، جیکو توانسته است خصلت یک شاسی بلند کلاسیک را حفظ کند که قادر به عبور از سطوح ناهموار ، شیب ها و سطوح مختلف است.
این خودرو همچنین با پردازشگرهای هوشمند و قدرتمندی تجهیز شده است. این پردازشگرها توانایی های بیشتری را در اختیار خودرو قرار می دهند، از جمله صفحه نمایش بزرگ و بسیار پیشرفته، سیستم HUD، و قابلیت تصویربرداری ۵۴۰ درجه و سایر ویژگی های متنوع دیگر. استفاده از این فناوری هوشمند، تجربه ای مشابه با کابین هواپیما ایجاد می کند.
در نیمه اول سال آینده، برند جیکو قصد ورود به بیش از 20 بازار بینالمللی را دارد. طراحی مهندسی و تکنولوژی هوشمند این برند، با توجه به نیازهای جدید بازارهای بینالمللی، شکل گرفته است.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.