شرکتها مانند سینگر، Guntherwerks و Tuthill به دنبال نمونههای قدیمی اتومبیل پورشه 911 می روند و آنها را با روشهای مختلف بازسازی میکنند. این خودرو در تمام نسلها بسیار محبوب است و به همین دلیل چندین شرکت تلاش میکنند تا نسخههای قدیمی آن را بهبود بخشند و آن را با تکنولوژی جدید و سبکتر به بازار عرضه کنند.
شرکت اوراتی (Everrati) به منظور احیای افتخار پورشه 964 RSR، یک نمونه از این مدل را با موتور الکتریکی تجهیز کرده است. این گام جالبی است که توسط اوراتی انجام شده است.
پورشه 964 RSR، با کیت بدنه پهنشده، بال بزرگ و مجهز به یک پیشرانه 3.8 لیتری با قدرت 325 اسب بخار و گیربکس دستی 5 سرعته، عملکردی شبیه به خودروهای مسابقهای مدرن دارد. یک نسخه از این خودرو در سال 2022 با قیمتی 1.2 میلیون دلار به فروش رفت.
خودروی پورشه ٩١١ اتاق ٩٦٤ در حالت استاندارد بسیار زیبا و جذاب است و در حال حاضر با یک محبوبیت روزافزون روبهرو است. این خودرو در بازه زمانی ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ تولید شده و بیش از ۶۲ هزار دستگاه از آن ساخته شده است.
پس اتاق 964 911 پورشه دو موتور برقی در پشت محور عقب و یک باتری در نزدیکی محور جلو دارد تا وزن و تعادل خودرو را بهبود ببخشد.
مشخصات پیشرانه برقی و مجموعه باتری این خودرو در حال حاضر در دسترس نیست. با این حال، مشخص است که این تغییرات تنها بر روی عملکرد خودروی الکتریکی اوراتی مهم است. اعلام شرکت پورشه از براساس این اطلاعات، این نسخه الکتریکی پورشه توربو S توانایی شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت را در 3.7 ثانیه خواهد داشت، که تقریباً یک ثانیه سریعتر از مدل 964 RSR است.
تجهیز خودروهای کلاسیک با پیشرانه برقی، به عنوان یک فرصت جدید در زندگی این خودروها مطرح است. در حال حاضر، هزینه نگهداری و تعمیرات پیشرانههای قدیمی به شدت افزایش یافته است و همچنین با سختگیری قوانین آلایندگی، استفاده از این خودروها در جادهها تحت تاثیر قرار گرفته است. بنابراین، تجهیز این خودروها با پیشرانه برقی، یک راه حل موثر برای افزایش عملکرد و استفاده مجدد آنها می باشد.
توجه داشته باشید که اکثراً خودروهای کلاسیک بازسازی شده با موتور برقی، برای اکثر خریداران قابل دسترسی نیستند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.