در سالهای اخیر، مشاهدهی افزایش ابعاد جلوپنجره در خودروهای بامو ما را متعجب کرده است. این طراحی جدید منجر به بروز انتقادات زیادی در فضای مجازی شده است. اما عجیب نیست که مشتریان بامو اصلا اهمیتی به این انتقادات نمیدهند؟ براساس آمارهای رسمی، فروش دو مدل سری 4 و سری 7 در سال 2023 با افزایش چشمگیری همراه بوده است. به نظر میرسد که مشتریان بامو ترجیح میدهند راحتی و شیک بودن خودرو را بر جزئیات ظاهری آن قرار دهند.
در شگفتی، فروش خودروهای بامو سری ۷ و ۴ به ترتیب 80.9 و 37.4 درصد افزایش یافته است. باید توجه کنیم که در صنعت خودروسازی در دوره سالهای ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳، مشکلاتی در زنجیره تامین وجود داشت که منجر به کاهش تولید شده است. اخیراً این مشکلات رفع شده و خطوط تولید به نرمال برگشتهاند، اما بسیاری از شرکتها هنوز به تعهدات خود عقب افتادهاند.
اگر بخواهیم متن فوق را بازنویسی کنیم و بهبود دهیم، میتوانیم از روش های زیر استفاده کنیم: ضمنا باید توجه کنید که خانواده سری 4 و 7، چندین مدل مختلف دارند. سری 4 قبلا معروف به کوپه بود، اما اکنون ماشین های برقی سدان، سدان درون سوز و خودروهای روباز با موتور درون سوز را در تحت لیست خود دارد. همچنین نباید نسخه M این مدل ها را فراموش کنیم. همین مسئله نیز برای خانواده سری 7 صدق میکند، چون این خودرو به همراه ورژن برقی i7 در تعداد مدل های متفاوت تولید میشود.
آمار فروش سری 2 و 3 در مقایسه با سریهای 4 و 7 نشان میدهد که ظاهر آنها عاملی تعیینکننده در افزایش فروش نیست. به طور جالب، در سال گذشته مدل Z4 با افزایش 20 درصدی در فروش نسبت به سال 2022، به عملکرد بهتری دست یافت.
نگاه کلی به در نظر گرفتن نتایج نشان میدهد که واقعیت در جهان واقعی ممکن است به طرز چشمگیری متفاوت از نظرات و انتقادات موجود در فضای مجازی باشد. به طور واضح، اتفاقی که در دنیای واقعی وجود دارد، میتواند با نظرات منتشر شده در محیط آنلاین متفاوت باشد. به عنوان نمونه، خودروهایی که در فضای مجازی به آنها اشاره شده و "نازیبا" توصیف شدهاند، در واقع با استقبال مشتریان در جهان واقعی روبرو هستند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.