تعداد کمی اتلاف وقت قابل اعتمادتر از پیکربندی ماشین پورشه وجود دارد. گزینه های بی حد و حصر این ابزارهای خیال پردازی عالی را می سازد. روز سهشنبه، پورشه تایکان ۲۰۲۵ را معرفی کرد که بهشدت بازبینی شده است و به ناچار، ما در حال بازی با پیکربندی آن هستیم.
برای این سناریوی فانتزی، من با Taycan Turbo S Cross Turismo کمی افراط کردهام. مثل خودم اسپرت و کاربردی است. در حالی که طیف وسیعی از رنگهای استاندارد موجود برای Taycan جدید وجود دارد، من با Signal Yellow از پالت گسترده Paint-to-Sample استفاده کردم. این 13150 دلار دیوانهوار است، اما من اینجا پول واقعی خرج نمیکنم، پس چرا کمی تفریح نکنم.
Signal Yellow رنگی دوستداشتنی است که در اوایل سالهای 911 محبوبیت زیادی داشت و برای تزئینات داخلی انتخابی Pepita مناسب است. این پارچه شبیه به سگ شکاری در اوایل دهه 911 نیز موجود بود و اخیراً با استقبال از رنگها و مواد یکپارچهسازی با پورشه بازگشته است. و در Turbo S، این یک گزینه بدون هزینه است. به نظر من ارجاع به 911 اصلی با خودرویی که بیش از 800 اسب بخار قدرت دارد، جالب است.
وگرنه زیاد دیوونه نشدم. من سیستم کمک رانندگی InnoDrive پورشه، دوربین های دید فراگیر، "شیشه عایق حرارتی و نویز" را اضافه کردم و رنگ زرد استاندارد روی کالیپرهای ترمز را برای مشکی براق حذف کردم. تنها کالای بزرگ دیگر Porsche Active Ride، سیستم تعلیق کاملا فعال جدید این خودروساز است که قیمت آن 7140 دلار است. این پول زیادی است، اما یک تکه فناوری جذاب است. گالری: 2025 Porsche Taycan (US) 34 عکس
وقتی هزینه 1995 دلاری مقصد را اضافه کنید، تایکان من 241205 دلار غیر قابل توجه هزینه دارد. این پول 911 GT3 RS است. بدیهی است که رنگ زرد سیگنال گزینه بسیار گرانی است و خلاص شدن از شر آن، MSRP را به 227775 دلار می رساند که هنوز هم پول زیادی است. اما همانطور که قبلاً گفتم، پیکربندی پورشه به ما اجازه میدهد در یک سرزمین فانتزی شگفتانگیز زندگی کنیم، و چرا از استفاده کامل استفاده نکنیم؟ شرط می بندم شما خواننده عزیز هم همین کار را خواهید کرد.
اطلاعات بیشتر در مورد تایکان جدید پورشه تایکان توربو اس جدید 938 اسب بخار، سرعت 60 مایل در ساعت را در 2.3 ثانیه طی می کند پورشه تایکان 2025 بسیار گرانتر از مدل قدیمی است.