یک دقیقه از عرضه نسخه واگن سری 5 بی ام و در آمریکای شمالی می گذرد. این ممکن است به زودی تغییر کند، حداقل برای یک یا دو سطح تریم. اما در حال حاضر، آخرین سقف بلند 5er فقط یک محصول یورو است. بیامو روز سهشنبه سری 5 تورینگ 2025 را معرفی کرد که اکنون به صورت دیزلی، بهعنوان پلاگین هیبریدی گازسوز یا خودروی برقی خالص در دسترس است.
با پیروی از روند خودروهای جدید که همیشه در حال رشد هستند، سری 5 تورینگ 2025 بزرگتر از همیشه است. با 199 اینچ طول، اکنون به سختی یک اینچ با سدان نسل قبلی BMW سری 7 (G11) فاصله دارد. این فقط یک واقعیت واقعی برای سبک بدنه واگن نیست، مبادا فراموش کنیم که جدیدترین سدان سری 5 در سال 2023 رشد چشمگیری داشته است. اگرچه این خبر خوبی برای کسانی که در فضای پارک تنگ هستند نیست، اما برای کسانی که از واگن ها استفاده می کنند خبر خوبی است: جابجایی وسایل زیادی به اطراف.
با قرار گرفتن صندلیهای عقب، 20.1 فوت مکعب فضای بار وجود دارد. تا شده، به 60 فوت مکعب میپرد. در مقایسه با رقبای آلمانی خود، بیامو کمی فضای بیشتری نسبت به آئودی A6 آوانت دارد، اما همچنان چند مکعب از مرسدس بنز کلاس E عقبتر است - تا زمانی که نسخه هیبریدی پلاگین Merc را در نظر نگیرید. ، که کمی فضای عقب را به باتری ها از دست می دهد. چه مدل تورینگ احتراقی و چه i5 برقی، آمار BMW یکسان است.
اگر صحبت از برقی شد، i5 تریم انتخابی برای طرفداران واگن BMW است که می خواهند سریع حرکت کنند. i5 M60 xDrive Touring با 593 اسب بخار قدرت و حداکثر 605 پوند فوت گشتاور در حالت بوست، بالاترین برد است. این همان تنظیماتی است که در سدان وجود دارد، اگرچه جرم اضافی واگن کمی سرعت کار را کاهش می دهد. بیامو میگوید سرعت 62 مایل در ساعت در 3.9 ثانیه با حداکثر سرعت محدود کارخانهای 143 مایل در ساعت میرسد. با پایین آمدن به مدل i5 eDrive40، موتور جلو حذف می شود و حداکثر قدرت 335 اسب بخار و شتاب 62 مایل در ساعت در 6.1 ثانیه به شما می دهد. مبادله برد است که حداکثر به 348 مایل در مقابل 314 در هر چرخه WLTP اروپا می رسد. گالری: 2025 BMW سری 5 تور 34 عکس
در دنیای احتراق، سری 5 تورینگ جدید همچنان با پیشرانه های هیبریدی ملایم یا پلاگین هیبریدی برقی می شود. 530e از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر گازی توربوشارژ بیامو با موتور الکتریکی برای تولید 295 اسببخار قدرت و مسافت 60 مایلی فقط برای برق استفاده میکند. نسخه چهار چرخ متحرک نیز همان خروجی را دارد، اما برد به حداکثر 55 مایل کاهش می یابد. 520d از موتور 2.0 لیتری توربو دیزل با سیستم هیبریدی ملایم برای تولید 195 اسب بخار قدرت استفاده می کند که با دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک ارائه می شود. سپس مدل 540d xDrive Touring است که یک موتور 3.0 لیتری هیبریدی ملایم V6 توربو دیزلی با قدرت 295 اسب بخار را وارد ترکیب می کند. گالری: 2025 BMW i5 Touring 49 عکس
چیزی که ما در اعلامیه BMW نمی بینیم چیزی در مورد M5 Touring است. ما نمونه های اولیه استتار شده متعددی را دیده ایم که در سراسر جهان آزمایش می شوند، و در حالی که سقف بلند استاندارد 5er محدود به ایالات متحده نیست، شایعات حاکی از آن است که واگن داغ M5 به این سواحل خواهد رسید. احتمالاً نسخه ای از پیشرانه هیبریدی XM را بسته بندی می کند و می تواند تا 700 اسب بخار قدرت تولید کند. این یکی از راههایی است که میتوان به صاحبان آئودی RS6 آوانت هشدار داد.
ما باید در چند ماه آینده در مورد M5 جدید یاد بگیریم. در حال حاضر، خریداران اروپایی می توانند از ماه می با i5 Touring و مدل های چهار سیلندر هیبریدی ملایم وارد واگن جدید سری 5 شوند. تریم های هیبریدی پلاگین و 540d xDrive اواخر تابستان عرضه خواهند شد.
دنیای واگن ها: تولید فولکس واگن آرتئون به پایان می رسد، اما سربازان واگن در پورشه واگن پانامرا را می کشند زیرا افراد کمی یکی را خریدند