همانطور که تویوتا ممکن است دکمهدار به نظر برسد، این خودروساز مشکلی ندارد که گاهی اوقات کمی عجیب باشد. جدیدترین حالت عجیب و غریب آن متکی بر روند طراحی است که بسیاری امیدوار بودند با نیسان مورانو کراس کابریولت از بین برود اما در قالب فولکس واگن T-Roc کابریو همچنان وجود دارد. تویوتا تصمیم گرفت با آن بدود و کراس اوور کراون خود را به یک خودروی کانورتیبل چهار در با سواری بالا تبدیل کرد.
تاج مشکی و برنزی اولین کراس اووری نیست که سقف خود را از دست می دهد، اما به ندرت می توان چنین سبک بدنه ای را با چهار در دید. طراحان تویوتا در ساخت این کانورتیبل یکباره با تکیه بر یک چاپگر سه بعدی برای تولید بسیاری از اجزای جدید که به طور یکپارچه در بقیه قسمتهای بدنه جریان مییابند، بر موانع متعددی غلبه میکردند.
عرشه عقب جدید به زیبایی نمای بیرونی شیک را با کابین سفید رنگ متصل می کند. چیدمان چهار در، جلوی تاج روکش را میگیرد و نسبتهای شیک را بر خلاف سایر کراس اوورهای کانورتیبل حفظ میکند.
این ساختمان به مهندسان نیاز داشت که قطعات جدید را با دست جوش دهند و تقویتکنندههای اضافی، مونتاژ آن را دشوار میکرد. محصول نهایی به نظر می رسد که از خط مونتاژ در کنار بقیه محصولات Crown خارج شده است.
تویوتا در گذشته نسخههای کانورتیبل Crown را ساخته است که این خودروها را برای رژهها و رویدادهای دیگر ارائه میدهد و این شرکت در حال حاضر نسخههایی از آخرین مدل را تولید میکند. این خودرو در حال حاضر به عنوان یک سدان، یک واگن و یک کراس اوور معمولی در دسترس است و این خودروساز علاقه مند به تقویت خط تولید با سبک های بدنه بیشتر بسته به میزان استقبال است.
بنابراین، این احتمال وجود دارد که Crown کانورتیبل از یک خودروی مفهومی یکباره به تولید انبوه بپرد. با این حال، مورانو فقط چند سال مدل دوام آورد و لند رنج روور ایووک کانورتیبل فقط یک اتفاق بود، بنابراین کارت ها به نفع تویوتا انباشته نمی شوند. اما این کانسپت اولین عکس خوبی است که ما بدمان نمی آید در جاده های ایالات متحده ببینیم.
حق امتیاز جدید تویوتا: شاسی بلند اسپرت تویوتا کراون دارای آپشن PHEV با 302 اسب بخار می شود Crown Signia 2025 نسخه SUV شده از سدان فانکی تویوتا است.