ما ممکن است دوست نداشته باشیم آن را اعتراف کنیم، اما ما به عنوان علاقه مندان به اتومبیل بسیار خراب هستیم. ما در دنیایی زندگی می کنیم که فورد موستانگ های 500 اسب بخاری و تویوتا کرولا هاچ بک 300 اسب بخاری وجود دارند، بنابراین جای تعجب نیست که فولکس واگن گلف GTI Clubsport برای فتح اتوبان آلمان مشکلی نداشته باشد.
فولکس واگن کلاب اسپورت را در ایالات متحده ارائه نمی کند، که بین GTI استاندارد و گلف R همیشه داغ قرار می گیرد. این خودرو نسبت به برادر بزرگش قدرت کمی کمتری دارد و 300 اسب بخار و 309 پوند فوت (420 نیوتن متر) تولید می کند. گشتاور از طریق چرخ های جلوی آن از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر آن. این قدرت کافی برای رساندن هاچ بک به سرعت 62 مایل در ساعت در 5.4 ثانیه قابل احترام است.
Clubsport به راحتی به حداکثر سرعت امتیازی خود یعنی 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) می رسد. با یک دویدن از اتوبان، سرعت سنج از آن سرعت فراتر رفته و به 165 مایل در ساعت (267 کیلومتر در ساعت) می رسد، اما خوانش مبتنی بر GPS روی تلفن راننده هرگز از مرز 155 مایل در ساعت عبور نکرد. این هاچ بک دوستدار خانواده با حداکثر سرعت کاشته شده و آماده به نظر می رسد - تقریباً آرام.
فولکسواگن این مدل را با مدیریت دینامیک خودرو ارتقا یافته، شوکهای تطبیقی اختیاری، سیستم تعلیق پایینتر، و افزایش کامبر مثبت در محور جلو مجهز میکند. مهندسان همچنین حس فرمان را اصلاح کردند.
دویدن های بیشتر در اتوبان را ببینید: این آئودی S3 را با سرعت 149 مایل در ساعت در اتوبان تماشا کنید قبل از اینکه لوله اینترکولر خود را بیرون بیاورید.
فولکس واگن اخیراً گلف GTI را به روز کرده است و به آن قدرت بیشتری در اروپا می دهد، بنابراین ممکن است Clubsport نیز ارتقا یابد. این خودروساز در حال حاضر گلف R تازهسازی شدهای را معرفی میکند که در تابستان امسال پوشش خود را شکسته است، و ما امیدواریم که قدرت خروجی 315 اسب بخار افزایش یابد.