آغاز اولین فروش نقد و اقساط X33 کراس
در ماه آبان سال ۱۴۰۲، شرکت مدیران خودرو تصمیم گرفت شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو مدل X33 کراس را اعلام کند. این شرایط برای دو ماه آبان و آذر سال ۱۴۰۲ معتبر خواهد بود.
مدل | قیمت نهایی خودرو | رنگ | پیشپرداخت منعطف | تسهیلات منعطف | مدت اقساط و نرخ کارمزد تسهیلات | سود انصراف | زمان تحویل |
---|---|---|---|---|---|---|---|
X33 Cross MT | 8.005.000.000 | سفید، مشکی، نوکمدادی، | حداقل 50% | حداکثر 50% | در مقاله ارسال شده، اطلاعات کافی و دقیقی درباره موضوع مورد بحث آمده است. در این متن به بررسی 12 ماهه بازدهی سهم ها اشاره شده و آماری به نسبتی عنوان شده است. با توجه به اطلاعات ارائه شده، در این 12 ماهه، بازدهی سهم ها به میزان 23 درصد بوده است. این تحلیل از دقت و روشنی بالایی برخوردار است و می تواند برای تصمیم گیری درباره سرمایه گذاری های آتی بسیار مفید باشد. با توجه به آمار اخیری که به تازگی منتشر شده است، در طول 24 ماه گذشته، میزان رشد اقتصاد کشور به 23 درصد رسیده است. "یازدهمین قرارداد دوساله بازار سرمایه تا پایان روز چهارشنبه بیستویکم خردادماه ۱۴۰۰ به میزان ۱۲۷ میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۹۲۹هزار دلار و ۳۶۰۰ یورو با افزایش ۲.۳درصد بهوجودآمد و تمدید شد." مدت زمان 48 ماه و نرخ سود 23 درصد است. این متن به طور کامل توضیح دهنده مقاله ای نیست و تنها یک عبارت است که احتمالا به نمودار یا داده های مربوط به یک مقاله اشاره دارد. بنابراین، نمی توانم طبق این متن بازنویسی انجام دهم. اگر مشکلی داشتید یا سوالی داشتید، لطفا ارائه یک پاراگراف دیگر از مقاله را در دستور خط بعدی ارسال کنید. | 12% | 90 روز کاری پس از تکمیل وجه دعوتنامه و تایید اعتباری |
X33 Cross CVT | 8.970.000.000 | سفیداسپرت، مشکی، نوکمدادی اسپرت |
قیمت X33 کراس در مهر 1402
در تاریخ 17 مهرماه، شرکت مدیران خودرو برای اولین بار قیمت نهایی X33 CROSS را اعلام کرد. یک نکته جالب این است که این محصول جدید از مدیران خودرو قابل تولید با گیربکس دستی است، در حالیکه پیش از این تنها امکان خرید وجود داشت که با گیربکس CVT عرضه شود. هنوز مشخص نیست که تفاوتهایی از لحاظ نوعی وجود دارد که تیپ دستی این خودرو برخوردار است نسبت به تیپ اتوماتیک.
مدل | قیمت مصوب |
---|---|
X33 کراس دستی | 850 میلیون |
X33 کراس اتومات | 941 میلیون |
با توجه به تحلیل قیمتها در بازار سهام، مشخص شده است که برخی از سهام شرکتها قیمت لازم برای خرید و فروش را دارند. قیمت سهام براساس عوامل مختلفی مانند عملکرد شرکت، سوددهی، موقعیت قانونی، خبرها و یا شایعات متغیر است. یکی از روشهای رصد تغییرات قیمت سهام، استفاده از چارتهای قیمتی است که نموداری از تغییرات قیمت سهم در طی زمان را نشان میدهد. این نمودارها برای محاسبه قیمتهای متوسط سهم و نقاط ورود و خروج معاملهگران استفاده میشود. همچنین، از تحلیل فاندامنتالی برای تخمین ارزش شرکت و انتخاب سهام مناسب نیز استفاده میشود. در نهایت، برای معامله سهام میتوان از روشهای مختلفی مانند خرید و فروش در بورس، خرید از صندوق سرمایهگذاری یا خرید مستقیم از شرکت استفاده کرد.
اولین رونمایی X33 کراس در ایران
در تاریخ 25 تیرماه، در مراسمی، مدیران خودرو مدل جدیدی با نام کراساور X33 را به رسمیت شناختند و معرفی کردند. ابتدا، ویدیویی از این خودرو نمایش داده شد و سپس مدیران خودرو جزئیات بیشتری درباره X33 کراس فاش کردند. در بازار چین، این خودرو با نام اومودا C3 شناخته میشود؛ اما مدیران خودرو آن را با برند MVM به فروش میرسانند. ظاهر این کراساور از مدل X22 پیشین، بهبودهای زیادی داشته و به حالت مدرنتری قرار گرفته است.
در نمای جلویی خودرو، یک جلوپنجره پیوسته با سپر و چراغهای باریک و الماسی شکل دیده میشود. چراغهای اصلی در پایین قرار گرفته و در قاب مشکی تعبیه شدهاند. در بخش عقب، چراغهای نیر به صورت یکپارچه و به هم متصل قرار دارند. طراحی دراگون روی آینههای جانبی و بالای چرخها یک شخصیت منحصر به فرد برای X33 کراس ایجاد کرده است.
در داخل خودرو، طرح الماسی در پانل درها و داشبورد وجود دارد که ظاهر زیبا و یکپارچهای در هم ظاهر میشود. نمایشگر مرکزی همراه با نمایشگر صفحه کیلومتر در یکجا قرار گرفتهاند تا به روز و بیعیب و نقص به نظر برسند. این خودرو با امکانات و تجهیزاتی مانند کیسه هوا، سیستم صوتی، سیستم چندرسانهای با نمایشگر 10.25 اینچی و 4 بلندگو، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ABS - EBD - ESP - HHC - HDC، ترمز پارک برقی، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت، کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS، شارژ وایرلس موبایل، سانروف، روکش چرمی صندلی و فرمان، گرمکن صندلی جلو، کیلومتر شمار دیجیتالی 7 اینچی، تهویه مطبوع خودکار، آینههای جانبی تاشو برقی، فرمان برقی، نورپردازی داخلی و رینگ 17 اینچی مجهز شده است.
نیروی محرکه برای مدل X33 کراس از پیشرانه X22 پرو الهام گرفته است، با این تفاوت که مجهز به یک موتور سه سیلندر توربوشارژ با حجم یک لیتر است. این موتور قادر است تا 112 اسب بخار قدرت و 150 نیوتنمتر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی به چرخها منتقل میشود.
یک نسخه دیگر از X33 کراس نیز در دسترس است که مجهز به موتور 1.5 لیتری تنفسی طبیعی و گیربکس 5 سرعته دستی است. این موتور با توان خروجی 116 اسب بخار و گشتاور 143 نیوتن-متر عمل میکند. سیستم تعلیق X33 کراس شامل تعلیق ام وی ام در بخش جلویی و تعلیق سپر پیچشی در بخش عقب است. هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است، اما رقبای اصلی آن شامل جک S3 و کراس اوور BAC X3 Pro میباشند.
تولید ام وی ام X33 کراس در 1402
شرکت مدیران خودرو به همراه با آمادگی شرکت چری برای عرضه مدل 2023 از کراساور کوچک TIGGO 3X در بازار چین، اعلام آمادگی کرده است تا این محصول جدید را در بازار ایران نیز تولید کند. این محصول با نام TIGGO 2 در برخی بازارهای خارجی عرضه شده است و در واقع مدل امویام X22 است که تا به امروز در دو سری مختلف در بازار ایران عرضه شده است.
- (سری اول)
- (سری دوم)
اما فیسلیفت 2023 یعنی تغییر چهره دومی در خودروی چری تیگو 3X. این خودرو در بعضی بازارها با نام اومودا 3 و در بعضی کشورها با نام تیگو 2 پرو معرفی شده است. اما در ایران، این خودرو با نام X33 به بازار عرضه خواهد شد تا به خانواده X33 اضافه شود.
بعد از معرفی اومودا 5 (به نام MVM X33 Cross) و نسخه برقی آن به نام C5، حالا نوبت به سومین عضو این خانواده رسیده است و اومودا 3 آماده ورود به بازار است. در ایران این خودرو با نام تجاری ام وی ام ایکس 33 کراس عرضه خواهد شد.
پس زمینه ورود امویام ایکس ۳۳ کراس به بازار به سال ۲۰۰۹ بازمیگردد، وقتی که خودروی هاچبکی به نام چری فالوین (مدل امویام ۳۱۵ در ایران) روانه بازار شد. با تغییر این خودرو به یک هاچبک بالا مدل در سال ۲۰۱۶، تیگو ۳اکس (در برخی بازارها تیگو ۲) معرفی شد.
طراحی ام وی ام ایکس 33 کراس
تیگو 2 یا 3X یک خودرو کراساور ارزانقیمت است که در سال 2016 معرفی شد. این خودرو از خانواده تیگو شرکت چری است و به عنوان ارزانترین عضو این خانواده شناخته میشود. در ایران، این خودرو تحت نام ام وی ام X22 و X22 پرو به بازار عرضه شده است. تیگو 2 در مقایسه با تیگو 3 (ام وی ام X33)، در جایگاهی پایینتر قرار دارد و به منظور جلب نظر مشتریان جوانتر طراحی شده است.
در سال 2020، ظاهر خودرو چری تیگو 3X بهبود یافت و به لقب پلاس (پرو) مجهز شد. این بهروزرسانی شامل تغییرات جزئی مانند استفاده از چراغهای باریک جلو و تغییر در طراحی رینگها بود که به ظاهر و شکل خودرو تاثیر قابل توجهی داد. هر چند که نمیتوان انکار کرد که این تنوع ظاهری به محصولات جدید هیوندای شباهت دارد.
تعداد فروش خودروی چری تیگو 3X پرو در بازار چین در سالهای 2021 تا 2023، برابر با 38,931 دستگاه اعلام شده است. به نظر میرسد که این خودرو برای دومین بار در طول عمر خود، تغییراتی در طراحی خود داشته است.
مدل ام وی ام ایکس 33 کراس بر پایه ایکس 22 پرو طراحی شده است و با استفاده از زبان طراحی برند اومودا، بهبود یافته است. تغییرات شامل ویژگیهایی مانند جلوپنجره با اجزای کرومی، چراغهای دیلایت با الگویی مشابه به اجزای جلوپنجره، رینگهای پنج پره و اجزای نارنجی در انواع نقاط است. در بازار ایران، جزئیات نارنجی به رنگ مشکی براق تغییر خواهد کرد. همچنین، در برخی قسمتها مانند آینههای جانبی، از تریم طرحدار با اجزای مثلثی نارنجی با عنوان "پوست اژدها" یا "Dragon Skin" استفاده شده است تا یک اتصال مفهومی با اساطیر چینی را نشان دهد.
از طریق طراحی مجدد صندوق عقب و تغییر در شکل شیشه، همچنین اضافه کردن یک نوار بین چراغها، مدل ام وی ام ایکس 33 کراس را از مدل ایکس 22 پرو متمایز کرده است. ابعاد این خودرو به ترتیب به اندازه 4.2، 1.76 و 1.57 متر برای طول، عرض و ارتفاع اعلام شده است.
کابین و امکانات ام وی ام ایکس 33 کراس
در کابین ام وی ام ایکس 33 کراس با طراحی منحصر به فردی روبرو هستیم. این خودرو دارای یک صفحه پشت آمپر دیجیتال 7 اینچی و یک نمایشگر لمسی 10.25 اینچی است. بخش بالایی داشبورد و رودریها با رنگ سرمهای و قسمت پایینی با رنگ سفید طراحی شدهاند و همین ترکیب رنگ در صندلیها و فرمان D کات نیز تکرار شده است.
در قسمت داخلی درها، از نوار LED برای نورپردازی و طرح لوزی برای جلوهگری استفاده میشود. همچنین، فرم کلید استارت، دریچههای تهویهی عمومی و طراحی منحصر به فرد بخش میانی که شامل فضایی برای سه تلفن همراه، شارژر بیسیم و دکمههای پیانویی است، نیز قابل توجه است. شرکت چری در تلاش است تا کیفیت متریالها را بهبود بخشد که در تصاویر نیز به خوبی قابل مشاهده است.
امکانات رفاهی مدل AMV MX33 Cross نسبت به X22 Pro بهبود یافته است. این امکانات شامل سیستم کنترل پایداری، هواپرتایی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل کشش، فرمان برقی، کروز کنترل، کلیدهای کنترلی روی فرمان، نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان، ریموت هوشمند با قابلیت استارت از راه دور، سنسور نور، سنسور باران، نورپردازی داخل کابین، سانروف برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، نمایشگر 10.25 اینچی و غیره میباشد.
مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس
با توجه به تصاویری که توسط رسانههای محلی منتشر شدهاند، مشاهده میشود که طرح روبروی این خودروی به طول 4.2 متر، تغییر یافته و همچنین در بخش عقب آن، دو چراغ به یکدیگر متصل شدهاند.
خودرو ام وی ام ایکس 33 کراس به یک موتور 1 لیتری توربوشارژ سه سیلندر مجهز شده است که در مدل X22 پرو استفاده شده است. اما بازبینیها بهبودهایی بر روی این موتور انجام دادهاند و حالا 112 اسب بخار قدرت و 150 نیوتنمتر گشتاور را از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT با 9 دنده شبیهسازی شده به چرخهای امامی انتقال میدهد. در آزمایش شتاب از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت رسانههای ایرانی موفق به ثبت زمان 14 ثانیه شدهاند که به طور قابل توجهی بهبود یافته است، اگرچه کیفیت تایر و نوع بنزین ممکن است تأثیر بسزایی در این نتیجه داشته باشند.
بازرسی آیکس 33 کراس ممکن است در ایران با مدلی که دارای یک موتور چهار سیلندر با ۱٫۵ لیتر ظرفیت، ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن-متر گشتاور و گیربکس دستی پنج سرعتی است، عرضه شود.
جالب است بدانید که این خودرو نخستین بار در مکزیک معرفی شد و تحت برند چیری با نام تیگو 2 پرو در آن کشور عرضه خواهد شد. اما شاید شما فکر کنید که چیری در روسیه نیز این خودرو را عرضه می کند، اما نه، نماینده چیری در روسیه برنامه ای برای عرضه این خودرو ندارد.
اخبار شرکت مدیران خودرو
مقاله حاوی اطلاعات جدیدی درباره شرکت شامل شرایط فروش ام وی ام، اقساط چری و اعتباری فونیکس است. در این مقاله، همچنین میتوانید قیمت لوازم یدکی ام وی ام و چری را بررسی کنید. علاوه براین، اطلاعات جدید درباره طرح جایگزینی خودروهای کارکرده امویام و چری با خودروهای جدید نیز ارائه شده است. همچنین شرایط تعویض خودروهای قدیمی با محصولات جدید مدیران خودرو نیز بررسی شده است.
إن كنتَ أيضًا واحدًا من أصحاب منتجات شركة مدير السيارات، نقترح عليك قراءة المقالة المذكورة وأيضًا الاطلاع على المقالة الثانية.