بررسی فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس (PHEV)

مقالات خودرویی

تحویل اولین تیگو 8 پرو e پلاس با دو شارژر

در آذر ۱۴۰۲، شرکت مدیران خودرو پس از انجام مراحل تولید و آزمایش‌های مورد نیاز، در تاریخ ۱۵ آذرماه اولین نسخه از مدل تیگو۸ پروe+ را به خریداران آن تحویل داد. این خودرو با دارا بودن دو شارژر دیواری و قابل حمل، امکان شارژ سریع باتری را برای مالکان آن فراهم می‌کند.

این مقاله به محصول جدیدی اشاره می‌کند که اولین خودروی پلاگین‌هیبرید با مونتاژ داخلی است و همچنین قدرتمندترین مونتاژ هم می‌باشد. مدیران این خودرو دو شارژر وال باکس (که می‌توانند روی دیوارهای پارکینگ نصب شوند) و یک شارژر همراه (قابل حمل) را به خریداران اولیه این خودرو ارائه داده‌اند. در ظاهر، این خودرو شباهت‌هایی به تیگو8 پرومکس دارد و از نسخه پرو تفاوت‌هایی از قبیل چراغ‌های جلو و عقب و پنجره دارد و در داخل کابین نیز سطح امکانات آن مشابه تیگو 8 پرومکس است. قیمت این خودرو حدود 2.764 میلیارد تومان است.

اعلام قیمت تیگو 8 هیبرید

در تاریخ بهمن ماه سال 1402، همزمان با اعلام قیمت پایه تیگو 8 هیبرید توسط شورای رقابت، شرکت مدیران خودرو قیمت نهایی این خودرو جدید را اعلام کرد.

قیمت گذاری تیگو 8 هیبریدی
قیمت پایه شورا 2,519,119,000
قیمت مصوب نهایی 2,764,700,000

متن بازنویسی شده: توجه: قیمت ها به تومان می باشد.

رونمایی و معرفی رسمی تیگو 8 پلاگین‌ هیبرید

در تیر ماه 1402، به‌طور رسمی خودروی فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس یا همان فونیکس تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی PHEV معرفی شد. این خودرو، اولین خودروی سواری فونیکس است که به صورت مونتاژی در کشور تولید شده است.

رونمایی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

ظاهر تیگو 8 پرو e پلاس بسیار شبیه تیگو 8 پرومکس است و دیفیوزر عقب و خروجی های اگزوز نیز مشابه تیگو 8 پرو هستند. در اضافه به درب سوخت، یک درب برای شارژ باتری های موتور برقی بر روی گلگیر نیز وجود دارد. این درب در قسمت پایین اتاق و بین صندلی های ردیف اول و دوم قرار گرفته است و باعث کاهش ارتفاع بدنه خودرو از زمین می شود. طراحی مسیر خروجی اگزوز هم تغییر کرده و لوله های اگزوز به وضوح از نمای جانبی قابل مشاهده هستند.

نسخه‌ای که رونمایی شد، یک کابین کاملاً سیاه دارد و به عنوان لوکس معرفی می‌شود. اما مدیران خودرو تاکید کرده‌اند که این نسخه صرفاً به منظور جلب توجه است و برای عرضه نسخه کامل لوکس درنظر گرفته شده است که کابین با تیگو 8 پرو و پرو مکس مشابه است و تجهیزاتی مانند نسخه تیگو 8 پرو مکس IE دارد.

رونمایی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

یکی از تفاوت‌های مهم در کابین مدل تیگو 8 پرو e پلاس نسبت به نسخه‌های پرو و پرو مکس، شیفتر دنده است. شیفتر دنده در تیگو 8 پرو e پلاس شباهت ظاهری بزرگی به نسخه پرو مکس دارد، با این حال طراحی آن شامل یک نورپردازی آبی رنگ لوزی به صورت لوگوی آبی بر روی سطح جلویی آن است که به وضوح به هیدرید پلاگینی این خودرو اشاره می‌کند. همچنین، دو کلید با حالت‌های رانندگی EV (تمام الکتریکی) و HEV (هیبریدی) در کنسول مرکزی تعبیه شده است. نوار نمایش پشت فرمان نیز برای نمایش سطح شارژ باتری و سایر اطلاعات مورد نیاز خودرو‌های پلاگینی هیبریدی تغییر کرده است. همچنین، تغییراتی در گرافیک نمایشگر چندرسانه‌ای برای اپلیکیشن‌ها و کنترلگرها نیز صورت گرفته است.

رونمایی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

تیگو 8 پرو e پلاس پلاگین هیبرید با موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ، با ارائه 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور، بهبود یافته است. این خودرو همچنین دو موتور برقی با دو قدرت 55 کیلووات و 70 کیلووات و گشتاورهای به ترتیب 160 نیوتن متر و 155 نیوتن متر دارد. در صورتی که باتری به طور کامل شارژ شده باشد، سیستم پلاگین هیبریدی قدرت تولید 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور را تأمین می‌کند که این، قدرتمندترین نسخه تیگو 8 است.

باتری خودرو Phoenix Tigo 8 Plug-in Hybrid PHEV دارای ظرفیت 19.27 کیلووات ساعت است، که با ساختار الکتریکی 350 ولتی این خودرو، به طور کامل در 30 تا 40 دقیقه اتصال به شارژر سریع قابل شارژ می‌شود. در صورت اتصال به یک شارژر خانگی سطح یک، زمانی در حدود 3 تا 4 ساعت نیاز است تا باتری خودرو به صورت کامل شارژ شود، ابتدا با توجه به دمای هوا. در حالت تمام برقی و باتری هایی که به طور کامل شارژ شده اند، Phoenix Tigo 8 PHEV قادر است بردی تا 75 کیلومتر را بدون استفاده از موتور بنزینی ارائه دهد. در حالت کارکرد با موتور بنزینی و باتری های کاملاً شارژ شده، این خودرو می تواند مسافتی تا 950 کیلومتر را طی کند.

رونمایی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

مصرف سوخت تیگو 8 پرو e پلاس در بهترین شرایط، حدوداً 1.55 لیتر در هر 100 کیلومتر است و در حالت استفاده از موتور بنزینی، میزان مصرف سوخت این خودرو حدود 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. متأسفانه، این خودرو دارای سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک نیست و همه نیروها به چرخ‌های جلو منتقل می‌شوند. طبق کاتالوگ، شتاب این خودرو 7.6 ثانیه است.

رونمایی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

این خودرو به گیربکس DHT با سه سرعت مجهز شده است که با سایر گیربکس‌های اتوماتیکی که قبلا تجربه کرده‌اید متفاوت است. در واقع، حس تعویض دنده به شما منتقل نمی‌شود. این گیربکس سه ورودی دارد، که شامل یک موتور بنزینی و دو موتور برقی است و نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

تیگو 8 پرو e پلاس با امکانات و تجهیزات فراوانی همراه است. امنیت شما با شش کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز تامین می شود. از جانب دیگر، خودرو دارای سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، کمکی شروع حرکت در سربالایی و کنترل خودرو در سرازیری می باشد. همچنین، این خودرو دارای امکانات دیگری نیز است که شما را در رانندگی هوشمند یاری می کنند. به عنوان مثال، تابلو خوان مسیر، کمکی حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو و هشدار ترافیک در عقب دیگر امکانات این خودرو هستند. از دیگر ویژگی های تیگو 8 پرو e پلاس می توان به رادار نقطه کور، دوربین دید 360 درجه و سیستم ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد. علاوه بر این، می توانید از مزایایی مانند قابلیت رانندگی نیمه خودران سطح 2 پلاس، چرخش خودکار چراغ ها به هنگام چرخاندن فرمان، سنسور نور و سنسور باران، هشدار خستگی راننده پس از رانندگی طولانی و دو نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتالی روی داشبورد نیز بهره برداری کنید. از جانب دیگر، راحتی شما با امکاناتی مانند فرمان برقی با دکمه های کنترلی، شیفترهای دنده پشت فرمان و نورپردازی داخل کابین تضمین می شود. به علاوه، صندلی برقی راننده و سرنشین جلو، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان و گرمکن صندلی های ردیف دوم به شما امکانات لوکس تر را ارائه می دهند. همچنین، تیگو 8 پرو e پلاس دارای سانروف پانورامیک، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله با سه خروجی، درب برقی صندوق عقب با سنسور کلید، سیستم صوتی قدرتمند سونی، شیفتر دنده برقی و شیفتر دنده پشت فرمان است. همچنین، شما می توانید از امکاناتی مانند شارژر بدون سیم تلفن همراه، کول باکس و قابلیت حرکت ریلی صندلی های ردیف دوم با قابلیت تنظیم زاویه پشتی نیز بهره ببرید.

تجربه رانندگی با تیگو 8 پلاگین هیبرید

مدل هیبرید نسخه تیگو 8 پرو، با طراحی و امکانات خود، جزئیات نه چندان متمایزی نسبت به تیگو 8 پرو دارد. این خودرو از نظر طراحی و امکانات، کاملاً قابل قبول است و به طور کلی هیچ ایراد جدی در ارگونومی کابین آن وجود ندارد. چینی‌ها در گذشته با خودروهای ساخت داخلی مقایسه می‌شدند، اما در حال حاضر و با توجه به پیشرفت‌ها، خودروهای چینی کاملاً قابل مقایسه با خودروهای تولید شده در کره‌ای هستند.

فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس

در حالت نرمال، تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید با استفاده از پیشرانه احتراق داخلی شروع به حرکت می‌کند. با فشار دادن پدال و افزایش قدرت، پیشرانه برقی هم به بازی می‌آید و باعث افزایش توان خودرو می‌شود. ترکیب مناسب این دو نوع پیشرانه، باعث تعادل و سازگاری خودرو با وزن و اندازه آن می‌شود. به واسطه گشتاور بالای پیشرانه برقی، می‌توان به راحتی و با کمترین لغزش، خودرو را سرعت داد و شتاب آن را افزایش داد.

اما برخلاف این نکته جذاب، در حین رانندگی با تیگو 8 پرو e+ با خودروی تک دیفرانسیلی 326 اسب بخاری روبه‌رو هستید که نسبت به نسخه بنزینی (b±) دارای کم فرمانی نسبی است. اما یک اختلاف مهم در این نسخه، حالت دستی دنده نیست، بلکه از یک اهرم انتقال دنده استفاده می‌شود. سیستم بازیابی انرژی ترمز همچنین با سیستمی قدرتمند در اهرم تنظیم دنده تجهیز شده است که توانایی رانندگی با یک پدال را برای شما فراهم می‌کند و انرژی ترمز را به سمت جلوی خودرو بازیابی می‌کند و در باتری‌ها ذخیره می‌کند. این سیستم قابلیت تنظیم شدت عملکرد خود را دارد و راننده را در انتخاب آزادی عمل قرار می‌دهد.

آغاز جریان سبز فونیکس با تیگو 8 هیبرید

در ماه تیر سال 1402، برند فونیکس با هدف ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا و محصولاتی لوکس به مشتریان، نسخه بهبود یافته‌ای از محصول خود، تیگو 8 پرو e پلاس، را عرضه خواهد کرد.

فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس

تیگو 8 پرو e پلاس یک خودروی تکنولوژیک با سیستم سوخت پلاگین هیبرید (PHEV) است که علاوه بر کاهش مصرف سوخت و آلایندگی، قابلیت شارژ در منزل را هم دارا است. همچنین، این خودرو از حالت‌های مختلف جهت رانندگی مثل حالت ترکیبی و حالت تمام برقی نیز پشتیبانی می‌کند. در صورت عدم دسترسی به بنزین، مدل تمام برقی تا ۷۵ کیلومتر با شما در جاده همراهی خواهد کرد، که این عدد نسبت به میانگین جهانی بسیار بالا می‌باشد.

در زمینه ارایخ خدمات، شرکت فونیکس تاکنون یک گارانتی 7 ساله را فقط برای باتری‌های محصول خود ارائه داده است. این گارانتی به معنای تضمین کیفیت بیشتر از گارانتی کلی محصول است. علاوه بر این، موتورهای برقی استفاده شده در خودروی تیگو 8 پرو پلاس از طریق راه‌های متنوعی مانند حرکت چرخ‌ها و نیروی ترمز‌ها، قابلیت شارژ شدن دارند. به علاوه، شرکت فونیکس برای توسعه زیرساخت‌های شارژ خودروهای برقی، پروژه‌های متنوعی از جمله پارکینگ VIP را نیز در دست اجرا دارد.

عرضه تیگو 8 پرو +e در سال 1402

در مراسم جشن سالانه شرکت مدیران خودرو در اسفند 1401، خبر اضافه شدن دو محصول جدید به خانواده فونیکس به مشتریان و دارندگان محصولات این شرکت اعلام شد. اولین محصول، یک سدان نیمه لوکس در سگمنت B است و محصول دیگر نیز یک SUV با پیشرانه پلاگین هیبرید خواهد بود.

پیشنهاد مطابق با توجه به نوع خودرو تعریف شده در متن: اگرچه نام دقیق این دو خودروی جدید ذکر نشده است، اما می‌توان حدس زد که SUV پلاگین هیبرید شرکت، به تیگو 8 پرو PHEV مربوط می‌شود. همچنین، خودروی سدان نیز احتمالاً نسخه بالاتری از خانواده آریزو خواهد بود.

رونمایی تیگو 8 پرو هیبرید در تهران

شهریور ۱۴۰۱: در دوره اول، شرکت مدیران خودرو علاوه بر معرفی آریزو ۵ برقی، اعلام کرد که قصد دارد در طی پنج سال آینده، یک خودروی اختصاصی برای بازار ایران تولید کند.

رونمایی تیگو 8 پرو هیبریدی در نمایشگاه تهران

در کنار همه اخبار دیگر، شرکت مدیران خودرو برای اولین بار از خودروی تیگو 8 پرو هیبریدی رونمایی کرد؛ با این حال، نام و لوگوی خودرو که در نمایشگاه نشان داده شد، با برچسب‌های مشکی پوشیده شده بود که نشان می‌دهد تا زمان تولید نهایی، هنوز راه درازی باقی مانده است! شرکت مدیران خودرو هنوز زمان دقیقی برای تولید تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید در کشورمان اعلام نکرده است اما با تأکید بر تولید در ایران، باید در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور این خودروی کراس‌اور هیبریدی در خیابان‌های کشورمان باشیم.


طراحی فونیکس تیگو 8 پرو e+

پژو ۳۰۰۸ از نظر ظاهری کاملا شبیه به پژو ۳۰۰۸ دیگری که در بازار ایران عرضه می‌شود است، اما تنها در چند جزییه مشخص قابل تفکیک است، مانند خطوط نوری در چراغ‌های جلو و درگاه شارژ که در گلگیر جلوی راننده دیده می‌شوند.

در فضای کابین این خودروی هفت نفره، ما با دو نمایشگر به اندازه 24.6 اینچ، روکش مشکی و تریم خاکستری در داخل درها روبرو هستیم. ابعاد و اندازه‌های تیگو 8 پرو هیبریدی، تفاوتی با تیگو 8 پرو بنزینی ندارد، با این حال به دلیل استفاده از پکیج باتری و موتور الکتریکی، وزن خودرو حدود 204 کیلوگرم شده است که سنگین‌تر از وزن تیگو 8 پرو بنزینی (تک‌دیفرانسیل) است.

ابعاد و اندازه های تیگو 8 پرو هیبریدی
طول 4722 میلیمتر
عرض 1860 میلیمتر
ارتفاع 1745 میلیمتر
فاصله محوری 2710 میلیمتر
وزن خالص 1769 کیلوگرم
سایز رینگ 18 اینچی
حجم باک 45 لیتر

منبع بالا اطلاعات مربوط به خودروها را از وبسایت خودروساز جمع آوری کرده است.

باید بدانید که در فونیکس تیگو 8 پرو +e، حجم فضای بار نسبتا کمی وجود دارد. در حالت استاندارد، فضای بار در صندوق خودرو تنها 193 لیتر است. اما با خواباندن صندلی‌های ردیف سوم، این حجم به 1179 لیتر افزایش می‌یابد. اگر همچنین صندلی‌های ردیف دوم را نیز بخوابانید، بیشترین فضای ممکن به مقدار 2101 لیتر حاصل می‌شود.

امکانات و تجهیزات تیگو 8 پرو e پلاس

شرکت مدیران خودرو اعلام کرد که خودروی محوصل جدید فونیکس تیگو 8 پرو PHEV با ویژگی‌های کاملاً بهبود یافته، در حال حاضر در دسترس خریداران ایرانی قرار می‌گیرد. این محصول با امکانات پیشرفته و جدید، انتظار می‌رود نیازهای و علاقه‌مندی‌های خریداران را برآورده کند.

  • شارژر قابل حمل
  • شش ایربگ
  • سیستم ضدسرقت بدنه
  • سیستم ضدسرقت موتور
  • سیستم کنترل کشش (TCS)
  • سیستم کنترل پایداری (ESP)
  • سیستم کمکی حرکت در سربالایی (HAC)
  • سیستم کمکی حرکت در سرازیری (HDC)
  • دوربین 360 درجه با کیفیت HD
  • دوربین عقب با خطوط داینامیک
  • سنسور پارک جلو و عقب
  • سنسور باران
  • سنسور نور
  • سنسور فشار باد تایر (TPMS)
  • سنسور ضدمانع برای سانروف و شیشه‌ها و درب صندوق
  • رادار هشدار نقطه کور (BSD)
  • رادار هشدار تغییرلاین (LDW)
  • رادار هشدار تصادف جلو (FCW)
  • رادار هشدار تصادف هنگام دنده عقب (RCTA)
  • رادار هشدار برخورد هنگام باز کردن درب‌ها (DOW)
  • سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)
  • سیستم کروز کنترل هوشمند (ACC)
  • سیستم ترمز اضطراری (AEB)
  • سیستم تنظیم ارتفاع نور اتومات
  • چراغ جلو و عقب LED
  • چراغ مه شکن عقب
  • چراغ چرخشی در پیچ (AFS)
  • چراغ روز (DRL)
  • چراغ بدرقه
  • چراغ ولکام روی آینه‌های جانبی
  • نورپردازی داخلی 64 رنگ
  • خروجی اگزوز دوگانه
  • تودوزی چرمی با رنگ قهوه‌ای و مشکی
  • مانیتور 12.3 اینچی به همراه نمایشگر 12.3 اینچی صفحه کیلومتر
  • تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک با پنل 8 اینچی لمسی
  • سیستم عامل اندروید اتو / اپل کارپلی
  • بلوتوث
  • سیستم پخش سونی با 8 اسپیکر
  • دو پروت USB در ردیف جلو و یک پورت در ردیف عقب
  • فرمان برقی دی‌کات
  • تنظیم برقی فرمان در 4 جهت
  • گرمکن فرمان
  • صندلی راننده با تنظیم 6 حالته برقی
  • تنظیم 4 حالته برقی گودی کمر برای صندلی راننده
  • مموری 3 حالته برای صندلی راننده
  • صندلی سرنشین جلو با تنظیم 4 حالته برقی
  • امکان تنظیم برقی صندلی شاگرد از ردیف دوم
  • صندلی تاشو ردیف دوم و سوم
  • سردکن صندلی های جلو
  • گرمکن صندلی‌های جلو و عقب
  • کول باکس
  • شارژر وایرلس
  • کیلس استارتر
  • سقف پانوراما با پرده برقی
  • آینه تاشو برقی با گرمکن و مموری راننده
  • تنظیم خودکار آینه جانبی هنگام دنده عقب
  • آینه عقب الکتروکرومیک

موتورهای برقی در تیگو 8 پرو PHEV

تیگو 8 پرو PHEV یا تیگو 8 پرو +e، یک خودروی مدیران است که بهبودهای مهمی نسبت به نسخه‌های قبلی دارد. این خودرو، علاوه بر موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی، دارای دو موتور الکتریکی است که بر روی محور جلو و عقب نصب شده‌اند. این امر باعث بهبود عملکرد، تعادل و کنترل خودرو می‌شود.

مشخصات موتور برقی در تیگو 8 پرو هیبریدی
موتور برقی اول 74 اسب‌بخار+160 نیوتن متر
موتور برقی دوم 94 اسب‌بخار+155 نیوتن متر
مجموع قدرت در حالت برقی 85 اسب‌بخار
مجموع گشتاور در حالت برقی 150 نیوتن‌متر
نوع باتری لیتیومی
ولتاژ باتری 350 ولت
ظرفیت باتری 19.27 کیلووات ساعت
زمان شارژ باتری 3 الی 4 ساعت
پیمایش در حالت برقی 75 کیلومتر

منبع بالا اطلاعات مربوط به خودروها را از وبسایت خودروساز جمع آوری کرده است.

زمانیکه از مدار بنزین خارج می‌شود و به حالت رانندگی کاملا برقی تغییر می‌دهید، انتظارات زیادی از تیگو 8 پرو هیبریدی نداشته باشید زیرا در حالت تمام برقی (EV) فقط از قدرت 85 اسب بخار و 150 نیوتن متر برای رانندگی استفاده می‌کند. اما یک خبر خوب هم هست، در حالت برقی کامل می‌توانید تقریبا 75 کیلومتر با تیگو 8 پرو بدون استفاده از بنزین برقی طی کنید.

مشخصات فنی تیگو 8 پرو e پلاس

فونیکس تیگو 8 پرو +e از سه پیشرانه حرکتی بهره می‌برد. این پیشرانه ها شامل دو موتور برقی و یک موتور توربوشارژ بنزینی با حجم 1.5 لیتر است. موتور بنزینی تنها توانایی تحویل 153 اسب‌بخار و 230 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. در حالت هیبرید، در کنار موتور بنزینی، موتورهای برقی نیز مشغول عملکرد می‌شوند. به این ترتیب، توان 173 اسب‌بخار و 280 نیوتن‌متر گشتاور اضافی به خروجی اضافه می‌شود.

مشخصات فنی تیگو 8 پرو هیبریدی
کد موتور بنزینی SQRE4T15C
نوع موتور بنزینی 1.5 لیتری توربو
قدرت موتور بنزینی 153 اسب‌بخار
گشتاور موتور بنزینی 230 نیوتن‌متر
مصرف موتور بنزینی 6.5 لیتر
 
مجموع قدرت در حالت هیبرید 326 اسب‌بخار
مجموع گشتاور در حالت هیبرید 510 نیوتن‌متر
مصرف ترکیبی در حالت هیبرید 1.55 لیتر
شتاب در حالت هیبرید 7.6 ثانیه
حداکثر سرعت در حالت هیبرید 180 کیلومتربرساعت

منبع بالا اطلاعات مربوط به خودروها را از وبسایت خودروساز جمع آوری کرده است.

وظیفه انتقال قدرت در خودرو، توسط یک گیربکس الکترونیکی با تکنولوژی DHT بر عهده دار است. این گیربکس سه سرعته است و بدون افت توان حرکتی یا هیچ تاخیری، قدرت را بین پیشرانه‌های برقی و پیشرانه‌های بنزینی تعویض می‌کند. جهت شتاب‌دهی به خودرو، چری 9 برنامه حرکتی و 11 ضریب دنده مختلف در این گیربکس برنامه‌ریزی کرده است.


اخبار شرکت مدیران خودرو

آخرین اخبار شرکت شامل موارد زیر است:

  • شرایط فروش ام وی ام
  • شرایط فروش اقساطی چری
  • شرایط فروش اعتباری فونیکس
  • قیمت لوازم یدکی ام وی ام و چری
  • آخرین اخبار طرح جایگزینی خودروهای کارکرده ام‌وی‌ام و چری با خودروهای نو
  • شرایط تعویض خودروهای قدیمی با محصولات جدید مدیران خودرو

مقالات زیر را برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید:

در صورتی که شما یکی از صاحبان محصولات شرکت مدیران خودرو؛ از جمله برندهای ام‌وی‌ام، چری و فونیکس هستید، توصیه می‌کنیم که این مقاله را نیز بخوانید:

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ