بزرگترین حزب سیاسی اروپا خواستار بازنگری در ممنوعیت موتورهای احتراقی شد

مقالات خودرویی
بزرگترین حزب سیاسی اروپا خواستار بازنگری در ممنوعیت موتورهای احتراقی شددر ژوئن سال جاری، اروپایی ها پارلمان جدید اروپا، یکی از هفت نهاد اتحادیه اروپا را انتخاب خواهند کرد. احزابی که در انتخابات شرکت خواهند کرد در حال حاضر روی برنامه های خود کار می کنند و یک سند فاش شده نشان می دهد که بزرگترین حزب اروپا ممکن است در حال آماده سازی پروژه ای برای به تاخیر انداختن ممنوعیت موتورهای احتراق داخلی در این قاره باشد. هفته گذشته، Euractiv یک نسخه از مانیفست گروه راست میانه حزب مردم اروپا (EPP) را به دست آورد. هدف مانیفست‌ها این است که نگاهی اجمالی به رای‌دهندگان از ارزش‌هایی که هنگام حمایت از نامزدها تایید می‌کنند، ارائه دهند. یک افشاگری کلیدی از نقطه نظر حمل و نقل علاقه را برانگیخت و تعهد حزب را به رویکرد حذف تدریجی موتورهای احتراقی در اروپا بیان کرد. ما یک سیاست ممنوعیت - مانند ممنوعیت موتورهای احتراقی - را رد می کنیم و همچنین در اسرع وقت در آن تجدید نظر خواهیم کرد. با مخالفت مداوم با ممنوعیت موتورهای احتراق داخلی در سال 2035، EPP به رهبری قانونگذار آلمانی ینس گیسکه، که نماینده این حزب در بحث در مورد استانداردهای CO2 برای وسایل نقلیه بود، از آنچه آنها "ایدئولوژی ممنوعیت" کمیسیون می نامند انتقاد کرده است. گیسکه مدت‌هاست که نسبت به تصمیم برای کنار گذاشتن تدریجی خودروهای موتور احتراقی هشدار می‌دهد و پیش‌بینی می‌کند که «اثر هاوانا» به همراه اروپایی‌ها برای دهه‌ها به رانندگی خودروهای قدیمی احتراقی، مشابه وضعیت پایتخت کوبا، ادامه می‌دهند. ممنوعیت های موتور احتراق در راه است: آیا ممنوعیت های احتراق داخلی کار می کنند؟ بله - اما نه بدون مبارزه، اتحادیه اروپا رای ممنوعیت ICE را به دلیل نگرانی آلمان در مورد هزینه ها، از دست دادن شغل به تعویق انداخت این موضع با رویکرد «تکنولوژی باز» EPP برای کربن زدایی، با تأکید بر اجتناب اتحادیه اروپا از طرفداری از فناوری های خاص، مانند وسایل نقلیه الکتریکی، احساس مشترک کمیسیون اروپا، البته با شک و تردید منتقدان، مطابقت دارد. با این حال، چیزی که توجه بیشتری را به خود جلب می کند، اعلام صریح EPP برای "بازنگری [قانون] در اسرع وقت است." این بیانیه پیامدهای مهمی را به همراه دارد، زیرا بزرگترین گروه در پارلمان اروپا قصد خود را برای بازنگری در یک قانون از قبل تصویب شده ابراز می کند. در مارس سال گذشته، آلمان و اتحادیه اروپا در مورد ممنوعیت پیشنهادی از سال 2035 به مصالحه دست یافتند. خودروسازان همچنان می توانند خودروهای ICE را در صورت کارکرد با سوخت الکترونیکی بفروشند. سوخت الکترونیکی که از طریق فرآیندی شامل جذب کربن و تولید هیدروژن از انرژی های تجدیدپذیر تولید می شود، در حین احتراق کربن خنثی در نظر گرفته می شود، زیرا CO2 جذب شده به جو باز می گردد.

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ