![نشان تجاری Toyota GR GT به چیزی هیجان انگیز اشاره می کند]()
تویوتا لوگوی GR GT را ثبت کرده است و مزدا حتی پس از خروج این مدل از ژاپن به تولید 6 ادامه می دهد.
این AM Drive است، نگاه روزانه Motor1 به اخباری که قبل از سوار شدن به ماشین خود نیاز دارید.
در ژانویه 2022، تویوتا با معرفی کانسپت GR GT3 در سالن خودرو توکیو همه را غافلگیر کرد. در اواخر همان سال، تصاویر ثبت اختراع از همان خودروی اسپورت از طریق دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا منتشر شد که به یک نسخه تولیدی بدون بال بزرگ اشاره می کرد. در آن زمان، تویوتا شروع توسعه را تایید کرده بود. به سرعت به ژانویه 2024، همان وب سایت EUIPO اکنون لوگوی جالب GR GT را فهرست می کند.
همکاران ما در Auto Guide این علامت تجاری را کشف کردند که در 19 ژانویه ثبت شد. ما آن را در اینجا به یک تصویر ثبت اختراع از GR GT3 پیوست کرده ایم. سوال میلیون دلاری این است: آیا تویوتا قصد دارد از لوگو برای یک خودروی اسپرت استفاده کند؟ سناریوهای قابل قبول دیگری نیز وجود دارد، اولین مورد این است که قرار است نام تجاری یک خودروی مسابقه ای آینده باشد. سال گذشته، راب لوپن، مدیر تیم تویوتا WEC به سایت خواهر ما Motorsport.com گفت که GR GT3 از سال 2026 در WEC در اروپا رقابت خواهد کرد.
او همچنین در همان مصاحبه اعلام کرد: "تاریخ [2026] با خودروهای جادهای مطابقت دارد که از فلسفه تویوتا برای داشتن یک خودروی موتوراسپرت در جاده پیروی میکند. این در حال حاضر رو به جلو است." او در ادامه تایید کرد که این خودروی قانونی خیابانی احتمالاً نشان لکسوس را خواهد داشت، بنابراین بعید است که یک مدل جادهای تویوتا GR GT نامیده شود. این به شرطی است که سر هونچوها تغییری در ذهن خود نداشته باشند. عکس 18 مفهومی تویوتا GR GT3
مسلماً هیجانانگیزترین احتمالی که به ذهن میرسد این است که بالاخره یک نسخه تولیدی از هایپرکار GR Super Sport با بیش از 1000 اسب بخار قدرت دریافت میکنیم. با این حال، این خودرو در حال حاضر پنج سال از عمر آن می گذرد و در سالن خودرو توکیو 2018 معرفی شده است.
هر چه که باشد، انتظار دو خودروی پرفورمنس از تویوتا و لکسوس داشته باشید، یکی برای پیست و دیگری برای جاده.
مزدا6 از مرگ امتناع می کند 2023 مزدا6 نسخه 20 ساله 23 عکس
مزدا پس از توقف تولید 6 در ایالات متحده در سال 2021 و بریتانیا در سال 2023، در حال خروج از سدان و واگن های سایز متوسط در ژاپن است. اگرچه تولید برای بازار داخلی در اواسط فروردین به پایان می رسد، اما این خودروی قدیمی همچنان برای بازارهای صادراتی ساخته می شود.
به گفته سخنگوی این شرکت که با Car Expert مصاحبه کرده است، 6 نیز در ویتنام در حال تولید خواهد بود. مزدا6 یکی از قدیمی ترین خودروهای موجود در فروش است که از سال 2012 در نسل سوم خود عرضه شده است. علیرغم رسیدن به سن 12 سالگی که چرخه عمر معمولاً 6 تا 7 سال طول می کشد، این وسیله نقلیه فعلاً فعال خواهد بود. شعبه استرالیایی این شرکت تأیید کرد که 6 در Down Under باقی می مانند.
در مورد خودروی نسل بعدی، مزدا استفاده از پلت فرم دیفرانسیل عقب جدید خود را رد کرده است. هنگامی که هفته گذشته خبر از بین رفتن 6 در ژاپن داد، گفت که خط تولید شاسی بلندهای CX می تواند خلاء را پر کند. همه ما می دانیم که این در واقع درست نیست زیرا افرادی وجود دارند که ترجیح می دهند یک سدان یا یک واگن داشته باشند.
جدیدترین نسخههای AM Drive را از دست دادهاید؟ خودروی جدید Porsche Macan EV همه چیز را در طراحی اسکیس های فولکس واگن گلف 2025 در زمان ورود قریب الوقوع نشان می دهد