![ما در حال رانندگی با سوبارو کراسترک اسپرت هستیم. هر چیزی را از ما بپرسید]()
سوبارو کراسترک همیشه یک شاسیبلند ساب کامپکت خوب بوده است – طراحی زیبا، مجهز، و رانندگی لذت بخش. با زدن یک نشان Sport (یا Limited یا Wilderness) به پشت آن یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر باکسر با 182 اسب بخار قدرت و 178 پوند فوت گشتاور می دهد که نشان دهنده بهبود 30 اسب بخاری و 33 پوند فوت نسبت به پایه است. مدل 2.0 لیتری.
اما آیا این برای جذابتر کردن سوبارو کافی است؟ من در حال رانندگی با جدیدترین Crosstrek Sport 2024 هستم تا ببینم آیا اینطور است یا خیر. فراتر از موتور قدرتمندتر، مدل اسپرت همچنین دارای طراحی مجدد سبک با لهجههای زرد نئونی در داخل و خارج، چرخهای 18 اینچی بزرگتر و یک صفحه نمایش لمسی عمودی 11.6 اینچی استاندارد در کنسول مرکزی است. گیربکس تکی از نوع CVT است و مانند همه سوباروس ها به جز BRZ، سیستم چهار چرخ متحرک نیز به صورت استاندارد ارائه می شود.
کراسترک 2024 از 26540 دلار با هزینه مقصد 1345 دلار شروع میشود و قیمت اسپورت قبل از آپشنها از 30935 دلار شروع میشود. این تستر خاص دارای یک بسته مجهز است. پکیج آپشنال 1920 دلاری دارای تشخیص نقطه کور، هشدار ترافیک عقب، صندلی راننده برقی و مونروف برقی است. قیمت تست شده همچنان به 32210 دلار می رسد.
من چند روزی است که با این کراسترک اسپرت 2024 رانندگی میکنم، و تا کنون خوب است. در هفته آینده بررسی کاملی از سوبارو خواهم داشت. چه چیزی تا اینجا خوب است؟ قدرت به طور قابل توجهی بهبود یافته است. یکی از اشکالات من در مورد کراسترک پایه این است که موتور 2.0 لیتری از خط خارج میشود، اما موتور 2.5 لیتری ارتقا یافته در مدل اسپورت به این شاسیبلند میدهد که بسیار مورد نیاز است. هنوز هم راحت است حتی با چرخهای بزرگتر، قدرت بیشتر و نشان اسپورت، این کراسترک راحتی سواری یا بیصدایی کابین را فدای عملکرد نمیکند. قیمت مناسبی دارد؛ این روزها 32000 دلار برای اکثر خودروهای شاسی بلند سود چندانی ندارد، اما Crosstrek Sport مانند یک معامله نسبی به نظر می رسد. این سیستم انتقال قدرت خوب، فضای داخلی راحت، و ایمنی و فناوری کافی برای اکثر افراد بدون شکستن بانک دارد. چه چیزی تا اینجا بد است؟ صفحه نمایش لمسی عقب افتاده است. بله، صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی پرتره با باز کردن درب ظاهر جالبی دارد، اما عملکرد آن بسیار ضعیف است. گرافیک قدیمی به نظر می رسد، چیدمان درهم و برهم است، و واکنش لمسی بی حال است. حداقل اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو دارد. CVT درست است. سوبارو CVT های خود را در مقایسه با برخی دیگر از سازندگان به خوبی تیونینگ می کند، اما هرگز به اندازه گیربکس دنده ای سنتی تیز نخواهد بود. یک خودروی جفت شده با این موتور می تواند برای Crosstrek مفید باشد. یک ظاهر طراحی شده است. من ظاهر خط Crosstrek را به طور کلی دوست دارم، اما لهجههای زرد و چرخهای 18 اینچی در مدل Sport کمی شبیه به افزونههای AutoZone هستند. اما این فقط من هستم - همه ما می دانیم که استایل بسیار ذهنی است.
بررسیهای Crosstrek ما را در مورد 2024 Subaru Crosstrek Wilderness First Drive مرور کنید: Keep On Trekking 2024 Subaru Crosstrek نقد: هنوز هم بسیار عالی است