خودروهای برقی هوندا لوگوی جدیدی خواهند داشت. این شرکت در حال بهروزرسانی علامت «H» نمادین خود است که از سال 1981 به طور مداوم در همه خودروهایش استفاده شده است. حاشیه ذوزنقه ای
این لوگوی جدید شباهت زیادی به اولین لوگوی هوندا دارد. H اصلی که در سال 1963 معرفی شد (که در زیر در جدول زمانی تاریخی قابل مشاهده است)، طراحی مشابه نازک و سنگینی داشت، البته طرحی که به جای بلندتر عریض تر بود. این لوگو فقط برای مدت کوتاهی در آمریکا بر روی اولین خودروی فروخته شده توسط شرکت، N600 1969، قبل از طراحی مجدد نشان در سال 1969 استفاده شد.
هوندا لوگوی جدید H خود را در خودروهای الکتریکی آینده سری 0 معرفی خواهد کرد. سری 0 مجموعه ای از نسل بعدی خودروهای برقی با طراحی تمیز است که از سال 2026 به خریداران آمریکایی معرفی خواهند شد. آن خودروها نیز برند منحصر به فرد خود را خواهند داشت که در زیر مشاهده می کنید.
دو خودروی اول سری 0 کانسپت هایی به نام های سالون و اسپیس هاب، یک سدان و یک ون هستند که نمای بیرونی گوه ای شکل آینده نگرانه مشابهی دارند. هوندا تایید کرده است که سالون الهامبخش یک مدل تولیدی آینده برای خیابانهای آمریکا خواهد بود. احتمالاً این اولین باری است که نشان جدید H در جاده های ایالات متحده دیده می شود.
صحبتی در مورد اینکه آیا این "H" جدید با نشان برجسته هوندا در پشت شاسی بلند برقی آینده این شرکت، Prologue جفت می شود یا اینکه Prologue نشان جدید را با فیس لیفت بعدی دریافت خواهد کرد، وجود ندارد. هوندا همچنین عمداً مشابه اولین لوگوی خودروی این شرکت را انجام نداده است، اما با احیای دوباره پلاکهای نوستالژیک هم در هوندا و هم در جاهای دیگر، نمیتوانیم از خود بپرسیم که آیا تبلیغات یا مدلهایی در آینده این شرکت وجود دارد یا خیر.
اطلاعات بیشتر از Honda Watch Honda سری جدید جهانی EV خود را در اینجا معرفی می کند که چگونه هوندا یکی از بهترین آگهی های بازرگانی خودرو در تمام دوران را ارائه کرد