دنیای خلاقیت خودرو هیچ حد و مرزی نمی شناسد و ساخت های دیوانه کننده راهی برای زندگی معدودی از علاقه مندان است. در حالی که بیشتر ما در مورد کاری که با توجه به زمان، بودجه و مهارت انجام میدهیم فکر میکنیم، تعداد بسیار کمی بیرون میروند و آن را انجام میدهند. یکی از آن معدود وب سایت قطعات تیونر تروتل بود که بیرون رفت و یک هاچ بک دیفرانسیل عقب EK هوندا سیویک با موتور K20 توربو 500 اسب بخاری ساخت.
این خودرو که در کانال یوتیوب لری چن به نمایش گذاشته شده است، بیشتر شبیه یک سیویک عریض بسیار اصلاح شده به نظر می رسد و اشاره ای به تبدیل محرک عقب آن از بیرون ندارد. فقط مشتاق ترین طرفداران هوندا متوجه تونل انتقال برآمده برای جا دادن پیشرانه S2000 مورد استفاده برای تبدیل می شوند.
اطلاعات بیشتر در مورد هوندا سیویک.
اگرچه این خودرو از پیکربندی پیشرانه کاملاً متفاوتی استفاده میکند، میزان تغییرات به طرز شگفتآوری ناچیز است. بیشتر فلز موجود با تغییرات پنهانی برای جا دادن موتور طولی حفظ شده است. داشبورد استوک هنوز سر جای خود است و قسمت موتور تا حد زیادی اصلاح نشده است. جادوی تبدیل در ورق فلزی پنهان است. تونل انتقال برای جا دادن گیربکس S2000 به ماساژ زیادی نیاز داشت و فضای بیشتری برای میل محرک سفارشی در نظر گرفته شد. اوه، و از یک زیرفریم عقب اصلاح شده با هاب های عقب اصلاح شده برای قرار دادن دیفرانسیل عقب S2000 استفاده می کند.
مطمئن باشید، این هوندا یک ماشین نمایشی صرف نیست. میکی آندرید، سازنده محتوای اصلی برای Throtl، ماشین را در حمله زمانی Gridlife و در روزهای مسابقه برای سرگرمی رانندگی کرده است. استفاده واقعی از آن دیده می شود و ظاهراً به دلیل فاصله محوری کوتاه و اسب بخار بالا، رانندگی آن دشوار است. همچنین تنها با عرض 245 میلیمتر، این تایر به شدت خسته است، که آندراد میگوید در آینده ارتقاء خواهد یافت. همچنین، ماشین فرسودگی های بیمار را انجام می دهد.
هیچ چیز بهتر از یک ماشین مسخره پنهان در زیر بدنه نسبتاً عابر پیاده نیست. این سیویک تمام آن کادرها را علامت میزند.