آخرین باری که با نیسان آرمادا رانندگی کردم، تحت تأثیر قرار نگرفتم. در مسیر مأموریت من در حومه لس آنجلس، احساس عظیمی و ناخوشایندی داشتم، و مصرف سوخت در ترافیک افتضاح بود. به نظر میرسید که هر بار که پشت فرمان مینشستم، چیز دیگری را کشف میکردم که باید از آن گله کنم. هفته گذشته اما من تجربه برعکسی داشتم. در یک سفر جاده ای طولانی و ۸۰۰ مایلی برای دیدن خانواده، آرمادا بارها و بارها خود را برای من محبوب کرد.
جای تعجب نیست که طرح طراحی نیسان بزرگ برای سفر در آزادراه بسیار مناسب تر از رفت و آمد در مید ویلشر است. با سواری آرام، شیشهای و مواد داخلی که رقیب جدیدترین Lexus LX هستند، Armada تقریباً برای جستجوی سیزیفی در افق ایدهآل است - تا زمانی که از موتور V8 هاسکی با قدرت 400 اسب بخار انتظار کارایی زیادی نداشته باشید. آمار سریع 2023 نیسان آرمادا موتور پلاتینیوم 5.6 لیتری V8 نوع محرک چهارچرخ راندمان 13 شهر / 18 بزرگراه / 15 حجم محموله ترکیبی 16.5 / 49.9 / 95.4 فوت مکعب قیمت همانطور که تست شده است: 73,320 دلار در بازنگری: 73,320 دلار در بازنگری گالاتین 20 قیمت در حال حاضر عکس ها
بارزترین مزیت آرمادا نسبت به برخی از رقبای خود، کابینی است که به زیبایی ساخته شده است. پلاستیک های نرم و چرم دوخته شده با کنتراست داشبورد را می پوشانند، و پانل های درها از وینیل براق است که آوالون اواسط دهه 1990 را به یاد می آورد – قدیمی اما نرم و لطیف. تستر Armada من صندلیهای کاپیتان 750 دلاری را در ردیف دوم نشان میدهد و کنسول ثابت ارزانترین قطعه پلاستیکی کابین است. مقداری پول پس انداز کنید، نیمکت عقب استاندارد را در جای خود بگذارید و از تعریف نرم و لطیف نیسان بزرگ از راحتی لذت ببرید.
این توصیف در مورد سواری Armada در جاده باز نیز صدق می کند. سیستم تعلیق صاف و مستقل چهار چرخ و خاموش کننده صدای فراوان، عایق بیشتری را به اتاق های هایپرباریک نسبت به خودروها ارائه می دهد. سطل های جلو و عقب کانزاس مسطح هستند و من می توانستم بعد از چند ساعت در زین از تکیه گاه شانه ای بیشتر استفاده کنم، اما اگر تریم پلاتینیوم را انتخاب کنید، اطراف آنها گرم می شوند و در جلو تهویه می شوند. اگر جاده شروع به انحنا کند، هندلینگ درهم و برهم میشود، اما شاسیبلند نیسان بهخوبی تجملاتی به سبک ماشین شهری را انجام میدهد.
سیستم تعلیق صاف و مستقل چهار چرخ و خاموش کننده صدای فراوان، عایق بیشتری را به اتاق های هایپرباریک نسبت به خودروها ارائه می دهد.
با این حال، در حالی که برای سفر خانواده کوچک من به کوهستان عالی بود، گمان میکنم بچههای بزرگتر شکایت بیشتری داشته باشند. دلیل آن این است که آرمادا تنها 16.5 فوت مکعب فضای بار را با صندلیهای ردیف سوم در جای خود ارائه میکند، که در میان مجموعه رقابتی خود و با فاصله 9.0 فوت مکعبی از شورولت تاهو عقبتر است. حتی 0.1 مکعب نسبت به برادر کوچکتر Pathfinder خود نیز کاهش یافته است. و در ازای چمدان، فضای زیادی برای سرنشینان به دست نخواهید آورد – یک طبقه بالا به افرادی که در مسیر عقب هستند، موقعیت ناخوشایندی برای نشستن میدهد، و فضای پا و شانه کمتری نسبت به Chevy، فورد اکسپدیشن، یا تویوتا سکویا وجود دارد.
V8 رو به رشد زیر کاپوت به آرمادا امتیاز بالاتر از میانگین 8500 پوندی یدک کشی می دهد، اما اشتهای زیادی نیز دارد، مخصوصاً با چهار چرخ متحرک تمام وقت با برد پایین قابل انتخاب جفت می شود. 400 اسب بخار استاندارد آن، تاهو را شکست می دهد و برابر با Expedition است، اما به سوخت بیشتری از هر دو نیاز دارد، در 13 مایل به ازای هر گالن شهر، 18 بزرگراه، و 15 کیلومتر ترکیبی. تیپ پاپیون دارای سرعت 15 / 20 / 17 است، در حالی که فورد با سرعت 16 / 22 / 19 حتی بهتر عمل می کند. و تاهو حتی یک توربودیزل خطی شش تورکی را ارائه می دهد که می تواند تا 26 مایل بر گالن در بزرگراه با سیستم چهار چرخ متحرک حرکت کند. .
آرمادا تنها 16.5 فوت مکعب فضای بار را با صندلیهای ردیف سوم در جای خود ارائه میکند که در میان مجموعه رقابتی خود آخرین جای خود را دارد و 9.0 فوت مکعب از شورولت تاهو عقبتر است.
با این حال، من خود را مجذوب موتور V8 بزرگ نیسان و فضاهای شیک از چرم دوخته شده و دوخت شده دیدم. قبلاً گفتهام که Armada - چیزی که با کیفیت داخلی چشمگیر و تبار آفرود اهدایی نیسان پاترول خارجی - باید یک لندکروزر مقرونبهصرفه در نظر گرفته شود، اما همچنین فکر میکنم که یک ماشین تعطیلات خانوادگی کاملاً قابل احترام است.
من مدل 2023 را با قیمت آزمایشی 73310 دلار به لطف صندلیهای سطلی عقب و یک لایه رنگ 395 دلاری رانندگی کردم، قیمتی که تقریباً با Tahoe High Country، Expedition Limited و Sequoia Limited قابل مقایسه است. Armada 2024 از قیمت معقول 57515 دلار برای SV 4x2 یا 60515 دلار برای 4x4 شروع می شود، همچنین مطابق با رقبای خود.
حکم: این ممکن است به خودی خود ارزان نباشد، اما به نظر می رسد خرید مناسبی برای کسی است که به دنبال فضا یا قدرت بیشتری نسبت به لندکروزر 4 سیلندر 2024 با قیمت مشابه است. بیشتر از این، زیرا حتی SV دارای فضای داخلی عالی و سواری نرمی مانند تستر پلاتینیوم من است. اگر به فضای یک تاهو نیاز دارید، نیسان ناامید خواهد شد. اما به عنوان یک مسافر جاده ای لندکروزر-اسلش-لینکلن، نادیده گرفتن جذابیت یواشکی آرمادا سخت است.
Big Boppers: شورولت تاهو دیزل 2021 بررسی اولین درایو: موتوری برای همه عکسهای اکسپدیشن: ما بزرگترین شاسیبلند آفرود فورد را میبریم تا بخوانیم نظرات رقبای شورلت تاهو فورد اکسپدیشن تویوتا سکویا پرسشهای متداول
نیسان آرمادا چقدر قدرت دارد؟
نیسان آرمادا دارای 400 اسب بخار قدرت و 413 پوند فوت است که از استاندارد 5.6 لیتری V8 خود تهیه می شود. همچنین ظرفیت یدک کشی آن 8500 پوند است که بهتر از رقبای فورد و شورلت است.
نیسان آرمادا چقدر کارآمد است؟
با دو چرخ متحرک، نیسان آرمادا به 14 شهر، 19 بزرگراه و 16 مایل ترکیبی در هر گالن خواهد رسید. در حالت چهار چرخ متحرک، این اعداد به 13 شهر، 18 بزرگراه و 15 در مجموع کاهش می یابد.
آیا نیسان آرمادا در خارج از جاده خوب است؟
Armada بدون هیچ گونه حالت پیچیده زمین یا جادوگری نرم افزاری کار می کند، اگرچه سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت اختیاری دارای برد پایین قابل انتخاب است. این، همراه با 9.1 اینچ فاصله از زمین و مقدار مناسبی از سیستم تعلیق، آن را با توجه به خویشاوندی نزدیک آن با نیسان پاترول، به همان اندازه ای که می توان انتظار داشت، می سازد.