کریس بنگل از شهرت BMW اکنون به شیائومی در طراحی خودروها کمک می کند و تولید فولکس واگن ID.2 ممکن است تا سال 2026 به طور کامل افزایش نیابد.
این AM Drive است، نگاه روزانه Motor1 به اخباری که قبل از سوار شدن به ماشین خود نیاز دارید.
کریس بنگل، طراح سابق بیامو، به شیائومی کمک میکند تا ماشینهای آیندهاش را ترسیم کند
اگر یادداشت را از دست داده اید، شیائومی اکنون یک برند خودرو است. اولین خودروی آن SU7 است، یک سدان الکتریکی بزرگ که بر اساس قرارداد با BAIC ساخته شده است. طراح اصلی، لی تیانیوان بود که بیامو iX قطبیکننده را نوشت. این غول فناوری چینی اکنون یکی دیگر از طراحان سابق BMW را به لیست حقوق و دستمزد خود اضافه کرده است که کسی جز کریس بنگل نیست.
رئیس هیئت مدیره و یکی از بنیانگذاران شیائومی، لی جون، به X آمد تا اعلامیه غافلگیرکننده ای را درباره نقش جدید Bangle در بخش خودروهای این شرکت ارائه دهد. کریستوفر ادوارد بنگل در سال 1992 پس از کار برای اوپل و فیات در دهه 1980 به عنوان رئیس طراحی BMW منصوب شد. در طول اقامت خود در باواریا تا سال 2009، او مدل های زیادی را به رشته تحریر درآورد که برخی از آنها دارای مدل بدنام "Bangle Butt" بودند. E65 سری 7 یک نمونه بارز است، همانطور که E63 سری 6 کوپه است.
فولکس واگن ID.2 تولید انبوه ممکن است به سال 2026 بازگردد 23 عکس
فولکس واگن سال گذشته کانسپت ID2.all را به عنوان وعده یک خودروی برقی مقرون به صرفه که قرار است در سال 2025 به فروش برسد، رونمایی کرد. این خودرو هنوز در سال آینده عرضه می شود، اما گزارش جدیدی از Auto Motor und Sport (از طریق Automotive News Europe) ادعا می کند که تولید انبوه این خودرو کاهش خواهد یافت. ظاهراً مقررات کاهش یافته یورو 7 به فولکس واگن اجازه می دهد تا پولو را با سودی فراتر از سال 2025 بفروشد، بنابراین شرکت آلمانی عجله ای برای جایگزینی آن با ID.2 ندارد.
در نتیجه، طبق گزارش ها، تولید انبوه در کارخانه SEAT Martorell در اسپانیا تا می 2026 به تعویق افتاده است. بر اساس پلت فرم MEB Entry آینده برای خودروهای الکتریکی با دیفرانسیل جلو، انتظار می رود VW ID.2 با قیمت کمتر از 25000 یورو (27000 دلار) به فروش برسد. ). فولکس واگن در حال حاضر روی یک خودروی برقی زیر 20000 یورو (22000 دلار) کار می کند که قرار است اواخر این دهه وارد بازار شود.
در همین حال، ID.2 آماده تولید همچنان انتظار می رود در سال 2025 رونمایی رسمی شود، اما تولید ممکن است تا اواسط سال 2026 محدود شود.
جدیدترین نسخههای AM Drive را از دست دادهاید؟ فورد هنوز نمی تواند برای کارخانه ای که فوکوس را می سازد خریدار پیدا کند.