GT-R قدمتی به اندازه خاک دارد و در اواخر سال 2007 وارد تولید شده است. در واقع، طراحی گودزیلا ریشه در سال 2001 دارد که کانسپت Skyline GT-R رونمایی شد. این ابرخودروی ژاپنی علیرغم سن قابل احترامش، در سال 2023 بسیار عالی بود که فروش آن در ایالات متحده 584 درصد افزایش یافت. با این حال، نسل R35 به شدت نیاز به جایگزینی دارد.
در نمایشگاه تحرک ژاپن در اکتبر گذشته، نیسان به چشم انداز یک خودروی نسل بعدی اشاره کرد. این Hyper Force تماشایی با طراحی دیوانه وار خود و وعده 1341 اسب بخار، نمایش را در توکیو ربود. دارای موتورهای جلو و عقب، چهار چرخ محرک، درهای پروانه ای و لوگوی پیکسلی GT-R بود. اکنون، مدیر طراحی برنامه این شرکت پیشنهاد می کند که این مفهوم چشم نواز تا سال 2030 به یک مدل تولیدی تبدیل شود. مفهوم نیسان Hyper Force 44 عکس
جیووانی آروبا در گفتگو با اتوکار، از Hyper Force به عنوان "رویایی جسورانه اما ملموس برای رسیدن به پایان دهه" یاد کرد. وی ادامه داد: شکل ها، تناسب و موضع گیری ها بر اساس فانتزی محض نیست. در مورد بازخوردهای دریافتی نیسان پس از رونمایی از این کانسپت، نظرات متفاوتی وجود داشت. برخی پیشنهاد کردند که ابرخودروی بعدی باید دارای موتور احتراقی باشد، در حالی که برخی دیگر به یک سیستم تمام الکتریکی واکنش "کاملا مثبت" نشان دادند.
پیش از این، ایوان اسپینوزا، مدیر محصولات جهانی نیسان، فاش کرده بود که این طرح این است که قبل از عرضه یک GT-R الکتریکی، منتظر بمانیم تا باتریهای حالت جامد به بلوغ برسند. در حالی که Hyper Force دارای تنظیمات دو موتوره بود، Espinosa احتمال نصب موتور سوم یا حتی چهارم را در R36 رد نکرد. او حتی به طور خلاصه به یک نوع گرمتر نیسمو اشاره کرد که باتری کوچکتری برای کاهش وزن دارد.
نیسان قبلاً گفته است که یک خودروی برقی با باتریهای حالت جامد در سال 2028 عرضه میشود. این شرکت متعهد شده است که چگالی انرژی دو برابری و سرعت شارژ سهگانه در مقایسه با باتریهای لیتیوم یونی داشته باشد. به گفته دیوید ماس، معاون تحقیق و توسعه این شرکت در اروپا، این باتریهای نسل بعدی یک خودروی برقی غیرمرتبط با مدلهای موجود را تغذیه میکنند، زیرا به یک پلت فرم کاملاً جدید نیاز است. علاوه بر این، ماس اظهار داشت که باتریهای حالت جامد امکان تولید شاسیبلندهای بزرگ و کامیونهای پیکاپ را افزایش میدهند.
جدیدترین طعم R35: Nissan GT-R 2024 با قیمت 100 هزار دلار بیشتر از تریم پایه، هزینه 222,885 دلاری نیسان GT-R 2024 دارای ارتقاهای Nismo "تنظیم مجدد ورزشی" می شود