دوج چارجر 2025: هر آنچه می دانیم

مقالات خودرویی
دوج چارجر 2025: هر آنچه می دانیمآخرین Dodge Charger با Hemi V8 سال گذشته وارد خط تولید شد، اما این پایان نام داستانی نیست. یک مدل نسل بعدی در راه است که در سال 2022 با کانسپت Charger Daytona SRT EV پیش نمایش داده شد. قدرت الکتریکی تایید شده است، اما سوال بزرگ این است که آیا Dodge نسخه‌ای با موتور احتراق داخلی سنتی ارائه می‌کند یا خیر. اطلاعات مربوط به شارژر بعدی در حال حاضر ترکیبی از جزئیات و شایعات رسمی است. اما مطمئناً به اندازه کافی وجود دارد تا تصویری کاملاً واضح از آنچه در خط لوله است ترسیم کند. در اینجا چیزی است که ما تاکنون در مورد دوج چارجر 2025 می دانیم. اطلاعات بیشتر از Toyota 4Runner 2025: همه چیزهایی که می دانیم Toyota Supra GRMN 2025: همه چیزهایی که می دانیم زیر کاپوت چیست؟ بیایید درست به سوال میلیون دلاری برسیم. بله، یک پیشرانه تمام الکتریکی تایید شده است، اگرچه جزئیات مربوط به پیکربندی های خاص هنوز مشخص نیست. نسخه الکتریکی بسیار قدرتمند 800 ولتی به نام Banshee تایید شده است، و این خودرو باید چهار چرخ متحرک با بیش از 800 اسب بخار قدرت باشد - حتی نزدیک به 900 اسب بخار. پس از اولین عرضه در آگوست 2022، دوج با نسخه قرمز رنگ مفهومی به سراغ SEMA رفت و 9 انتخاب بالقوه پیشرانه برای مدل تولیدی، از جمله سه سطح مختلف برای Banshee را اعلام کرد. برای این موضوع، دوج همچنین به یک "تریم پایه" 400 ولتی با قدرت 455 اسب بخار و تعداد زیادی از سطوح قدرت دیگر در زیر Banshee اشاره کرد که به 670 اسب بخار می رسد. با این حال، شایان ذکر است که دوج بیان می‌کند که این خروجی‌های توان بالقوه برای مدل‌های الکتریکی هستند. و همچنین به مدل‌های شارژر عابر پیاده‌تر که مدل‌های متمرکز بر عملکرد نیستند، نمی‌پردازد. بنابراین فراتر از یک پیشرانه EV با تریم Banshee رقیب هلکت، دوج جزئیات خاصی را تایید نکرده است. این امر در مورد موتورهای احتراق داخلی احتمالی برای شارژر بعدی نیز صدق می کند. چیزها به خصوص در این بخش جالب بوده اند، زیرا دوج در ابتدا به ما گفت که نسل بعدی شارژر فقط الکتریکی و تمام است. اما شایعات همچنان ادامه داشت که خودروهای برقی با موتورهای گازسوز همزیستی خواهند داشت، یعنی موتور 3.0 لیتری توربوشارژ دوقلو "Hurricane" شش خطی که در حال حاضر در خودروهای Ram و Jeep موجود است. این امر می تواند به خریداران چارجر یک گزینه گاز 500 اسب بخاری بدهد و به دوج رقیبی برای فورد موستانگ و V8 گلوی آن می دهد. هنگامی که با یکی از سخنگویان دوج در مورد این شایعات در مورد قدرت موتور احتراقی برای شارژر بعدی پیگیری کردیم، پاسخ از یک نه مستقیم به "بدون نظر" تغییر کرد. هر جور دوست داری برداشت کن. چه شکلی است؟ در روزهای قدیم، دوج چارجر صرفاً یک ماشین دو در بود و مفهوم Charger Daytona SRT EV نشان می‌دهد که مدل جدید به آن فرمت باز خواهد گشت. این خودروساز در طول اولین نمایش خود اشاره کرد که این کانسپت به فرم تولید نزدیک شده است و تیزر اخیر نشان می دهد که می تواند بسیار نزدیک به مفهوم باشد. با این حال، از آنجایی که شایعات در مورد قدرت احتراق داخلی همچنان در حال گسترش است، مطمئناً این امکان وجود دارد که یک نسخه به طور قابل توجهی تغییر شکل داده شده EV را همراهی کند. در میان چیزهای دیگر، نصب یک موتور بلند در زیر کاپوت کوتاه و دماغه تهویه شده این کانسپت بسیار چالش برانگیز به نظر می رسد. هر چیزی که در زیر کاپوت باشد (یا نباشد)، ما انتظار داریم یک طراحی لیفت بک متحرک با یک موضع عریض و خط کمربند بلند داشته باشیم. در داخل، این کانسپت دارای یک خط تیره پهن است که بی شباهت به شارژر فعلی نیست و مجهز به صفحه نمایش دیجیتال برای راننده و سیستم اطلاعات سرگرمی برای ایجاد یک طراحی مینیمال است. و شارژر دو نشان جدید در نمای بیرونی خود برای بوت شدن خواهد داشت. آن شبیه چه صدایی است؟ این یک سوال حقه بازی نیست. دوج با صدای اگزوز Fratzonic Chambered خود در اولین حضور چارجر دیتونا SRT EV موجی به راه انداخت. این خودروساز گفت که نویز الکترونیکی از سیستمی می آید که "صدای عملکرد را از طریق تقویت کننده و محفظه تنظیم واقع در عقب خودرو" هدایت می کند. در زیر می توانید کمی از آن صدای اصلی را گوش دهید: در زمان عرضه، صدایی کاملاً آینده‌نگر داشت که بی شباهت به مفهوم ماوراء طبیعی دوج در فیلم The Wraith در دهه 1980 استفاده شد، اما تیم کونیسکیس، مدیر عامل دوج، به زودی گفت که یادداشت اگزوز مصنوعی در حال پیشرفت است. در SEMA، کانسپت قرمز رنگ بسیار عمیق‌تری را به نمایش گذاشت که بیشتر شبیه به Hellcat V8 بود. اما نکته اصلی این است که، با وجود تمام الکتریکی بودن، برنامه‌هایی وجود دارد که چارجر جدید، خوب یا بد، شبیه یک ماشین عضلانی به نظر برسد. چه نامی خواهد داشت؟ این نیز یک سوال حقه بازی نیست. مطمئناً این دوج چارجر خواهد بود، اما این مفهوم، پلاک Daytona را نیز احیا می کند. در SEMA، دوج سطوح قدرت فوق الذکر را برای EV فهرست کرد که همگی با نام Daytona در آن گنجانده شده است. یعنی همه شارژرها دیتونا هستند؟ شایعات تایید نشده می گویند بله، اما با یک شکار. همه مدل‌های الکتریکی می‌توانند Daytonas باشند و مدل‌های احتراق فقط از نام Charger استفاده می‌کنند. البته، این نیز به شایعات تایید نشده در مورد صحت نسخه احتراقی بستگی دارد. چه زمانی شروع به کار می کند و چقدر هزینه دارد؟ دوج چارجر جدید باید تا پایان سال 2024 معرفی شود و به عنوان مدل 2025 عرضه شود. هیچ اشاره ای به محدوده قیمتی نشده است، اما می توانیم به شما بگوییم که شارژر خروجی از حدود 35000 دلار در تریم پایه با یک V6 شروع می شود. اگر شارژر احتراقی با همان موتور پایه بازگردد، برچسب زیر 40000 دلار دور از ذهن نیست. شارژرهای برقی احتمالاً بالاتر شروع می‌شوند و مدل AWD Banshee بالاتر از شش رقم است. اطلاعات بیشتر در مورد دوج چارجر، دوج چلنجر خود را به چارجر دیتونا با ظاهری ناخوشایند با قیمت 395 هزار دلار تبدیل کنید.

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ