پورشه یک تایکان جدید با عملکرد فوق العاده بالا در راه است و به تازگی رکوردی را در سراسر نوربرگ رینگ به ثبت رسانده است. خودروساز اشتوتگارتی که از هیجان هیجان زده شده است، حتی اسم خودرو را تایید نکرده است و هیچ یک از معیارهای عملکرد آن را شرح نداده است. به تازگی زمان را به ما گفته است. یک «پیش سری تایکان» تنها در ساعت 7:07.55 دقیقه به رینگ زد. این باعث میشود سریعترین پورشه برقی باشد که با عصبانیت چرخی را در مسیر افسانهای میچرخاند. همچنین رکورد قبلی تسلا مدل S Plaid را با زمان 7:25.231 با 17.681 ثانیه از بین برده است.
زمان تایکان تاپداگ جدید 26 ثانیه سریعتر از تایکان توربو اس فعلی است و در فاصله 7:05.298 ریماک نورا است. پورشه تغییرات جزئی دریافت کرد تا ایمن تر و قابل ردیابی تر شود. صندلی های سطلی مسابقه ای و رول کیج نصب شد.
به گفته پورشه، ویدئویی از رانندگی در اواسط ماه مارس منتشر خواهد شد. این احتمالاً با اطلاعات بیشتر در مورد خود خودرو و همچنین بهروزرسانی میان چرخه برای کل محدوده تایکان همزمان خواهد بود. گالری: عکسهای ماشین پیشتولید تایکان رکورد دور زدن در نوربرگ رینگ 5 را ثبت کرد
گمانه زنی ها در مورد این سدان جدید زیاد است. این خودرو که احتمالاً تایکان توربو GT نام دارد، شایعه شده است که دارای یک پیشرانه سه موتوره در همسایگی 1000 اسب بخار است. یک موتور اضافی در محور عقب نه تنها امکان مدیریت حرارتی بهتر را فراهم می کند، بلکه تکنیک های پیشرفته کنترل کشش را نیز ممکن می سازد.
مشخص نیست که باتری جدیدی در این تریم نصب شده است یا خیر، اما اگر پک Taycan Turbo S آن را قطع نکند، تغییر در شیمی سلول یا طراحی برای پشتیبانی بهتر از انفجارهای طولانی جریان بالا ضروری است. اینورترهای کاربید سیلیکون یکی دیگر از تغییرات احتمالی هستند، زیرا پورشه قبلاً گفته است که این فناوری را در محور عقب Macan الکتریکی جدید اعمال می کند. این تغییر به عملکرد کارآمدتر در جریانهای پایدار بالاتر که مانند تقاضای نوربرگینگ را دنبال میکند، اجازه میدهد.
بخش به همان اندازه مهم این رکورد تکرارپذیری آن است. پورشه میگوید راننده توسعهدهنده آن، لارس کرن، چندین دور را طی کرد که همه آنها تقریباً در یک زمان بودند. ارزش تکرار را دارد: مسیرهای مستقیم نوربرگ رینگ و طول 12.9 مایلی یک آزمایش شکنجه مخصوصاً برای پیشرانه های الکتریکی است. سطوح جریان القا کننده گرما که فقط برای چند ثانیه در رانندگی روزانه دوام میآورد، برای سالها در مسیر حفظ میشود. سلول های باتری به خطر افتاده برای انرژی و چگالی توان در جهت دوم تا حد مطلق خود تحت فشار قرار می گیرند. رکورد پورشه تقریباً تحت الشعاع مهندسی پیشرفته پشت آن قرار گرفته است و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه جدید بدانیم. گالری: عکس های جاسوسی جدید پورشه تایکان GT 50 عکس
اطلاعات بیشتر در مورد تایکان در نوربرگ رینگ Porsche Taycan Turbo GT در حال حمله به نوربرگ رینگ با 1000 اسب بخار پورشه تایکان توربو S رکورد نوربرگ رینگ EV را با 7:33 دور زمان ثبت کرد.