
منهارت دوباره در حال استفاده از یک پروژه جدید با نام بامو M2 است. به نظر میرسد این پروژه بسیار متفاوت و جذاب است.
به غیر از بال بزرگ عقب و برخی از گرافیکهای پر زرق و برق روی بدنه، خصوصیت دیگری به چشم نمیخورد. با این حال، یک کسی با چشمان تیزبین میتواند رولکشی درون کابین را از طریق پنجرهها مشاهده کند. این قطعات روی خودروهای معمولی دیده نمیشوند.

پروژهی جدید MH2 700 از نسخهی استاندارد M2 الهام گرفته است. این خودرو قادر بود با استفاده از پیشرانهی شش سیلندری خطی خود تا قدرت ۶۳۰ اسب بخار را تولید کند. حال در نسخهی جدید، این توان تا ۷۱۵ اسب بخار افزایش یافته است و باور دارد که توان برای پشتیبانی تا ۱۲۰۰ اسب بخار نیز وجود داشته باشد.
اگرچه تکنولوژی توربوشارژر در موتورهای خودروها تغییراتی را ایجاد کرده است، اما توربوشارژرهای جدید نقش اصلی در بهبود عملکرد خودروها را ایفا میکنند. این توربوشارژرها شامل اقلامی مانند اینترکولر، منیفولد و سیستم تنفس بهروزشده هستند. علاوه بر این، یک بار دیگر ECU نیز بهروزرسانی شده است.
با خوشبختی، تغییرات جدیدی در سیستم کلاچ، جعبه دنده و دیفرانسیل اعمال شده است که بهبودهای قابل توجهی را برای خود به همراه داشته است. علاوه بر این، شرکت طراحی لوله اگزوز را به گونه ای انجام داده است که با استانداردهای مربوط به کارکرد در شرایط شهری سازگار باشد.

در بخش ترمز، از یک کیتی با دیسک به قطر 15.5 اینچ و کالیپرهای شش پیستونی استفاده میشود. علاوه بر این، این محصول دارای سیستم تعلیق خود و کیت بدنه آیرودینامیک است.
کاپوت جدید مدل M2 به طرزی منحصر به فرد به شباهت با مدلهای CS طراحی شده است. اسپویلر جلو و رکابهای جانبی از جنس فیبر کربن ساخته شده اند. یک خبر عجیب در اینجا این است که شرکت منهارت قصد دارد این تغییرات را در مدلهایی که صادرات خواهند شد، نیز اعمال کند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.