پورشه در مورد 911 خود تنوع زیادی ارائه می دهد. گزینه ها از یک ماشین اسپرت روزمره تا یک هیولای مسلط در پیست را شامل می شوند. اما بهترین 911 برای رانندگی چیست؟ یک ویدیوی جدید توربو S، داکار، کاررا T و GT3 RS را برای پاسخ به این سوال مقایسه میکند.
در حالی که این چهار خودرو همه 911 هستند، اما ماشین های بسیار متفاوتی نیز هستند. طیف گزینه هایی که پورشه برای خودروی اسپورت محبوب خود ارائه می دهد ممکن است بیش از حد به نظر برسد، اما مقایسه پشت سر هم پشت به پشت نشان می دهد که چه چیزی آنها را از یکدیگر منحصر به فرد می کند. گالری: 2023 Porsche 911 GT3 RS: First Drive 24 Photos
Turbo S دارای قدرت و راحتی است که در یک بسته بندی فوق العاده قرار گرفته است. در اولین مرحله از سفر 500 مایلی به راحتی با خیابان های شلوغ شهر و جاده های خیس مقابله کرد. راندن داکار در جادههای آسفالتشده برای مهندسان کمی توهینآمیز است، اما ارتفاع مناسب و کمی آفرود بودن نمونهای از قابلیت ناهموار پورشه سواری بالاست.
Carrera T از نظر قدرت و استایل پایین بود، اما ظرافت آن را خاص می کرد. این تنها 385 اسب بخار قدرت داشت، اما گیربکس هفت سرعته دستی رانندگی را سرگرم کننده می کرد. این یک مقدار در مقایسه با 911های دیگر در ویدیوی مقایسه است.
جای تعجب نیست که 911 GT3 RS به عنوان بهترین گروه انتخاب شد. موتور 4.0 لیتری V8 تنفس طبیعی و پکیج 33520 دلاری Weissach یک تجربه رانندگی واقعاً جذاب را ایجاد می کند. قیمت بسته فقط برای شیفترهای پدال ارتقا یافته ارزش آن را دارد. GT3 RS شبیه چیزی است که در مسابقات Le Mans دیده اید، نه در پارکینگ فروشگاه مواد غذایی.
اطلاعات بیشتر از پورشه را ببینید: طبق گزارشها، پورشه فروش Macan گازسوز را در بیشتر اروپا متوقف خواهد کرد.
RS گران ترین 911 در ایالات متحده نیست. این عنوان به 911 S/T 291000 دلاری تعلق می گیرد. B در حالی که GT3 241,300 دلار را برای شروع دستور می دهد، با شروع اضافه کردن گزینه ها، قیمت بالون افزایش می یابد.
بهترین قیمت برای شما Carrera T بود. در حالی که در مقایسه با Turbo S کم قدرت بود، همچنان جذاب، قابل استفاده، مقرون به صرفه و سرگرم کننده بود. می تواند در 4.3 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد که برای اکثر افراد بسیار سریع است. شما می خواهید صاحب کدام شوید؟