![موتور 911 GT3 وقتی در GT3 نباشد بهتر است]()
پورشه 911 GT3 و کیمن GT4 RS موتور یکسانی دارند. با وجود این، پیشرانه 4.0 لیتری فلت 6 سیلندر تنفس طبیعی، قدرت بیشتری را در GT3 بزرگتر به لطف اگزوز آزادتر ایجاد می کند. اما بیشتر همیشه بهتر نیست، به عنوان یک ویدیوی جدید مسابقه درگ بین این دو ماشین
موتور 4.0 لیتری پورشه 510 اسب بخار قدرت و 346 پوند فوت (470 نیوتن متر) گشتاور در GT3 دارد. این موتور در کیمن کمی قدرت کمتری تولید میکند و 500 اسب بخار قدرت و 331 پوند فوت (450 نیوتن متر) پیچش ارائه میکند. هر دو خودرو چرخ های عقب خود را از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به حرکت در می آورند. کیمن همچنین سبکتر از برادر بزرگتر خود است و وزن آن 3119 پوند (1415 کیلوگرم) است. 911 99 پوند (20 کیلوگرم) سنگین تر است.
کیمن در دو مسابقه اول از سه مسابقه درگ سریعتر از 911 از خط خارج شد که برای کسب دو برد نزدیک کافی بود. این مسابقه یک چهارم مایل را در 11.3 ثانیه کامل کرد، در حالی که GT3 به 11.5 نیاز داشت. 911 در هر دو مسابقه کندتر از خط فاصله داشت که احتمالاً شانس آن را برای برنده شدن مختل می کرد. مسابقه سوم
مسابقات درگ بیشتر را اینجا ببینید: BMW M3 Touring Vs. مسابقه M8 درسی است در مسابقه درگ در هوای مرطوب Aventador SVJ VS Huracán Tecnica Drag Race ثابت می کند که قدرت همه چیز نیست
با این حال، حذف پرتاب به GT3 کمکی نکرد، که هر دو مسابقه را شکست داد. اولین مورد، با ماشینها در راحتترین تنظیمات خود، عملاً یک تساوی بود، اما کیمن به وضوح در حرکت دوم از 911 فاصله گرفت. تنها چیزی که 911 از کیمن برتری داشت تست ترمز بود که در فاصله کمتری متوقف شد.
وقتی این دو خودرو را در یک مسیر جاده ای مناسب با هم مقایسه می کنید، داستان تغییر می کند. در نوربرگ رینگ، کیمن تنها 4.6 ثانیه از 911 کندتر بود. پورشه با عرضه GT4 ادعا کرد که برای طی کردن مسیر 12.944 مایلی به 7 دقیقه و 4.5 ثانیه زمان نیاز دارد. GT3 این کار را در 6 دقیقه و 59.9 ثانیه انجام داد. بنابراین اگرچه GT4 RS ممکن است در مسیر مستقیم سریعتر باشد، اما وقتی صحبت از پیچها به میان میآید، GT3 همچنان پادشاه است.