![مرسدس AMG G63 کابریولت جدید با درهای خودکشی، برچسب قیمت 1.3 میلیون دلاری دریافت می کند.]()
مرسدس بنز، در حکمت بی پایان خود، هرگز یک G-Wagen Cabriolet اصلاح شده توسط AMG ساخته نشده است. نزدیکترین چیزی که به آن رسید G500 Final Edition 2013 با یک V8 تنفس طبیعی 388 اسب بخار بود. Refined Marques، یک تیونر سفارشی در آلمان، تصمیم گرفته است که شکاف موجود در بازار را با یک کلاس G کانورتیبل مجهز به AMG، با مجموعه ای از درهای عقب انتحاری شایان ستایش پر کند.
مرسدس-AMG G63 کابریولت اصلاحشده مارکز، یکی از 20 محصول سفارشی است که از G63 جدید به عنوان پایه استفاده میکند، که با موتور V8 توئین توربوی 577 اسب بخاری آن خودرو تکمیل میشود. در حالی که سبک کلی سقف نرم مانند کامیون نسخه نهایی دو در است، این شرکت برای ورود و خروج راحت تر دو درب کوچکتر برای نیمکت عقب اضافه کرده است.
احمد آل باکری، مدیرعامل Refined Marques به Motor1 میگوید که درهای عقب در ابتدا طوری طراحی شده بودند که بهطور سنتی باز شوند، همانطور که در کلاس G معمولی میبینید. البکری می گوید: «سپس گفتم نه، بیایید آنها را درهای خودکشی بسازیم، زیرا در این صورت دسترسی مسافران بزرگ آسان تر می شود. گالری: عکس های سفارشی Mercedes-AMG G63 Cabriolet 33
البکری می گوید که یک سوپر مدل آمریکایی - که او از نام بردنش امتناع کرد - به محض اطلاع از G63 کابریولت با او تماس گرفت و از صندلی های عقب جی کابریو فعلی خود شکایت کرد که پیاده شدن از آن به قدری دشوار بود که لباسش را پاره کرد. و پاشنه هایش شکست او پیشنهاد خرید اولین نمونه نشان داده شده در این عکس ها را داد، اما به یکی از 20 نقطه در صف رضایت داد.
جالب اینجاست که این G63 کانورتیبل در ابتدا قرار بود یکبار مصرف باشد. البکری می گوید که این ایده را از پسرش گرفته است. البکری میگوید: «من یک جی برابوس دارم که برای او ساختهام؛ این یکی یکی است. «یک روز در ترافیک رانندگی میکردیم و از من میپرسد: «بابا چرا این را با یک تاپ نرم درست نمیکنی که باز شود و یک در کوچک برای من که بتوانم داخل و خارج شوم؟» و این مرا مجذوب کرد."
در حالی که البکری در حال توسعه بود، به دوستان و مشتریان خود - که عمدتاً کلکسیونرهای بسیار ثروتمندی از خاورمیانه بودند - درباره این خودرو گفت. طبیعتاً همه آنها یکی از خودشان را می خواستند. بنابراین یک بار به یک از 20 تبدیل شد.
و فقط به دلیل اینکه این G63 Cabriolet یک محصول کارخانه ای نیست، فکر نکنید که این یک کار هک عجولانه است. 18 ماه توسعه Refined Marques طول کشید تا این کامیون به درستی تولید شود. البکری می گوید که مشتریانش چیزی کمتر از کیفیت کارخانه یا بهتر از آن را نمی پذیرند. او حتی محصول نهایی را به یک رئیس سابق کنترل کیفیت مرسدس بنز ارائه کرد که پس از یک ساعت جستجو نتوانست حتی یک ایراد را پیدا کند.
طبیعتاً بیشتر 20 نمونه برنامه ریزی شده فروخته شده است. در واقع، البکری به Motor1 میگوید که منتظر مشتری است تا روی اسلات ساخت نهایی سپرده بگذارد. بنابراین اگر یکی از این جی واگن های خاص را می خواهید، باید دست دوم بخرید. اما انتظار نداشته باشید که ارزان تر باشد. البکری می گوید که مالک نمونه آبی چاینا که در اینجا می بینید قبلاً پیشنهادی بیش از دو برابر قیمت اولیه 1.3 میلیون دلاری دریافت کرده است که آنها آن را رد کردند. اگر فکر می کردید که G Cabrio معمولی منحصر به فرد است، فقط سعی کنید یکی از اینها را به دست آورید.
اطلاعات بیشتر در مورد G63 به روز شده مرسدس G63 با سیستم تعلیق سبک و تطبیقی مرسدس-AMG G63 4x4 مربعی توسط Mansory به عنوان یک آفرود مجلل 850 اسب بخاری معرفی شد