![تویوتا پریوس جدید به عنوان یک ماشین مسابقه به نظر می رسد]()
تویوتا پریوس جدید را به یک ماشین مسابقه تبدیل کرده است. پس از معرفی یک نسخه اسپرت GRMN در ماه ژوئن، این شرکت یک مسابقهدهنده کامل جدید را معرفی کرده است که به تازگی در مسابقه استقامتی 10 ساعته تایلند شرکت کرده است.
این پریوس شبیه یک ماشین مسابقه ای مناسب به نظر می رسد. تویوتا مخصوص رقابت از اسپلیتر جلو بزرگتر، کانارد در گوشه های دماغه و بال بلند عقب استفاده می کند. اکنون روی چرخ های 10 پره سوار می شود و روتورهای ترمز شکاف دار در پشت آن قابل مشاهده هستند. به نظر می رسد ارتفاع سواری نیز بسیار کمتر از استوک باشد.
تویوتا هنوز اطلاعات دقیقی درباره پیشرانه خودروی مسابقه ای پریوس ارائه نکرده است. بر اساس گزارش Car Watch Impress، موتور اصلاح شده با سوخت کربن خنثی کار می کند و قدرت بیشتری نسبت به خودروی جاده تولید می کند. طبق گزارش ها، یک باتری با ظرفیت بالاتر برای سیستم هیبریدی و تغییراتی در سیستم خنک کننده نیز وجود دارد.
خودروی مسابقهای پریوس در مجموع از میان 63 استارتکننده، مقام یازدهم را به پایان رساند و در مسابقات استقامتی تایلندی، 21 دور عقبتر از خودروی برنده، رتبه ششم را در کلاس کسب کرد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا تویوتا قصد دارد دوباره این ماشین را وارد رقابت کند یا این که این رویداد یک آزمایش یکباره بود، در دسترس نیست.
این پریوس در میان چندین خودروی مسابقهای تویوتا خواهد بود که در سال آینده در سالن خودرو توکیو که از 13 تا 15 ژانویه اجرا میشود، به نمایش گذاشته خواهد شد. هم.
تویوتا قبلاً چندین سال با پریوس در سری Super GT ژاپن مسابقه می داد، اما این خودروها فقط ارتباط محدودی با نسخه قانونی جاده داشتند. تکرارهای مختلف از موتورهای 3.4 لیتری و 5.4 لیتری V8 استفاده می کردند و سیستم های هیبریدی مختلفی داشتند، از جمله یکی با ابرخازن. در حالی که ما شک داریم که این یکی هشت سیلندر داشته باشد، ما هنوز از وجود آن خوشحالیم.
در اینجا نحوه رانندگی با جدیدترین خودروی جاده پریوس: بررسی تویوتا پریوس پرایم 2023 اولین درایو: در نهایت، یک پریوس با پیزاز 2023 تویوتا پریوس اولین درایو نقد 2023: Reborn، در واقع