![در اینجا آمده است که چگونه هوندا یکی از بهترین آگهی های بازرگانی خودرو در تمام دوران را ساخته است]()
تبلیغات برای خودروها در طول تاریخ خودرو کمی تغییر کرده است. ما امروز بمباران تبلیغاتی هستیم که مشتاقیم نادیده بگیریم، اما آگهی تبلیغاتی هوندا مربوط به 20 سال پیش به ما یادآوری میکند که برخی از آگهیها فراتر از تلاش برای فروش چیزی به شما هستند و به خاطر هنرشان شایسته تقدیر هستند. یک ویدیوی جدید نحوه ساخت آگهی و DVD پشت صحنه موجود را بررسی می کند.
آگهی تبلیغاتی هوندا Cog از سال 2003 در اولین پخش آن سروصدای جدی ایجاد کرد و تنها 10 بار به طور کامل پخش شد. همچنین فقط در سه بازار - انگلستان، سوئد و استرالیا پخش شد. اینترنت آن را بهطور گستردهای برای مشاهده در دسترس قرار داده است، اما اگر آگهی را در سال 2003 در بریتانیا از دست دادید، احتمالاً هرگز نمیدانستید که این آگهی تبلیغاتی مستند کوتاه و پشت صحنه خود را دارد.
بینندگان در بریتانیا با کنترل از راه دور تعاملی Sky که برش 30 ثانیهای آگهی را دیدند میتوانند نسخه کامل را ببینند و حتی یک دیویدی درباره نسل هفتم هوندا آکورد جدید آن زمان که آگهی تبلیغاتی برجسته میکرد، درخواست کنند. ظاهراً بیش از 10000 نفر برای دریافت بروشور و دی وی دی ثبت نام کردند.
این آگهی تجاری هفت ماه طول کشید تا چهار مورد از آنها به توسعه و آزمایش تنظیمات اختصاص داده شوند. تغییرات ساده مانند دما یا باد باعث ایجاد مشکلاتی در طول فیلمبرداری شد، همانطور که مکان آن نیز مشکلی ایجاد کرد. آگهی برای فیلمبرداری در یک برداشت کامل بسیار طولانی بود، بنابراین یک برش مخفی وجود دارد. در پست پروداکشن به هم دوخته شد.
این تبلیغات را نادیده نگیرید: شش آگهی تبلیغاتی سگ جدید و شایان ستایش سوبارو را برای Crosstrek تماشا کنید، راهنمای Spotters Commercial Impreza 2023 Super Bowl: هر خودرو و افراد مشهور
هر چیز دیگری که می بینید بدون استفاده از CGI روی دوربین اتفاق افتاده است، از جمله چرخ های جادویی. آنها سطح شیب دار را با کمک وزنه های اضافی اضافه شده به بالا پیچیدند و به نظر می رسید که از گرانش سرپیچی می کنند. حتی برف پاک کن های پیاده روی شیشه جلو واقعی بودند.
Wieden & Kennedy، آژانسی که پشت شعار «فقط انجامش بده» نایک، این تبلیغ را تولید کرد. این ایده هوندا را در سال 2002 مطرح کرد و برای تکمیل آن یک میلیون پوند (2.6 میلیون دلار به پول و نرخ ارز امروزی) دریافت کرد. پس از پخش آگهی در سال 2003، وب سایت هوندا در بریتانیا بهترین روز ترافیکی خود را مشاهده کرد. آخرین باری که یک آگهی تجاری خودرو درخواست دی وی دی و بازدید از وب سایت ها را داشتید چه زمانی بود؟