ظاهراً پورشه 911 یک موتور 3.6 لیتری تنفس طبیعی جدید دریافت می کند

مقالات خودرویی
ظاهراً پورشه 911 یک موتور 3.6 لیتری تنفس طبیعی جدید دریافت می کند911 همیشه در حال تکامل در حال آماده شدن برای یک فیس لیفت در میانه چرخه است که قرار است در سال 2024 به بازار عرضه شود. که توسط طرفداران پورشه با رمز داخلی "992.2" شناخته می شود، نسخه به روز شده خودروی اسپرت موتور عقب محبوب اشتوتگارت ظاهراً قلب جدیدی پیدا می کند. . گزارش جدیدی از Car and Driver ادعا می کند که یک موتور 3.6 لیتری فلت شش در پیکربندی های تنفس طبیعی و توربو دوقلو عرضه می شود. آن را در کجای خط از قبل پیچیده 911 قرار می دهد؟ این یک افزودنی نخواهد بود، بلکه جایگزینی برای چند موتور موجود خواهد بود. جالب اینجاست که گئورگ کاچر، روزنامه‌نگار مشهور، می‌داند که GTS قرار است پیکربندی NA را با تنظیمات هیبریدی ملایم بپذیرد. با توجه به اینکه 911 GTS فعلی دارای یک موتور 3.0 لیتری توئین توربو است، این یک تغییر اساسی است. پورشه 911 GTS فیس لیفت جدید عکس های جاسوسی 20 عکس در حالی که گفته می شود حجم موتور GTS از 3.0 به 3.6 لیتر می رسد، مدل های توربو از 3.8 به 3.6 کاهش می یابند. نسخه های قوی تر قرار است تنظیمات توربو دوقلو را حفظ کنند. خروجی ذکر نشده است، اما ما به شما یادآوری می کنیم که توربو فعلی دارای 572 اسب بخار قدرت و 553 پوند فوت است، در حالی که توربو S این قدرت را به 640 اسب بخار و 590 پوند فوت افزایش می دهد. در جاهای دیگر، GT3 و همتای بدون بال آن GT3 Touring موتور 4.0 لیتری تنفس طبیعی را حفظ می کنند. گفته می شود که قدرت کاهشی در نظر گرفته شده است که به 503 اسب بخار و 347 پوند فوت یا یک اسب بخار اضافی و 1 پوند فوت می رسد. طبق گزارش ها، پورشه در سال 2027 قصد دارد نسخه 4.0 را با واحد 3.6 باکسر شایعه شده با تقریباً همان خروجی در GT3 جایگزین کند. یک نوآوری اصلی که توسط 992.2 ارائه شده است، پیشرانه هیبریدی تایید شده است. Car and Driver ادعا می‌کند که 911 برقی‌شده PHEV نخواهد بود، بنابراین لازم نیست خودتان آن را شارژ کنید. باتری توسط موتور احتراقی و از طریق ترمز احیا کننده آب می شود. انتظار می‌رود یک موتور الکتریکی تا 90 اسب بخار قدرت را از یک بسته باتری کوچک 2 کیلووات ساعتی بگیرد. اعتقاد بر این است که موتور الکترونیکی زیر باک بنزین نصب می شود و چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. تنظیمات هیبریدی - که ظاهراً بیش از 55 پوند (25 کیلوگرم) اضافه نخواهد کرد - بر اساس یک موتور 3.0 لیتری تخت شش لیتری توئین توربوی اصلاح شده است که 395 اسب بخار قدرت تایید نشده و 347 پوند بر فوت تولید می کند. با توجه به موتور الکترونیکی، خروجی ترکیبی آن به 478 اسب بخار و 475 پوند فوت می رسد. 911 هیبریدی قوی تر ظاهراً 528 اسب بخار قدرت می گیرد. پرچمدار GT2 RS نیز ادعا می شود که هیبریدی است، اما با خروجی ترکیبی که تصور می شود از مرز 800 اسب بخار فراتر می رود. البته، این ترکیب نسبتاً طاقت فرسا از فیگورها را با نمک ضرب المثلی در نظر بگیرید. در حال حاضر، تنها دو قطعیت وجود دارد: 911 به زودی هیبریدی می شود، اما یک مدل کاملا الکتریکی در این دهه رخ نخواهد داد. 992.2 در راه است: پورشه می‌گوید 911 هیبریدی در سال 2025 عرضه می‌شود و "نباید خیلی سنگین شود" Porsche 911 GT3 Refresh Spied Testing Spied در نوربرگ رینگ

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ