![شبکه نمایندگی بیوک پس از امتناع از فروش خودروهای برقی نصف شد]()
ردپای نمایندگی بیوک در ایالات متحده تقریباً نصف شده است و دایهاتسو به طور موقت فروش خودرو را متوقف می کند.
این AM Drive است، نگاه روزانه Motor1 به اخباری که قبل از سوار شدن به ماشین خود نیاز دارید.
تقریبا نیمی از نمایندگی های بیوک در ایالات متحده از بین رفته اند
بیش از یک سال است که جنرال موتورز به نمایندگی های بیوک در ایالات متحده حق انتخاب می دهد. از نمایندگان فروش خواسته شد که روی ابزار و آموزش مربوط به خودروهای برقی
سرمایه گذاری کنند یا خرید را بپذیرند. جنرال موتورز این هفته اعلام کرد که تقریبا نیمی از آنها تصمیم به توقف فروش بیوکز گرفتهاند.
در واقع، سال 2023 با حدود 1000 نمایندگی در سراسر ایالات متحده به پایان خواهد رسید که 47 درصد نسبت به ابتدای سال کاهش داشته است. در اوایل سال 2023، بیوک بر اساس اعدادی که در سرشماری سالانه فروشندگان توسط Automotive News گنجانده شده بود، 1958 نمایشگاه در کشور داشت.
به گفته دانکن آلدرد، معاون Buick-GMC، فروشندگان باقی مانده هنوز فرصت دارند بین فروش خودروهای الکتریکی و پذیرش خرید انتخاب کنند. این برنامه "به صورت داوطلبانه و مشورتی ادامه خواهد داشت." حدود یک پنجم فروش بیوک در ایالات متحده توسط نزدیک به 1000 فروشنده ای انجام شد که تصمیم به جدایی از جنرال موتورز گرفتند.
همانطور که قبلاً اعلام شده بود، بیوک قصد دارد تا پایان دهه به یک برند فقط خودروهای برقی در ایالات متحده تبدیل شود.
Daihatsu تحویل خودروهای 2020 را متوقف می کند Daihatsu Copen GR Sport by Toyota Gazoo Racing 13 Photos
دایهاتسو که از آگوست 2016 به طور کامل در اختیار تویوتا قرار دارد، با مشکلات بزرگی مواجه است. در اوایل سال جاری، این شرکت اعتراف کرد که وسایل نقلیه در تستهای تصادف بهتر عمل میکنند. این بینظمیهای رویهای شرکت را بر آن داشت تا شخص ثالثی را برای انجام تحقیقات و کشف آنچه واقعاً اتفاق افتاده استخدام کند. نتایج در حال حاضر مشخص شده است و ظاهر خوبی ندارند.
مشکلات در 174 مورد در 25 دسته آزمون پیدا شد. به خاطر داشته باشید، این بالاتر از بی نظمی پوشش درب است که در آوریل کشف شد و بی نظمی تست برخورد جانبی یک ماه بعد. مشکلات کمتر از 64 مدل و سه موتور پیدا شد. همه آنها مدل دایهاتسو نیستند زیرا 22 خودرو و یک موتور توسط شرکت مادرش تویوتا فروخته می شود.
در اواخر تحقیقات، مشخص شد که برخی از خودروهایی که تست تصادف شده بودند، دارای یک ECU کیسه هوای متفاوت با خودروهای نصب شده در خودروهای فروخته شده به مشتریان بودند.
در پی این نتایج وحشتناک، تحویل مدلهای توسعهیافته دایهاتسو که در حال حاضر در حال تولید هستند، هم در داخل ژاپن و هم در بازارهای صادراتی به طور موقت متوقف شدهاند. تویوتا همین کار را برای مدل های آسیب دیده انجام خواهد داد.
لیستی از تمام خودروهای دایهاتسو آسیب دیده را می توانید در این لینک پیدا کنید. در مورد آنهایی که به عنوان تویوتا فروخته می شوند، می توانید لیست را اینجا بخوانید.
جدیدترین نسخههای AM Drive را از دست دادهاید؟ آلفارومئو ادعا میکند که Push کیفیت هزینههای گارانتی را نصف کرده است نیسان نودمین سالگرد خود را با تخفیفهای ویژه JDM جشن میگیرد