نقد و بررسی سوبارو BRZ tS 2024: بی معنی اما تلخ

مقالات خودرویی
نقد و بررسی سوبارو BRZ tS 2024: بی معنی اما تلخBRZ مانند بهترین پیتزای است که تا به حال خورده اید، اما سرآشپز - سوبارو - از اضافه کردن تاپینگ خودداری می کند. این سؤال پیش می‌آید: آیا سوبارو نمی‌داند که اینجا با چه پایگاه عالی کار می‌کند؟ BRZ با کمی پپرونی کجاست؟ کمی ادویه؟ این ماشین نیست "tS" در BRZ tS مخفف "Tuned by STI" است که این مورد از نظر فنی چنین بود. ترمزهای بزرگتر از برمبو می آیند در حالی که سیستم تعلیق از هیتاچی دمپرهای جلو و اندکی تنظیم مجدد می گیرد که سفت نگه می دارد اما انطباق بیشتری را به آن اضافه می کند. مشخصات سریع 2024 سوبارو BRZ tS موتور 2.4 لیتری تخت چهار خروجی 228 اسب بخار / 184 پوند فوت 0-60 5.4 ثانیه (تخمینی) قیمت 36,465 دلار در جاده‌های عقب سیسیلی که به راحتی می‌توان آن‌ها را با ویژگی‌های جغرافیایی اشتباه گرفت، BRZ tS از نظر هندلینگ کمی بهتر از کوپه معمولی بود. به هر حال نه اینکه BRZ استاندارد نیاز به بهبود زیادی داشته باشد. tS هنوز هم شلوغ، بازیگوش، قابل کنترل و قابل پیش بینی است، و تعادلی که تقریباً در تمام جنبه های وجودش ایجاد می کند استثنایی است – حتی اگر مدل tS به سختی از نظر دینامیکی با خودروی پایه متفاوت باشد. اما مایه تاسف است که کارشناسان سوبارو تکنیکای بین المللی به موتور دست نزدند. 228 اسب بخار قدرت و 184 پوند فوت گشتاور مانند سایر نسخه های 2.4 لیتری تخت چهارگانه است، با خط قرمز تا 7500 دور در دقیقه (هر چند به نظر من دور 6000 به نظر من در جایی که باید باشد). خط قرمز). اما مایه تاسف است به همان ترتیب که دریافت تنها نیمی از بسته شش تکه رایگان مایه تاسف است. هنوز آبجو رایگان است. تمام تغییرات دیگر کاملاً غیرمکانیکی هستند و عمدتاً شامل بسته بندی اشیا در چرم یا میکروفیبر می شوند. مطمئناً، فرمان آبی دوخته شده و صفحه نمایش STI با تزئینات قرمز متالیک لمس خوبی هستند، اما من ترجیح می‌دهم به جای آن تغییرات بیشتری در پیچ و مهره داشته باشم. بسیاری از تغییرات را به بهترین شکل، به قول خود سوبارو، «تکیه‌های بازوهای چرمی شبیه‌سازی شده پانل درها» خلاصه می‌کنند. این نوعی معمای این ماشین است. تزیینات ویژه زیادی دارد - حتی دکمه استارت/ایست روی آن می گوید STI - اما وقتی با عصبانیت با tS یا هر BRZ رانندگی می کنید، همه آنها نامرئی می شوند. به محض اینکه باران شروع به باریدن کرد و گیره های سر شروع به آمدن کردند، همه آن شکایات کوچک در مورد جیر شبیه سازی شده و تغییرات عملکردی که به سختی وجود داشت، اهمیتی نداشت. در گوشه‌های تنگ، تفاوت لغزش محدود می‌گوید: «هی، تو به اندازه‌ی کافی سرگرم نمی‌شوی» و ماشین را در یک سرسره قرار می‌دهد. در ابتدا، من به سرعت اصلاح کردم، اما با هر سنجاق اضافی، آن را بیشتر و بیشتر بیرون می دادم. من هرگز نقطه ای را پیدا نکردم که در آن ناراحت باشم. به محض اینکه باران شروع به باریدن کرد و گیره های سر شروع به آمدن کردند، همه آن شکایات کوچک در مورد جیر شبیه سازی شده و تغییرات عملکردی که به سختی وجود داشت، اهمیتی نداشت. قدرت تنفس طبیعی در BRZ به سرعت به یک دوست آشنا تبدیل می‌شود که به راحتی قابل تعدیل است، کشش یا نه. شیفتر نیز ابهام صفر دارد که تغییر دنده را ماهیت دوم می کند. چرخ لنگر احساس سنگینی می کند – مانند بسیاری دیگر از خودروهای مدرن با تعویض دنده، BRZ برای بهبود آلایندگی گازهای خروجی از دور موتور آویزان می کند – اما به نظر نمی رسد تعویض های سخت خودرو را در هر صورت ناراحت کند. شایان ذکر است که اگرچه BRZ مطمئناً بزرگ نیست، آنقدرها هم که فکر می کنید کوچک نیست. فاصله بین دو محور 101.4 اینچی آن را بیشتر به C7 Corvette شبیه می کند تا ND Miata (106.7 اینچ برای کوروت در مقابل فقط 90.9 اینچ برای MX-5). فاصله بین دو محور طولانی تر نگه داشتن آن را در لبه پس از پرتاب شدن محدودیت های چنگ به سطح زمین آسان می کند. به همین دلیل است که دیدن تغییرات مکانیکی اضافی خوب بود. شیفتر شش سرعته عالی است، اما یک پرتاب کوتاه تر حتی بهتر بود. در مورد بیرون کشیدن برخی از بافل ها از اگزوز، یا ارائه گزینه حذف صندلی عقب (به هر حال تقریباً بی فایده هستند) چطور؟ چیزی، هر چیزی! من حتی به آنچوی ها راضی بودم. این ماشین پتانسیل زیادی داره به محض اینکه بار فرمان را در میانه ها احساس کردم و آن باند طولانی قدرت در دنده دوم زنده شد، فروخته شدم. فقط عجیب است که مهندسان سوبارو همین احساسات را داشتند و فکر می کردند بهترین راه برای بهبود BRZ چند تغییر سیستم تعلیق و نخ آبی است. این یک ماشین اسپرت عالی است. این در زمانی به فروش می رسد که بسیاری از دو درهای مورد علاقه ما به زودی متوقف می شوند و به عنوان شاسی بلندهای برقی احیا می شوند، سرنوشتی که واقعاً بدتر از مرگ است. زمانی که عموم مردم شروع به استفاده از "Camaro" و "crossover" در یک جمله کنند، زمان زیادی برای ترکیب‌های منحصر به فرد اثاثه یا لوازم داخلی وجود خواهد داشت. حالا، خوشبختانه، آن زمان نیست. اما فقط در حال حاضر است. در حال حاضر، تریم هایی مانند tS – در حالی که خوب هستند – باید خاص تر باشند. این خودرو در نهایت کار می کند زیرا BRZ پایه بسیار عالی است، اما اگر اینطور نبود، توجیه خرید آن بسیار سخت تر بود. با این حال، خوشبختانه اینطور نیست. tS با قیمت 36465 دلار دقیقاً مطابق با قیمت تعیین شده است، و اگر جاده ها دارای گوشه هایی هستند که در آن زندگی می کنید، از رانندگی با آن لذت خواهید برد. بررسی BRZ و GR86 2022 سوبارو BRZ: ابزار تیزتر 2022 بررسی تویوتا GR86: باز هم مقرون به صرفه تر، نظرات رقبای سرگرم کننده تر مزدا میاتا RF Toyota GR86 سوالات متداول "tS" در "BRZ tS" چه معنایی دارد؟ "tS" مخفف "Tuned By STI" است. در حالی که این BRZ یک مدل STI کامل نیست، تریم tS برخی بهبودهای عملکردی جزئی مانند سیستم تعلیق ارتقا یافته و صندلی‌های عملکردی را اضافه می‌کند. تفاوت بین BRZ و tS چیست؟ مدل tS نسبت به مدل پایه BRZ چند ارتقای عملکرد بیشتر دارد. اجزای سیستم تعلیق جدید، سواری را سفت‌تر می‌کنند و ارتقاهای اضافی در داخل، مانند صندلی‌های عملکردی و دوخت، آن را از تریم پایه جدا می‌کند. قیمت سوبارو BRZ 2024 چقدر است؟ سوبارو BRZ 2024 از 31315 دلار با مقصد شروع می شود، در حالی که BRZ tS 35345 دلار قیمت دارد.

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ