![فولکس واگن زمان توسعه خودروی جدید را تنها به سه سال کاهش داد]()
فولکس واگن می خواهد تا سال 2026 10 میلیارد یورو اضافی (تقریباً 11 میلیارد دلار) در اختیار داشته باشد. برای رسیدن به این هدف، هزینه ها را تا جایی که ممکن است کاهش می دهد، و برخی تغییرات عمده برنامه ریزی شده است. با توجه به برنامه «شتاب به جلو/ جاده 6.5»، اقداماتی در تمام سطوح شرکت انجام خواهد شد. همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، مدیر عامل شرکت توماس شافر اخیراً گفته است که VW "دیگر رقابتی نیست". کاهش هزینهها میتواند خودروساز را به مسیر اصلی بازگرداند.
با در نظر گرفتن این موضوع، اولین کار این است که زمان لازم برای توسعه یک خودروی جدید را از 50 ماه کنونی به 36 ماه کاهش دهیم. صراحتاً این نگران کننده به نظر می رسد، اما فولکس واگن اصرار دارد که سه سال برای رساندن یک خودرو به بازار کافی است. بازار "بدون به خطر انداختن کیفیت یا ایمنی." این اقدام به تنهایی باید به شرکت کمک کند تا پایان سال 2028 بیش از 1 میلیارد یورو (تقریباً 1 میلیارد دلار) صرفه جویی کند. عکس های فولکس واگن پاسات 2024 نسخه 34
یکی دیگر از تغییرات عمده در شیوه کار، مونتاژ خودروهای آزمایشی بسیار کمتری است. در مرحله توسعه 36 ماهه یک خودرو، 50 درصد کمتر نمونه اولیه برای اهداف ارزیابی ساخته خواهد شد. مجدداً فولکسواگن میگوید این تصمیم شدید تأثیر منفی بر کیفیت نخواهد داشت. تخمین زده می شود که این اقدام صرفه جویی سالانه 400 میلیون یورو (438 میلیون دلار) را فراهم کند.
سایر اقدامات با هدف تغییر ثروت فولکسواگن شامل خدمات تدارکاتی مقرونبهصرفهتر، بهبود کسبوکار پس از فروش و بهینهسازی بیشتر زمانهای تولید است. پیش بینی می شود که این سه روش پس انداز سالانه 770 میلیون یورویی (844 میلیون دلار) را ایجاد کنند.
تا حد زیادی ظریف ترین بخش طرح پس انداز عظیم به چیزی اشاره دارد که فولکس واگن آن را «کاهش مشاغل قابل قبول اجتماعی» می نامد. بازنشستگی جزئی برای کارمندان متولد سال 67 و معلولان شدید متولد سال 68 ارائه می شود و همچنین توقف استخدامی موجود و توقف دسترسی به گروه حقوقی تعرفه پلاس ادامه خواهد داشت. این شرکت آلمانی قصد دارد هزینههای کارکنان اداری را 20 درصد کاهش دهد.
فولکسواگن میگوید این اقدامات سال آینده به ثمر مینشیند.
فولکس واگن این روزها در چه کاری است؟ فولکس واگن رویداد تحویل ویژه را برای گرانترین گلف فولکسواگن کرافتر خود یعنی جامبو ون با داش دیجیتال، ID برگزار کرد. اهرم دنده سبک Buzz