![آلفارومئو ادعا می کند که Push کیفیت هزینه های گارانتی را نصف کرده است]()
مدیرعامل آلفارومئو میگوید ساخت خودروهای باکیفیتتر نتیجه میدهد (تکهککننده، درست است؟) و هیوندای کارخانه روسی خود را برای تغییر قیمت میفروشد.
این AM Drive است، نگاه روزانه Motor1 به اخباری که قبل از سوار شدن به ماشین خود نیاز دارید.
آلفارومئو هزینه های گارانتی را 50 درصد کاهش داده است
ارواح گذشته هنوز هم این برند افسانهای ایتالیایی را شکار میکنند، زیرا برخی از مردم هنوز یک آلفارومئو با میلهای 10 فوتی را لمس نمیکنند. قابلیت اطمینان همچنان یک نگرانی است، اما رئیس شرکت ادعا میکند که پیشرفتهای زیادی در سالهای اخیر حاصل شده است. به گفته ژان فیلیپ ایمپاراتو تا حدی که هزینه های گارانتی به نصف کاهش یافته است. در صحبت با Automotive News Europe، مدیر عامل شرکت میگوید زمانی که عرضه Tonale را شش ماه به تعویق انداخت تا مشکلات کیفیت را برطرف کند، تماس درستی را انجام داده است.
آلفارومئو مدت زیادی است که وضعیت خوبی نداشته است و پیشبینی میشود فروش آن در سال 2023 با 30 درصد افزایش به 70 تا 80 هزار دستگاه برسد. البته، نیروی محرکه افزایش تقاضا، Tonale است. انتظار می رود این کراس اوور جمع و جور 60 درصد از کل تحویل را به خود اختصاص دهد و 40 درصد باقیمانده بین جولیا و استلویو تقسیم شود. با نرخ فعلی، آلفا هر ماه حدود 6000 دستگاه Tonale می فروشد. کراس اوور کوچکتر میلانو که در سال 2024 عرضه می شود باید تقاضا را تقویت کند، اما آلفارومئو قاطعانه معتقد است که تنها به یک برند شاسی بلند تبدیل نخواهد شد.
ایمپاراتو با خوشحالی گزارش میدهد که شرکتی که او اداره میکند حاشیه عملیاتی «چند صد میلیون یورو» را برای سال 2023 فراهم میکند. آلفارومئو قبل از ادغام FCA با PSA برای ایجاد Stellantis در چند سال پیش، پولهای زیادی را به همراه داشت. یکی از روش هایی که مدیر عامل برای تغییر اوضاع به کار می برد، کاهش پیچیدگی بود. واقعیت جالب - زمانی که او کنترل آلفا را به دست گرفت، حدود 4000 گزینه (از جمله 47 چرخ) در دسترس بود. اکنون فقط 1500 وجود دارد.
هیوندای کارخانه روسیه خود را به قیمت 77 دلار می فروشد
هیوندای آخرین خودروسازی است که با فروش کارخانه محلی خود به قیمت 7000 روبل، آن را در روسیه ترک می کند. این فقط 77 دلار با نرخ ارز فعلی است. عملیات در مارس 2022 در پی حمله روسیه به اوکراین به حالت تعلیق درآمد. در یک پرونده نظارتی، هیوندای فاش می کند که 287 میلیارد وون (219 میلیون دلار) ضرر خواهد داشت.
در حالی که خودروسازان جهانی روسیه را ترک می کنند، این به برندهای چینی این فرصت را می دهد که با محصولات خود به بازار نفوذ کنند. برند Moskvitch متعلق به دوران شوروی برای فروش خودروهای توسعه یافته در چین و ساخت کارخانه سابق رنو در روسیه احیا شده است.
جدیدترین نسخههای AM Drive را از دست دادهاید؟ تماشای هیوندای آیونیک 5 N با سرعت 144 مایل در ساعت در یک پیچ کناری نیسان نودمین سالگرد خود را با پیشنهادهای ویژه JDM جشن گرفت