![انگشت فعال جدید لامبورگینی و فناوری Camber گامی بزرگ برای خودروهای پرفورمنس است]()
لامبورگینی در حال حاضر در حال آزمایش تکامل بعدی در دینامیک خودرو، Active Wheel Hub است. این فناوری جدید به نرمافزار کنترل بیشتری بر روی خودرو میدهد و بهطور فعال تنظیمات نوک و چرخها را در حین پرواز تنظیم میکند.
سیستم جدید تا 2.5 درجه مثبت یا 5.5 درجه کمبر منفی به خودروها می دهد. انگشت پا می تواند تا 6.6 درجه در داخل یا خارج تنظیم شود و تا 60 درجه در ثانیه تنظیم شود.
لامبورگینی سیستم را با موتورهای الکتریکی 48 ولتی کنترل میکند که برای بهرهگیری از سیستمهای 400 ولتی خودروهای هیبریدی پلاگین و خودروهای برقی با باتری، آنها را ارتقا میدهد. یک مجموعه هاب بزرگ، فلنج های چرخشی را در خود جای داده است که تنظیمات کمبر و انگشت پا را کنترل می کنند. سیستمی که لامبورگینی برای چرخ های عقب طراحی کرده است، از گیربکس و توپی چرخ ها به نیم شفت ها متصل می شود.
آزمایشات این شرکت نشان داد که این سیستم می تواند وسایل نقلیه خود را 2.5 ثانیه در اطراف Nardo، 2.2 ثانیه در Imola و حدود پنج ثانیه در Nordschleife سریعتر کند. لامبورگینی همچنین می گوید که این سیستم تا 25 درصد نیروی بیشتری در پیچ ها ارائه می دهد.
اخبار لامبورگینی را بیشتر ببینید: لامبورگینی Revuelto Opera Unica حتی یک جلد دکمه استارت نقاشی شده با دست دارد به این لامبورگینی آونتادور SVJ که مانند یک ماشین F1 در اتوبان فریاد می زند گوش دهید
این فناوری هنوز در مرحله توسعه است، اما هنوز بخش تنظیم دقیق آزمایش را پشت سر گذاشته است. با این حال، طبق Quattroruote.it، می تواند اولین کاربرد خود را در خودروهای لامبورگینی طی 12 تا 18 ماه مشاهده کند. حتی ممکن است در جانشین آینده هوراکان که اواخر سال آینده عرضه می شود ظاهر شود و به بهبود هندلینگ کلی این ابرخودرو کمک کند.
روون مور، مدیر فنی لامبورگینی به Car and Driver گفت که مانع این فناوری سخت افزار نیست. چالش این است که این هاب با سایر سیستم های نرم افزاری مانند کنترل پایداری و آیرودینامیک فعال کار کند که این شرکت در ماه های آینده برای حل آنها تلاش خواهد کرد.