![ما در حال رانندگی با نیسان Z Nismo هستیم. هر چیزی را از ما بپرسید]()
وقتی در ماه سپتامبر با نیسان Z Nismo 2024 رانندگی کردم، از آن خوشم آمد. به خصوص در اطراف پیست در سونوما، از Z معمولی تر و تندتر به نظر می رسید. اما اکنون چند روزی است که با نیسان Z Nismo رانندگی می کنم و در حالی که هیچ مسیری در اختیار ندارم، کنجکاو هستم که ببینم زندگی با آن برای یک هفته کامل چگونه است.
بیایید با اعداد شروع کنیم: این خودرو دارای یک موتور 3.0 لیتری V6 با توربوشارژ دوقلو با 420 اسب بخار قدرت و 384 پوند فوت گشتاور است. این 20 اسب بخار بیشتر و 34 پوند فوت اضافی نسبت به مدل پایه Z است و حدود نیم ثانیه سریعتر به 60 مایل در ساعت می رسد.
خبر بد این است که شما گیربکس دستی ندارید. نیسان در مدل نیسمو فقط یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک را ارائه می دهد زیرا آنها می گویند که ذاتاً سریعتر از یک دستی است و افرادی که نیسمو را خریداری می کنند و قصد دارند آن را ردیابی کنند، همین را می خواهند. مطمئن.
و سپس قیمت وجود دارد؛ Z Nismo از 66085 دلار با هزینه مقصد شروع می شود و خودروی خاصی که در حال آزمایش آن هستم 66280 دلار با چند آپشن است. رنگ دو رنگ یکی از معدود گزینه هایی است که می تواند قیمت را افزایش دهد - 1295 دلار - با تعداد انگشت شماری لوازم جانبی که به MSRP نهایی اضافه می شود.
اما تا اینجای کار، Z Nismo مانند یک خودروی اسپرت روزانه خوب به نظر می رسد. سوال این است: آیا حتی با قیمت 68000 دلار می تواند من را جلب کند؟ متوجه خواهیم شد. تا اینجا خوب است رانندگی آسان است. اگر آن را در حالت استاندارد نگه دارید و دریچه گاز را خیلی محکم نزنید، تفاوت چشمگیری با Z معمولی احساس نمی شود. عالی به نظر می رسد. Z معمولی هم همینطور است، اما رنگ دو رنگ، لهجههای قرمز و چرخهای 19 اینچی به مدل Nismo آن حس تهاجمی بیشتری را میدهد که قطعاً به آن نیاز دارد. خوش می گذرد. این باید برای یک خودروی اسپورت نزدیک به 70000 دلار باشد، اما از اینکه چه تعداد از گزینههای جایگزین در زمانی که در پیست نیستید، بسیار ضدعفونیکننده هستند، متعجب خواهید شد. Z Nismo حتی در خسته کننده ترین جاده ها نیز سرگرم کننده است. چه چیزی کمتر از خوب است تا کنون ورود و خروج از آن سخت است. این مختص Z Nismo نیست – بسیاری از اتومبیلهای اسپورت دیگر به من احساس پیری میدهند – اما استحکام صندلی تهاجمی و ورودی باریک آن باعث میشود که وارد یا خارج شدن از آن یک مبارزه غیرضروری باشد. تعلیق سخت است. حتی در نرمترین حالت، سفتی اضافی Nismo پشت شما را به صدا در میآورد. صندلیهای اسپرت هم چندان حمایتی نیستند. ذاتاً به اندازه تویوتا سوپرا تصادفی نیست، اما همچنان خشن است. بدون دفترچه راهنما اگر بهتر بود با خودکار مشکلی نداشتم، اما در صورت نیاز سریع پاسخ نمیدهد و زمانی که در حالت اسپرت یا اسپرت پلاس هستید، دندهها را برای مدت طولانی نگه میدارد.
در بررسی نهایی خود چیزهای بیشتری برای گفتن خواهم داشت، اما در حال حاضر، در مورد Z Nismo چه می خواهید بدانید؟ در نظرات به من اطلاع دهید.