![پورشه 912 437000 دلاری با بدنه کربنی تنها 1541 پوند وزن دارد]()
912 با عمر کوتاه، نقطه ورود پورشه به خط تولید بود که به جای موتور 6 سیلندر بزرگتر 911، از یک موتور چهار سیلندر استفاده کرد. این خودرو از سال 1965 و 1969 به عنوان ارزانترین خودروی اسپورت زوفنهاوزن فروخته شد و به عنوان جانشین مستقیم 356 عمل کرد.
پورشه 912c که توسط KAMM در مجارستان ساخته شده است، از کیت بدنه فیبر کربنی استفاده می کند تا بیش از 300 کیلوگرم (661 پوند) چربی را از بین ببرد. رستومد اکنون 699 کیلوگرم (1541 پوند) ترازو را پایین می آورد و می توان آن را با بافت در معرض یا بدنه رنگ آمیزی شده داشت. این رژیم غذایی سخت مزیت دیگری به همراه دارد زیرا توزیع وزن اکنون تقریباً 50:50 است. پورشه 912 توسط KAMManufaktur 10 عکس
اگر پورشه 912 را در گاراژ دارید، KAMM فقط 360000 یورو (393000 دلار) برای ساخت از شما دریافت می کند. این هنوز خمیر زیادی برای "911 مرد فقیر" است، اما متخصص مجارستانی 911 تعمیرات اساسی خودرو را انجام می دهد. این موتور یک موتور بزرگتر 2.0 لیتری را نصب می کند که دور آن تا 7200 دور در دقیقه می چرخد و دارای تزریق الکترونیکی سوخت و همچنین بدنه دریچه گاز است. چهار دیگ خنکشده با هوا 190 اسب بخار نیرو تولید میکند که بیش از دو برابر قدرت اصلی آسیاب کوچکتر 1.6 لیتری به ارث رسیده از 356 SC است.
تغییرات آیرودینامیکی، تهویه مطبوع بهبودیافته، اتصال بهتر صدا و تلفن و گزینههای صندلی جدید برای سال 2024 جدید است.
912c همچنین در پیکربندی نیمه کربنی با وزن 750 کیلوگرم (1653 پوند) موجود است. اگر ماشین اهداکننده را تهیه کنید، 360000 یورو (393000 دلار) یا 320000 یورو (350000 دلار) هزینه دارد. قرار است تحویل در اوایل سال 2024 آغاز شود و KAMM وعده داده است که دو خودروی یکسان وجود نخواهد داشت.
پورشه در طول دوره پنج ساله 912 نزدیک به 30000 کوپه و حدود 2500 تارگا ساخت، اما مشخص نیست که در 60 سال گذشته چه تعداد از آنها جان سالم به در برده اند.
911s قدیمی جدید ساخته شده است: این پورشه 911 Restomod زیبا دارای بدنه کربنی و دمپرهای پنج مرحله ای است Porsche 911 Restomod دارای 400 اسب بخار قدرت و بدنه فیبر کربنی است.